Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

limbogrower

Eerste Keer Guerilla Van Tinus & Limbogrower

Recommended Posts

Hier nog wat pica's van mijn nieuwe spot deze gaten zijn pas 2 weken oud maar wel goed gevuld met kokos en oude kweekgrond en kippenmest korrels. Hier komen 10 planten..

3 X amnesia stekken 2x cheese stekken en 5 x xl amnesia auto...

 

gallery_44321_18000_3040765.jpg

 

gallery_44321_18000_3040765.jpg

 

gallery_44321_18000_4090489.jpg

 

 

gallery_44321_18000_2929450.jpg

 

 

De 5 stekken staan hier al de auto's moeten nog even voorgroeien heb ze pas eergisteren ontkiemd en vandaag in een potje gestopt ga deze zsm erbij plaatsen maar ze mogen eerst even opkomen.

 

Groeten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog een foto van mijn enige heribei die wel aangevreten was door een slak maar het toch overleefd heeft.

Deze is ontkiemd 3e week van april dus is nu 6 weken oud en begint nu goed te groeien weet alleen nog niet het geslacht ervan. Maar deze gaat ook deze week nog naar een spot.

 

gallery_44321_18193_1908650.jpg

 

gallery_44321_18193_2367445.jpg

 

Dit zijn de stekken die deze week nog geplaatst gaan worden ze beginnen mooi te groeien dus dat gaat helemaal goed komen...

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn bestelling binnen van gister dus vandaag weer flink gezweet met deze temperatuur.

Maar we waren vroeg begonnen dus ook vroeg klaar net na de middag.

Alle stekken zijn uitgezet en we hebben nu bijna alle gaten gevuld.

Op de 5 auto's na. Er zijn 28 gaten gevuld

 

 

Hier wat foto's van onze bos spot

 

 

gallery_44321_18093_4202482.jpg

 

gallery_44321_18093_2507383.jpg

 

gallery_44321_18093_2250914.jpg

 

 

gallery_44321_18093_42419.jpg

 

Deze slakkenkorrels zijn goed volgens wiet61 ze zien er iig stuk beter uit en stinken behoorlijk

Heb ze al overal uitgestrooid die wat ik vorige week gestrooid had waren al allemaal weg.

Maar had wel goed geholpen er lag overal slijm en een paar dode slakken maar de plantjes waren ze niet aan geweest!!

 

@greenstuff ik heb de kopertape uit België ju geplakt op mijn potjes naar de kwaliteit is niet super, kreukt een beetje en scheurt redelijk snel.

Eenmaal op het potje zit het wel goed als je het goed vast duwt.

 

gallery_44321_18093_1528049.jpg

 

 

Meer foto's komen na het weekend hopelijk van al wat gegroeide kleintjes.

 

Fijn weekend

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi limbo jij gaat er wel komen dit jaar ,wel af en toe strooien he ,,het is regenbestendig ,maar het gaat toch langzaam weg ,hou dat in de het niet geregend heeft werkt het veel langer ,het is zeer goed spul ,en je kan het makkelijk doseren .

Succes op een mooie oogst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo daar hier zijn we weer met een update

 

Eigenlijk zijn onze plannen zoveel veranderd door van alles en nog wat, dat het me handig lijkt om even alles fatsoenlijk op een rijtje te zetten

Van alle originele plannen is bijna niks meer over. De zaad planten hebben bijna allemaal het loodje gelegd. Heb er nog maar 3 staan die het overleefd hebben. 2 spots zijn ook niet super goed kwa zonlicht hier hebben we maar zo'n 6 uur volle zon. De andere 3 spots zijn stuk beter.

 

We hebben nu 3 spots goed aan het lopen hier groeit het nu goed en geen last meer van slakken of ander ongedierte. We hebben nu overal stekken geplaats omdat de tijd begon te dringen.

 

Op 1 plek staan ook nog 5 autoflowers kijken wat die gaan brengen.

 

En op 1 plek komen deze week nog nieuwe stekken. Deze staan nu nog in de tuin een beetje voor te groeien.

 

We hebben nu in totaal dus 5 spots met ongeveer 40 plantjes.

 

We hebben al heel wat geleerd over guerilla kweken de laatste 2 maanden. Maar goed dat hoort er allemaal bij. We zijn nog groentjes :whistle:

 

Wat we i.i.g niet doen is opgeven we gaan door tot het bittere eind. :execute

 

 

foto's komen eraan

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44321_18000_1520121.jpg

 

Dit is een heribei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zozo ziet er goed uit :) ook mijn eerste guerrilla dit jaar.

Blijf je volgen en veel succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

volgens mij is het een vrouwtje ,je kan het nog niet heel goed zien ,een manneke krijgt ook niet veel takken .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je doet het prima voor de eerste keer. Beter als velen van ons.

 

40 planten op 5 plekken klinkt goed. Planten zien er ook prima uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wiet61 het is inderdaad een mooi compact struikje aan het worden met veel vertakkingen. Dat zijn meestal geen mannetjes.

 

 

@ Johnny Sack thnxs man voor je mooie woorden doet me goed te horen van een ervaren g-grower dat ik het goed doe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

toppie veel kunnen aan je een voorbeeld nemen ,je doet het goed ,nu nog lekker afbloeien .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wiet61 thnxs man

 

 

Vandaag nog even naar de auto spot geweest.Heb daar vlak in de buurt nog een pek gemaakt voor 7 plantjes hier heb ik nog 7 gaten gegraven en een beetje opgewaardeerd met kippenmest korrels en wat npk korrels voor meteen wat voeding. Heb de kippenmest korrels maar tot de helft van het gat gedaan en bovenop wat npk korrels.

 

 

Wat het totaal van deze spots op 20 planten brengt. Dit stuk ligt wat meer in de zon hier is de zon een uur of 2 langer dan de andere plek die vlakbij ligt. En zo blijven we uitbreiden.

 

 

Moet zeggen dat ik echt door het guerilla virus te pakken ben genomen. Haha

Zoek nu al overal naar andere spots voor volgend jaar om nog meer weg te zetten.

 

Ben ook nog iemand anders zijn spot tegen gekomen in mijn zoektocht naar andere spots hier staan 9 planten maar laat dit verder met rust.

Degene had echt een mooi pad naar zijn planten gemaakt en zag een verklikker hangen tussen 2 takken heb deze ook maar mooi laten zitten.

 

 

Pica's van de nieuwe spot vandaag gegraven

 

 

gallery_44321_18193_2653886.jpg

 

 

gallery_44321_18193_1417727.jpg

 

gallery_44321_18193_1718472.jpg

 

 

Hier van de plek vlakbij een amnees

 

 

 

gallery_44321_18193_2634624.jpg

 

En de heribei

 

gallery_44321_18193_1161926.jpg

 

gallery_44321_18193_3951439.jpg

 

En de auto flower gaat ook goed staan nu 1 week

 

gallery_44321_18193_3951439.jpg gallery_44321_18193_2512838.jpg

 

 

Dat was het weer voor nu

 

Greetz limbo

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

looking good man!

 

ze hebben allemaal een mooi groen kleurtje,

en ik houd wel van een mooi groen kleurtje :icecream:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44321_18193_1718472.jpg

 

Haal je de gesnoeide vegetatie altijd weg? Ik laat dit altijd liggen..

Droogt de grond minder snel uit, onkruid heeft het veel lastiger met opgekomen, en de slakken zullen ook daarvan eten als ze erg actief zijn. En het is minder opvallend in sommige gevallen.

Of heb je het liever gewoon mooi strak zoals nu? :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes! ziet er goed uit! ben benieuwd hoe het gaat lopen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ highlife had hier alles weggehaald omdat het hier een brandnetel bos was. Maar ben blij dat het nu weer begint dicht te groeien. Ook in verband met opvallen heb ik het liever een beetje dicht gegroeid....

En klopt idd dat de aarde dan sneller uitdroogt wist ik ook niet maar had het hier wel al gemerkt.

 

Grtzz limbo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bosteler thnxs man ben ook benieuwd hoe het gaat aflopen hoop voor ons goed haha...

Jij ook succes verder, dat wij als beginnelingen maar eens wat laten zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er idd erg leuk uit denk dat k volgend jaar ook maar eens ga buiten spelen..

 

Is jou maatje soms een oud forum lid die hier niet meer actief is ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ agent orange nee mijn maatje is geen oud forumlid. Hij is ook een rookie in guerilla.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limbic hier al een hele tijd niet meer gezien nee...

 

Jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren nog even snel gaan kijken bij mijn pas gezette stekjes en ze zagen er goed uit.

Waren mooi aangeslagen dus dat komt wel goed.

 

 

De spot ernaast zag er nog beter uit waren echt goed gegroeid in een week.

De autoflowers beginnen ook mooi op te komen hoop dat die nog 3 weken doorgroeien voor ze in de bloei schieten.

 

 

Vandaag gaan we onze laatste plantjes uitzetten en dan hebben we ieder gat gevuld voor dit jaar.

We hebben nu na vandaag dan 45 gaten vol.

Er kunnen nog maximaal 3 mannen tussen staan

 

gallery_44321_18193_2512838.jpg[/url]

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...