Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlugge japie

Smaak toevoeging aan wiet

Recommended Posts

bleh.. ik weet het niet zo allemaal met die smaaktoevoeging enz...

ik denk dat het nuttelloos is en op de kwaliteit/hoeveelheid van de plantopbrengst inspeelt...

als je toch een lekkere vanillejoint wil paffen moet je eens de sigaretten "Black Devil" kopen... bij een echte tabakszaak hebben ze die wel... het zijn zwarte sigaretten, met zwarte filter (heel cool :no ) en ze hebben ook een vanillesmaakje! gebruik die tabak met je joint :( kheb het zelf nog niet geprobeert maar kga het alvast eens doen :P

Die smaak zit in je filter :verrygood Ik dacht tenminste dat dat die sigaretten waren eens een keer filter opengescheurd zaten er in het midden bolletjes en daar kwam dan die smaak van af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat ik eigenwijs ben maar ga tog proberen 1/2 druppels honing per liter water toevoegen. Ik wil het proberen omdat ik zelf wil zien als het enige invloed op je toppen zal hebben...ik weet zelf ook wel dat de toppen niet naar honing gaan smaken. Dat wil ik ook niet de smaak van wiet is al perfect zoals die is, maar wellicht smaakt ie minder straf als ik dit doe. Ik ben inmiddels al gestopt met bloeivoeding en ga nu de laatste week in. Morgen ga ik beginnen met het toevoegen van honing, deze is trouwens geslingerd door een kennis van me dus ik weet 100% zeker dat er geen andere smaak of kleurstoffen in zitten. :P

Misschien wordt het helemaal nix maar zolang ik het niet heb geprobeerd zal ik er ook nooit achter komen tog... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook beginnen om mijn Shiva suikerwater te geven met vanille.... misschien wat voor de oogst.... en een gedeelte tijdens het drogen..... Ik hoorde daar ook verhalen over dat het dan beter wordt opgenomen.

 

Jullie horen ook mijn ervaringen van mijn experimentje!

 

Letaaaha...Vlugge Japie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die smaak zit in je filter :verrygood Ik dacht tenminste dat dat die sigaretten waren eens een keer filter opengescheurd zaten er in het midden bolletjes en daar kwam dan die smaak van af.

oeW :P dat ga ik eens nachecken een van dezer dagen :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het ook wel een goed idee om etherische olie te gebruiken als je er een smaak of geur aan toe wilt voegen. Etherische olie is een natuurlijk product en wordt door planten gemaakt om te voorkomen dat schadelijke insecten, schimmels en bacteriën de plant aantasten/opeten. Deze olie is in heel veel verschillende geuren verkrijgbaar. Check bijv. deze site:

http://leden.tref.nl/~ruthcos/ethol1.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Net als bij het rijpen van fruit worde er in wiet tijdens het drogen bepaalde stoffen omgezet in suikers . Deze stoffen hebben eerst een onaangename smaak , ne tzoals dat bij fruit kan zijn . Je Proeft het bij wiet dus ook als je het rookt .

 

De plant zelf bevat zo wie zo altijd al veel suikers , suikers zijn verbindingen van koolstof ,waterstof en zuurstof . Via de fotosynthese reaktie maakt de plant ze aan. Volgens mij neemt de plant via de wortels geen suiker op ,mogelijk wel elementen/delen  daarvan.  Suiker in het voedingswater zal  ongetwijfeld wel effekt op de plant hebben. 

 

Als iemand over dit onderwerp nog duidelijke informatie heeft over wat suikers in het kweekmedium doen , zet het dan op het forum a.u.b.          En dan bedoel ik informatie waarbij er echt diep op in wordt gegaan ,met een chemische onderbouwing .  Tot nu toe heb ik alleen veel gespeculeer over dit onderwerp kunnen vinden.

ik steun je hier volledig in,de plant neemt geen suiker waarom zou die hij produceert ze zelf op maar produceert die

later meer uitleg als gewenst,

kheb namelijk men cursus niet bij

Share this post


Link to post
Share on other sites
Druivensuiker??Is da hetzelfde als fructose?

Nee ,Dextrose is druivensuiker , fructose is vruchtensuiker .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...