Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bettercallsaull

Better Call Saulls Guerilla 2015

Recommended Posts

de grond ter plekke gebruiken en benoemen als het aantal liter beschikbare grond haha..

 

50L per zak, nog geen 50 zakken. Knap staaltje sjouwwerk maar echt niet onmogelijk, zitten ook wel wat centjes in dan. Hopen dat het zich uit betaald.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gorilla en johnny, bloed zweet en bramen! en een rolletje ductape om de zakken tussendoor mee op te lappen...

de rest laat ik aan jullie fantasie over :lol:

 

@hack, het zijn 70 liters, 33 stuks en dan klopt het

veel centjes inderdaad, dat had ik ook nooit gedaan als ik mij niet veilig zou voelen op het desbetreffende plekje.

al mijn andere spots zijn ook allemaal luxe kuilen met veel potgrond hoor.

vorig jaar rond de 3500 liter vervoerd in totaal en de 2 jaren daarvoor ook zo'n 4500 liter totaal.

maar 2310 liter in 1 keer is nu wel mijn huidige record :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook een keertje, 33 zakken a 50Liter. Met een kruiwagen en een aanhanger vol. Dwars door het bos en toen nog een sloot over in een waadpak en een afgetapete zwemband waar de zakken op gingen om naar de overkant te "varen"

Gelukkig was ik met een maatje die me de zakken aangaf vanaf de kant, anders had ik elke keer de kant op moeten klouteren.

Was een zeer mooie spot alleen na 6 weken waren alle planten weg op 2 of 3 na, die hadden ze laten staan het waren 2 mannetjes en 1 vrouwtje, dus dan maar zaad. Waren nog Double Funs toen :P Uiteindelijk zijn ze daar nog voor terug gekomen ook flikkers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ook een keertje, 33 zakken a 50Liter. Met een kruiwagen en een aanhanger vol. Dwars door het bos en toen nog een sloot over in een waadpak en een afgetapete zwemband waar de zakken op gingen om naar de overkant te "varen"

Gelukkig was ik met een maatje die me de zakken aangaf vanaf de kant, anders had ik elke keer de kant op moeten klouteren.

Was een zeer mooie spot alleen na 6 weken waren alle planten weg op 2 of 3 na, die hadden ze laten staan het waren 2 mannetjes en 1 vrouwtje, dus dan maar zaad. Waren nog Double Funs toen :P Uiteindelijk zijn ze daar nog voor terug gekomen ook flikkers.

Jammer ,zoveel werk doen ,en er niks aan over houden dat is klote ,was de spot niet zo goed dan ,moesten de rippers niet door het water heen dan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee er was nog een ingang vanaf de andere kan maar dan moet je door het bos heen, dus met de zakken door de sloot was makkelijker anders was er geen doen aan met de zakken door het bos. Met een kruiwagen door de modder zonder sporen achter te laten was voor mij geen opgave.

Losstaand van het feit dat er een boomhut in aanmaak was op de route er naartoe maarja ik was al te ver gevorderd om nog af te haken.

Ik weet ook niet of de mensen van de hut me spot hebben ontdekt, maar er is meer activiteit geweest zo heb ik 2 andere spots gevonden van andere guerilla's niet ver van mijn spot. Eentje was een zeer slecht belichte spot dus denk dat het niet zulke pro's zijn geweest maar hee we zijn allemaal zo begonnen niet?

Ik heb me nek wat gebroken in de bossen hier over de wietplanten haha :P Ik heb volgens mij wel 20 spots gevonden van andere, maar ik weet ook waar ik moet kijken en dan vind je wel 'ns wat.

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gister ook een waterput gegraven met bouwzeil erin dubbel gevouwen en wat coco's blokken erin .

 

heb metteen vandaag wormenmest en lavameel + kippenmest farmershouse gehaald nu nog wachten tot de coco's nat regent en dan kan ik beginnen met de gaten op te vullen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook een keertje, 33 zakken a 50Liter. Met een kruiwagen en een aanhanger vol. Dwars door het bos en toen nog een sloot over in een waadpak en een afgetapete zwemband waar de zakken op gingen om naar de overkant te "varen"

Gelukkig was ik met een maatje die me de zakken aangaf vanaf de kant, anders had ik elke keer de kant op moeten klouteren.

Was een zeer mooie spot alleen na 6 weken waren alle planten weg op 2 of 3 na, die hadden ze laten staan het waren  2 mannetjes en 1 vrouwtje, dus dan maar zaad. Waren nog Double Funs toen :P Uiteindelijk zijn ze daar nog voor terug gekomen ook flikkers.

 

zonde van al het werk maar het hoort erbij .hoe zijn de double funs eigenlijk is dat een goed soortje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben van de week druk bezig geweest op de nieuwe spot , door het vele regen van de afgelopen dagen waren de coco bricks die waren ingegraven op een bouwzeil helemaal uitgezet.

 

dus heb ik metteen 12 gaten gevuld met potgrond ,coco's,lavameel,kippenmest van farmershouse,alleen was het me nog niet helemaal duidelijk hoeveel wormenmest ik per gat erin kan doen tips zijn welkom.

 

ik ga ook nog met een nieuwe spot komende weken bezig waar alleen maar fem. planten komen te staan.

 

ik ga ook van de week een bubbleator kopen maar welke zakken moet ik erbij kopen ? want ik had eerder gelezen dat buitenwiet kleinere kristallen hadden als binnenwiet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik ben van de week druk bezig geweest op de nieuwe spot , door het vele regen van de afgelopen dagen waren de coco bricks die waren ingegraven op een bouwzeil helemaal uitgezet.

 

dus heb ik metteen 12 gaten gevuld met potgrond ,coco's,lavameel,kippenmest van farmershouse,alleen was het me nog niet helemaal duidelijk hoeveel wormenmest ik per gat erin kan doen tips zijn welkom.

 

ik ga ook nog met een nieuwe spot komende weken bezig waar alleen maar fem. planten komen te staan.

 

ik ga ook van de week een bubbleator kopen maar welke zakken moet ik erbij kopen ? want ik had eerder gelezen dat buitenwiet kleinere kristallen hadden als binnenwiet

 

Hee maatje anderhalve tot twee liter per gat gooi ik erbij ,en dat werkt toppie al vele jaren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ook van de week een bubbleator kopen maar welke zakken moet ik erbij kopen ? want ik had eerder gelezen dat buitenwiet kleinere kristallen hadden als binnenwiet

 

Ik heb de 8 zakken versie aangeschaft :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik ga ook van de week een bubbleator kopen maar welke zakken moet ik erbij kopen ? want ik had eerder gelezen dat buitenwiet kleinere kristallen hadden als binnenwiet

 

Ik heb de 8 zakken versie aangeschaft :whistle:

 

Als we maar niet in onze piepzak zitten :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben van de week druk bezig geweest op de nieuwe spot , door het vele regen van de afgelopen dagen waren de coco bricks die waren ingegraven op een bouwzeil helemaal uitgezet.

 

dus heb ik metteen 12 gaten gevuld met potgrond ,coco's,lavameel,kippenmest van farmershouse,alleen was het me nog niet helemaal duidelijk hoeveel wormenmest ik per gat erin kan doen tips zijn welkom.

 

ik ga ook nog met een nieuwe spot komende weken bezig waar alleen maar fem. planten komen te staan.

 

ik ga ook van de week een bubbleator kopen maar welke zakken moet ik erbij kopen ? want ik had eerder gelezen dat buitenwiet kleinere kristallen hadden als binnenwiet

 

Hee maatje anderhalve tot twee liter per gat gooi ik erbij  ,en dat werkt toppie al vele jaren .

 

top ga ik doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wou van de week bij sannie een aantal heribei bestellen maar tot mijn grote verbazing zijn ze niet op voorraad vorig jaar was dat ook al zo ,weet iemand wanneer ze ongeveer op voorraad komen voor dat het seizoen begint ??

 

 

ik heb voor dit seizoen ook 10 power plant besteld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double funs waren toen van eigen zadenkqeek die bloeide fluffy af ik heb ze een keer via een forumlid gehad die werden wel mooi maar te vroeg geoogst.

 

Het soortje word naar mijn mening te veel afgekraakt maar zo heel slecht vond ik die goede pheno's niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je er aan als maar een bepaald percentage goed is?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wat heb je er aan als maar een bepaald percentage goed is?

Niks ,allemaal werk voor jan met de korte achternaam ,ik pak ook soorten die zich bewezen hebben ,en waar ik zeker van weet dat de op brengst goed is ,dan maar iets kleinere planten ,maar goede wiet ,dan grote planten met flus .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens! Beter 10 planten die super goed gaan, dan 100 die hun eigen gang gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...