Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kweekmaagd

Rare Openstaande Hoofdtoppen

Recommended Posts

Hoi ik wil nog even de mening van andere hoe het kan dat ik van die rare hoofdtoppen krijg.

 

Wat er gebeurt is dat de kleine topjes onder de hoofdtop zeer hard en compact kleverig zijn.

De hoofdtoppen zijn deze week zeer uitgezet ,nou mee opgevouwen ze zijn best droog en krijgen een soort van vertakkingen

 

Heeft iemand hier een verklaring voor waarom ze open gaan staan en droog worden?

 

Zie foto's

20141207 175002

20141207 174949

20141207 175039

20141207 175037

20141207 175039

20141207 174934

20141207 174940

20141207 195213

20141207 195223

20141207 195238

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie je vaak en snel bij amnees. Torentjes krijg je door (stralings)warmte.

 

Volgende keer wat verder onder de lamp houden, en temp onder de 30 houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foxtails genaamd ;)

 

komt meer bij sativa's dan bij indica's voor, is dus ook wel genetica gebonden

is eigenlijk een vorm van 2e bloei

 

met lamp te dicht erop zie ik het ook meer voorkomen

volgens mij krijgen ze daardoor eerst een remming, waarna ze een 2e bloei(foxtails) krijgen...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

foxtails genaamd ;)

 

komt meer bij sativa's dan bij indica's voor, is dus ook wel genetica gebonden

is eigenlijk een vorm van 2e bloei

 

met lamp te dicht erop zie ik het ook meer voorkomen

volgens mij krijgen ze daardoor eerst een remming, waarna ze een 2e bloei(foxtails) krijgen...

 

Ja ik heb er een puinhoop van gemaakt Sensi :P

 

Lampen te hoog in de groei 11 dagen voor groei van stekken die al gelijk op 12/12 konden en dat allemaal hutje mutje.

 

Volgende keer weet ik een beetje hoe alles werkt gaat het zeker beter.

 

Maar kan dit erg kwaad of is dit nu al zo verkloot ?

Heb net wel even de 2 hoogste die er het meeste last van hadden met wat touwtjes weggetrokken van de lamp.

Maar ik denk niet dat dit nog echt lekker te roken is is het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor t roken maakt t niet heel veel uit hoor t is meer je gewicht en je kwaliteit van de top wat hieronder te lijden heeft .... maar zie dit ook in de shop regelmatig voorbij komen hoor voornamelijk zomer s dat wel ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

foxtails genaamd ;)

 

komt meer bij sativa's dan bij indica's voor, is dus ook wel genetica gebonden

is eigenlijk een vorm van 2e bloei

 

met lamp te dicht erop zie ik het ook meer voorkomen

volgens mij krijgen ze daardoor eerst een remming, waarna ze een 2e bloei(foxtails) krijgen...

 

Ja ik heb er een puinhoop van gemaakt Sensi :P

 

Lampen te hoog in de groei 11 dagen voor groei van stekken die al gelijk op 12/12 konden en dat allemaal hutje mutje.

 

Volgende keer weet ik een beetje hoe alles werkt gaat het zeker beter.

 

Maar kan dit erg kwaad of is dit nu al zo verkloot ?

Heb net wel even de 2 hoogste die er het meeste last van hadden met wat touwtjes weggetrokken van de lamp.

Maar ik denk niet dat dit nog echt lekker te roken is is het niet.

lampen te hoog in de groei is niet verkeerd hoor doe ik zelf ook altijd en 11 dagen groei is vaker ook niet verkeerd dat zijn echt niet de oorzaken dat je nu foxtails heb, warmte is wel degelijk het probleem geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oke maar ze strekken toch wel meer als je ze hoog heb staan op SOG... er staan er een paar van 155 dus in een tent van 2 meter hoogte word het wel een beetje problematisch .

 

Heb vandaag de ventilators wat verhangen moet er nog 1 bij hebben want vind het te weinig heb niet het idee dat ik de stralings warmte wegblaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je niet weg blazen/zuigen .

 

Mhhhh Vrij logisch hahaha volgende keer ga ik hem perfectioneren weet alleen niet wat ik wil

Verder met 50 x 11 liter of overgaan op de 18 liter ?

Denk zelf 50 x 11 perfectioneren maar vind het wel iets om de plant meer ruimte te geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mhhhh Vrij logisch hahaha volgende keer ga ik hem perfectioneren weet alleen niet wat ik wil

Verder met 50 x 11 liter of overgaan op de 18 liter ?

Denk zelf 50 x 11 perfectioneren maar vind het wel iets om de plant meer ruimte te geven

 

50X ???

Als maagd???

Ik zou het eerst eens gaan leren, en dan pas over 50 willen nadenken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gooi mezelf graag voor de leeuwen :) Maar zie nu waar ik tegen ben gelopen en dit gaat volgende keer zeker weten beter.

de led gaat eruit en vervang die door een hps 3 x 600 als dit niet overdone is.

Dan worden het 45 x 11 liter dit omdat onder de airco er ook hangt of 40 x 11 en dan 2 groteren potten die dan wat meer ruimte hebben zodat ik een beetje kan oefenen met toppen zodat ik dat ook weer mee neem ...Zoveel keuzes

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 x 11l onder led..spoor jij wel ? Wat is je wattage dan en laat eens 1 foto zien van je complete hok van 50 planten met je leds.. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 x 600 hps 1 x 600 watt led dit is alleen zn 2 kleuren led met veel te veel blauw geen ultraviolet en infrarood 1 kleur rood verhoudingen kloppen niet dus kan het net zoals 90 procent van de andere in zn soort geen echte led noemen

 

Afmeting tent 240 x 120 kijk maar in het kweek verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 x 600 watt hps op zo n oppervlakte..met 50 planten...reken ik die led maar even niet mee..als k jou was zou k toch even terug naar de teken tafel gaan..

wat heb je aan afzuiging hangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 x 600 watt hps op zo n oppervlakte..met 50 planten...reken ik die led maar even niet mee..als k jou was zou k toch even terug naar de teken tafel gaan..

wat heb je aan afzuiging hangen?

 

1500 m3 Afzuiger

500 m3 Inlaat verse lucht van buiten

En een climate control die aanslaat op airco als de temp te warm word

Je kan het zien in mn kweek verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...