Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sWEEDy

jesus wat een gezeik

Recommended Posts

 

Wat hebben julie liever? Een forum waar 100 keer de zelfde vraag + wazige verschillende antwoorden. , of een forum waar 1 keer de zelfde vraag staat met een goed antwoord.

geef mij dan maar die 100, dan kunnen we veel lezen ...

 

1 zou saai zijn

 

en je zou je vervelen ....., wanneer kan je dan nog eens komentaar geven ... :no

Als het zo door gaat met die topic's komen er wel 100 van dezelfde voor ja! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Achja ik ga mij er dus ook niet meer druk over maken, want dat heeft toch geen enkele zin.

Gelukkig wordt er toch nog 1 zo slim.

Er is helemaal niks tegen te doen dat mensen een dubbele vraag stellen.

En zo erg ook nog niet.

Ik moet toegeven dat ik me er ook ff aan heb geërgerd, maar het is nu eenmaal zo.

Ik ben ondertussen ook van mening geworden dat als men geen normale reactie kan geven, men er helemaal geen moet geven.

En met die dubbele topic's heeft de zoekfunctie tenminste ook enkele resultaten en als er dan gewoon in elk topic enkel zinnige reactie's staan leest dat wel prettig weg.

Dat vind ik zelf veel fijner als een topic van 10 pagina's.

Elke situatie is toch altijd weer net iets anders.

Tevens is het zo, dat als je zelf niet de antwoorden geeft, iemand anders dat wel doet. Zo krijgen we ook eens de mening van een ander te horen, die toch meent er niet iets anders over te moeten denken.

 

En dan nog als laatste aanvulling.

In de wintermaanden wordt er onderhoud gepleegd aan de inhoud van de rubrieken, dan is er veel meer tijd en veel minder zo te doen.

 

 

:D :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal ook nog ff een duit in het zakkie doen.

Vorig jaar om deze tijd hebben we het hele forum opgeschoond. We bestaan al fiks wat jaartjes nu en de onzin uit het verleden is allang al opgeruimd. Wat resteert heeft in mijn ogen nut.

99 van de 100 topics bevatten vragen die in het verleden op een of andere manier zijn beantwoord.

 

Net als Oni, ga ik ook niet op alle vragen in, natuurlijk weet ik overal antwoord op maar dan zou ik de gehele dag met het Wietforum bezig zijn en dan begint het op werk te lijken. Bovendien erg eenzijdig allemaal.

 

Oh ja, elk jaar krijgen we een enthousiaste groep op het forum die allemaal voor het eerst een plant buiten zetten. De vragen zijn elk jaar hetzelfde door de loop van het jaarheen en houden allemaal verband met die specifieke zaken, welke zich elk jaar op dat moment afspelen. Na half oktober (hoe zou dat nou komen.....)wordt het in ene rustig op het forum.

 

En dan start de destructie van de one liners .................. :D :no :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

TWANNIE, het gaat dus om mensen die zo reageren als jou, met je op----EDIT----en.

Als iedereen nou NORMAAL zou antwoorden ipv dom lopen doen tegen mensen die het niet zo goed weten zou dit forum voor de nieuwelingen veel interresanter zijn omdat ze dan ook de mogelijkheid krijgen vragen te stellen. En de zoekfunctie is hartstikke leuk en je kan best veel vinden maar is niet altijd toereikend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het forum is natuurlijk ook gewoon een communicatie medium , je wilt gewoon 'live' reacties op je vraag , met mensen lullen over je plantje ,en liever niet in een stoffige pagina van 2 jaar geleden gaan zoeken naar antwoord. boven dien staan er mensen in oude post die je niks meer kunt vragen als je een reply niet begrijpt omdat ze allang van het forum af zijn .

Als je het zo bekijkt begrijp ik de dubbele posts wel .

 

Maar vastgepinde uitleg in het informatieve onderdeel kan iemand best ff opzoeken , dingen van technische aard ,zoals het aantal lumen van een 400 watter bv. Daar is de zoekfunctie nog niet eens voor nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TWANNIE, het gaat dus om mensen die zo reageren als jou, met je op----EDIT----en.

Als iedereen nou NORMAAL zou antwoorden ipv dom lopen doen tegen mensen die het niet zo goed weten zou dit forum voor de nieuwelingen veel interresanter zijn omdat ze dan ook de mogelijkheid krijgen vragen te stellen. En de zoekfunctie is hartstikke leuk en je kan best veel vinden maar is niet altijd toereikend.

ik geef er bijna nix om als er dezelfde vragen komen maar di is gewoon een triest onderwerp klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...