Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MeneerJansen

Het Effect Van Wiet +Alcohol Nader Onderzocht

Recommended Posts

http://www.popsci.co...?src=SOC&dom=fb

 

Interessant stukje over onderzoek naar het combinatie-effect van wiet en drank.

Voor je direct in je stoel omhoogveert: er is in dit onderzoek geen TABAK geweest.

Dus de effecten van wiet en drank zoals beschreven zouden wel eens ietsje anders zijn voor de meeste blowers in Nederland( die tabak in hun joints doen)

Er wordt in dit artikel gesproken van een hogere opname van THC.

Mogelijk zou dit effect deels teniet worden gedaan door tabak.

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanuit m'n omgeving en eigen ervaring heb ik gemerkt dat het een prettige combinatie kan zijn. Wiet versterkt het rustgevende (dempende) effect van alcohol. Bijwerkingen geen.

 

Nou ja, die kan ik me in elk geval niet herinneren. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten, stuur maar door naar opstelten, die vind dat vast wel weer interessant! :P Niet persoonlijk he!! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt weer als een simple onderzoekje waarbij het compleet verkeerd onderzocht is om een bepaalde uitslag te verzekeren, iets wat we al jaren krijgen uit GB

 

Doe mij maar een lekker rijpe mango, is niet giftig en niet gesubsidieerd door de slijterijen

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dit bericht meer als interessant weetje dan dat je er politieke keuzes op kan baseren.

 

Opstelten is zowieso per definitie tegen , ook al zou de paus samen met Obama nu live op tv een joint delen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik experimenteer relatief veel met de combinatie aangezien ik ook een groot liefhebber van pils ben. Leuk om te weten dat de thc daardoor beter wordt opgenomen. Prima artikel, proost! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met wiet is bier heffen stuk beter te doen ;-)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...