Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjafarmer97

California: Wietkweker Veroorzaakt Bosbrand

Recommended Posts

Een 27-jarige man uit Redding wordt ervan verdacht een bosbrand te hebben veroorzaakt die al meer dan 12,5m² bebost land heeft verbrand. De politie zegt dat hij spullen naar zijn wiet-organisatie bracht toen de uitlaat van zijn truck het droge gras deed ontbranden. Hij is aangeklaagd voor het roekeloos veroorzaken van een brand en het kweken van wiet.

Meer dan 1000 mensen helpen bij het blussen van de brand, die zaterdagavond slechts voor 10 procent onder controle was. Er waren evacuaties en afzettingen gestart, maar de inwoners van huizen in het gebied kunnen wel gewoon hun huis bereiken. De brand bedreigt nu nog 15 huizen en 50 andere gebouwen.

http://cannaweb.nl/california-wietkweker-veroorzaakt-bosbrand/

Share this post


Link to post
Share on other sites

de spam site die er een nederlandse vertaling van heeft gemaakt..

 

niks mis mee dat je spammers wil weren maar de link van de engelse site staat er ook gewoon bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaar ook maar een half vertaal bericht posten waarom niet helemaal? ooh site spam.

+ een vertaal bericht word echt geen cannaweb eigendom dus hoor de echte bron link hier gewoon bij het halve vertaalde hier erbij.

 

maar spam lekker verder.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij beweer ik nergens dat het eigendom is van cannaweb

zoals ik al zei staat de bron (nydailynews) gewoon onder het bericht op cannaweb.nl.

zie jij hier meer staan dan op de website? ik niet

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij niet kenbaar maken op deze site dat het een vertaal bericht is + geen link naar de echte bron is dus gewoon .....wel die indruk wekken.

Waar staat het hier in deze post dan dat het een vertaal bericht in en dan de link naar de bron? waarvan vertaal is?

 

Maar je moet nog antwoorden waarom je een halve bericht post ? om mensen naar die site te krijgen? dus toch wel een beetje SPAM.

want als dat niet zo was had je gewoond hier het helle bericht kunnen posten met beide bron links.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt me vrij overbodig als de originele link op cannaweb staat..

maar goed ik heb me denk ik wel genoeg verdedigd.. de link staat er nu onder

mocht er nog iets zijn dan hoor ik het wel.. discussie om niks hebben we beide niks aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ganjafarmer, post gewoon het hele bericht met de orginele bron.

dat is toch niet zo moeilijk. en zo hoort dat ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

meer dan 12,5m² bebost land heeft verbrand.

 

Meer dan 1000 mensen helpen bij het blussen van de brand,

 

Beetje overdreven om met 1000 man 12,5m2 te blussen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...