Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Saakspaas

Wat Voor Plant Heb Ik

Recommended Posts

Hey iedereen,

 

Begin dit jaar vond ik bij een vriend van mij een zakje met 3 weedzaadjes.

Ook hij had geen idee waar die wegkwamen, waarschijnlijk van een huisgenoot.

 

Vervolgens heb ik die dingen half maart laten ontkiemen en daarna in kleine in potjes gedrukt. Had dat ooit es op internet gelezen. Nu heb ik ze al een tijd bij mn ouders in de tuin staan en de krengen worden steeds groter. Mijn vraag is alleen, 'Wat voor wietplanten zijn et?'

 

Ik heb ze welliswaar buiten gezet omdat het binnen simpelweg niet kon. Maar ze doen het prima naar mijn idee. Alledrie hebben ze ook witte haartjes.

 

Ik heb wat foto's gemaakt van de bladeren etc. Ik hoop dat iemand/jullie mij kunnen vertellen welke plant ik snel mag roken.

 

9nhk.jpg

wflk.jpg

szrb.jpg

uoy8.jpg

8cis.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een groene lange stelt

 

Qwa stam opbouw lijkt het wel veel op mijn kush en ak van vorige ronde

 

Zodra de toppen beginnen te groeien kan je dat pas echt zeggen en dan nog blijft het gokken

Share this post


Link to post
Share on other sites

haze hybride

als je niet verduisterd zal ie in november klaar zijn....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de brede bladeren te zien is het een indica soortje, bekende indica soorten zijn Power Plant, Northern Light, Edelweiss, dat soort wiet waar je behoorlijk stoned van wordt. Van sativa soorten zoals haze wordt je meer high, maar de wiet die aan de planten die jij hebt groeit wordt je meestal zwaar stoned/lui van.

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je naar die eerste foto kijkt en daar een pure indica in ziet moet je echt je ogen ff laten nakijken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk nie dat iemand je hier echt mee kan gaan helpen maat. er zijn zoveel duizende soortjes waarvan een groot deel gewoon op elkaar lijkt. Misschien als je een bijzondere variateit heb dat iemand hem herkent maar denk dat je jzelf gewoon lekker moet laten verassen, veel leuker toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je naar die eerste foto kijkt en daar een pure indica in ziet moet je echt je ogen ff laten nakijken

 

+1

 

+2

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank jullie wel voor de antwoorden!

 

Is lees het bericht van dePaashaas. Waarom zijn de in november pas klaar? Bedoel je dan ook incl. met drogingstijd etc?

En nu de avonden weer korter worden, zal de plant nu in de bloeifase komen?

 

Vriendelijke groet,

 

Saakje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietplanten -behoudens autflowers- gaan pas bloeien als de dagen korter worden, zeg maar zo'n 13 uur licht en 11 uur donker. Dat is ergens medio augustus. (Op 20 september is de dag ongeveer even lang als de nacht). Tel vanaf medio augustus 12 tot 13 weken op -zo te zien zijn het sativa dominante planten- en je zit in half november. Vermoedelijk krijg je dan te maken met toprot.

Misschien is verduisteren een optie, zodat je de bloei eerder kunt forceren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe wou je deze plant in Vaste grond Verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon, elke avond een schuurtje er om heen metselen en elke morgen dat zelfde schuurtje afbreken. De dakpannen kun je elke dag opnieuw gebruiken, maar je zal wel dagelijks nieuwe stenen nodig hebben. Vooral die antieke ijsselsteentje heb ik goede ervaringen mee.

Maar je kan ook elke avond je plant uitgraven en in de garage zetten en elke morgen je plant opnieuw in de grond stoppen. :whistle:</p>

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een frame met bamboe stokken of pvc pijp maken om je plant heen en dan tegen de tijd dat ze verduisterd moet worden zwart wit folie er overheen.

 

Niet de hele nacht laten zitten maar als het donker is buiten er weer afhalen.

Als je het de hele nacht laat zitten word het te vochtig en is dus de kans op rot groter.

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitz en Harry, wat zijn jullie slim.

Daar zou ik nooit opgekomen zijn. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...