Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cimmaron

1X Power Plant 4X Special Kush, Afzien

Recommended Posts

Toen ik een winkeltje in amsterdam was om vloeitjes te kopen, vond ik daar goedkope feminised kush zaden. Die wou ik wel eens proberen.

 

Ze zijn begin april, toen ze een centimeter of 15 waren de grond ingegaan. Na eerst flink gegroeid te zijn, hebben ze zwaar te lijden gehad onder de regenval in mei, onder twee plantjes stond zelfs een plas water. Vooral de tweede van rechts doet het slecht en is sindsdien nauwelijks gegroeid, vermoedelijk is het wortelstelsel afgestorven.

 

gallery_41073_17189_244245.jpg

 

Net voor de zware regenval had ik ook een power plantje geplant, die had het bijna niet overleeft en had een grijze waas over de kiemblaadjes. Ik heb haar twee weken binnen gezet waar ze flink is aangesterkt, ondertussen groeit ze het best ondanks dat ze de ochtendzon mist.

 

gallery_41073_17189_66913.jpg

 

Eind juni ga ik vijf weken op vakantie, ik zal ze nog wat kippenmest geven en dan maar hopen dat de kleine special kushjes nog een meter willen groeien.

 

Ik heb ook nog nauwelijks bloemetjes gezien, kan lichtvervuiling van een lantaarn daar de oorzaak van zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat zwakke licht van de straatlantaarn maakt niets uit. Wietplanten gaan pas in bloei nadat het lichtregime 12/12 (12 uur licht en 12 uur donker) is, wat in nederland pas half/eind augustus is. Nog even gedulld dus, ze zullen uiteindelijk vanzelf starten met bloeien in de maand augustus.

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_41073_17189_8890095.jpg

 

De special kushes zijn gegroeid, ben alleen niet tevreden over de linker drie planten.

 

gallery_41073_17189_3900151.jpg

 

De power plant doet het een stuk beter, en dat nadat de plant door zware regenval het bijna niet had overleeft en ik haar weer twee weken binnen had gezet. Zit ook vol met voorbloei haartjes.

 

gallery_41073_17189_356736.jpg

 

Dit lijkt wel een soort een bonzai, weet iemand wat dit veroorzaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_41073_17189_756775.jpg

 

De powerplant staat intussen vol in bloei. Ze zit onder de buds en toprot heb ik nog niet kunnen ontdekken.

 

gallery_41073_17189_18899.jpg

 

Er zit wel een poederachtige witte schimmel op de bladeren, het heeft de buds nog niet besmet maar daar ben ik wel bang voor.

gallery_41073_17189_215768.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cimmaron erg mooie plant de power plant doet ze naam eer aan dat witte poeder is meeldauw bestrijd het snel want het is niet best voor je plant lees dat veel mensen er last van hebben dit jaar groetjes kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf heb ik ook powerplants gehad en die kregen dit ook!

Is meeldauw, heel snel spuiten met bv een middeltje van het merk Bayern tegen meeldauw.

Evt herhalen, maar zou het morgen meteen doen dan komt het wel goed, succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor het advies, ik heb water met melk gemengd en ga de plant morgen bespuiten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Er zit wel een poederachtige witte schimmel op de bladeren, het heeft de buds nog niet besmet maar daar ben ik wel bang voor.

Gewoon een keer spuiten tegen meeldauw ,dat kan helemaal geen kwaad voor je wietje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor het advies, ik heb water met melk gemengd en ga de plant morgen bespuiten.

 

Zelf zou ik idd ook melk gebruiken als de planten al in bloei staan, de buds ontwijken zoveel mogelijk.

Lijkt me beter als een chemisch middel tegen meeldauw in dit stadium.

 

Suc6 !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_41073_17189_1831964.jpg

 

 

Jahoor, tis goverdomme zo ver. Een vuile ripper is langs geweest.

 

Wat zouden jullie doen, nu oogsten of wachten totdat dit tuig terug komt voor de rest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuckers hier slaap ik bij het raam met een katana zoals in 2011 en 2102 vorige jaar 1 keer niet op deze manier en toen ook geript.

 

 

Moeilijk om te zeggen wat je moet doen soms hebben ze het lef om terug te komen.

Als je wiet niet echt rijp is of nog een tijdje moet is het ook weer zonden.

 

Kuro.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dammmn maat! Wat vreselijk zonde! Zelf zet ik ook alles achtrer slot en grendel sainds deze week. Had er geen goed gevoel meer en lees het hier helaas steeds vaker.

Heb je de mogelijkheid een bewegings sensor te kopen of iets dergelijks? Zodat je de planten kan beveiligen?? Ik kan mij volledig vergissen maar ze staan denk nog nie al te lang in bloei? Dan zullen de toppen die nu nog over zijn waarschijnlijk lekker aan dikken, das mijn ervaring met restantjes van de rippers. Maar met je toppen ook je wallen.

 

Euwig zonde man, ik hoop dat j toch nog wat rookbaars er aan overhoudt en volgend jaar nog steeds de zin heb weer opnieuw te beginnen.

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu de hond van mijn broer te logeren, de eerstvolgende ripper krijgt een american stafford in zijn broek. Ze staan nu een week of vier in bloei, ik ga ze gewoon af laten bloeien want om het nu te oogsten zal zonde zijn.

 

Van een ding ben ik zeker, deze klootzak zal terug komen voor de rest. Ik ben er klaar voor :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...