Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenHulk

Verbod Sterke Wiet Onzeker

Recommended Posts

Er zijn toch genoeg fabrieken die in de kou werken ,groente verwerking , gekoelde maggazijnen enz die krijgen ook geen boete dermee

 

Dus ja krijgt hij dan een boete omdat ze in de kou werken ,of omdat het niet vermeld staat in een kadertje op een bijlage van een toevoeging van het werk contract :)

 

Kan wel zijn dat het anders in nl is dan in belgie,maar op de bouw in de winter kwam er nooit iemand boetes geven omdat we aan het werk waren was ook wel een 10 jaar terug ...kan zijn dat ze erna pas een wet erover hebben gemaakt door het geklaag van de mietjes:)

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker niks te doen die gasten, ze verzinnen gewoon maar wat om iets te doen hebben.

Tevens lijkt het mij consequenter om sterke wiet alleen via erkende slijterij's te verkopen, net als bij alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wiet gerookt met 10% THC, waar je helemaal van naar de spreekwoordelijke klote ging.

 

Wetten moeten gemaakt worden door mensen die er verstand van hebben en niet door slecht geïnformeerde,

 

emotionele mensen.

 

Zucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mitsz

ook is het net als alcohol in verhouding

ja thc-v he :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsz zeg dat nu niet zometeen worden ze nog allemaal gedwongen er eentje te roken voor erover te beslissen :)

 

s37 bedoel je daarmee dan dat je wat te roken hebt zonder een vrouw ..... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je theorie gaat in mijn geval op, geen vrouw wel wat te roken :innocent: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Politiek is er nog niet helemaal achter dat je van sommige geurstofjes ook helemaal waus kan worden icm THC of zelfs zonder.Tsja de commercie begint ook geld te ruiken in CBD, zelfs het VOC is helemaal van in de nopjes.:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat de verkoop van lijm in een shop moet, dit kun je ook snuiven namelijk

is ook schadelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon fuck de wet, als ik sterke wiet wil roken dan rook ik sterke wiet.

Welk agentje gaat mij mijn joint uit me mond trekken dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

van sterke wiet hoef je minder te roken dus gezonder?

 

ach joh t valt toch nooit te controleren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm bedenk mij net iets gaat zo'n wet gevolgen hebben voor de breeders .... verbod op bepaalde zaaden bv ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stel binnenkort een verbod in, op Ivo Opstelten & kornuiten, wtf man speedy ?! hoe haal je het idee alleen al in je hoofd, verbod op bepaalde zaden.. lol, cocaine is ook verboden :icecream:

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaden bevatten geen thc, daarbij is het volgens mij zonder de zaden op te kweken niet mogelijk om het thc-gehalte van de plant te bepalen. En het lijkt me sterk dat meneer :) Opstelten gaat toestaan dat die zaden opgekweekt gaan worden. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrg verschil is cocaine kan je niet online bestellen en met de post laten leveren

 

Zaden bevatten geen thc indd daarom dat ik het vraag gaan ze de zaden dan ook aanpakken van de hoge thc strains

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silkroad komt anders gewoon via de postbode coke in je brievenbus flikkeren..

 

Alles is te koop, alles is te koop, alles kun je kopen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was Silkroad niet gesloten een tijdje geleden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe maar es googlen dan.

 

Amerika heeft onlangs een "grote speler" gearresteerd of arrestatie uitgevaardigd. Betrof overigens een nederlands knaapje met snoepsnoetje en nauwelijks haar op zn ballen. Wel goed voor enkele miljoenen dus als drugshandelaar hoef je op t net geen zware jongen te zijn blijkt maar weer.

 

Postbodes zijn de grootste dealers. Ze zouden er gvd naar betaald moeten worden verdammpt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook zeldzame strains op silkraod zoals swazi red enzo

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan de redenering ook omdraaien: sterke wiet is gezonder dan minder sterke wiet. (of desnoods minder ongezond).

Want de meeste joints bestaan uit een mengsel van tabak en wiet.

Bij een sterke joint heb je aan een enkele joint genoeg en bij minder sterke wiet rook je twee joints.

Dus slappe wiet leidt tot een hogere tabaksconsumptie dan sterke wiet.

 

je kan het ook nogmaals omdraaien

 

Bij slappe wiet stop je er meer in, dus minder tabak. Bij sterke wiet stop je er minder in, dus meer tabak.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel het punt als je er wiet doorheen draaid rook je zoiezo al minder tabak dan wnr je zonder wiet zit

 

De sterker de wiet de minder je rookt

Maar zelfs met pussy weed rook je nog minder tabak dan zonder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gebruik helemaal geen tabak. Lekker alles in mn bong

 

gallery_16467_6951_4168.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik helemaal geen tabak. Lekker alles in mn bong

 

gallery_16467_6951_4168.jpg

 

Holy shit... Dat is nog eens een bong!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...