Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Eerste Europese Medical Marijuana Store Opent Haar Deuren In Amsterdam

Recommended Posts

Guest elmanito

Alzheimer / Arthritis / Astma / Kanker / Colitus / Crohn / Depressies / Huntington / Migraine / Reuma / Schizophrenia / Stress /

 

boswellia-frankincense-comparison-e1367286530827.jpg

 

Kosten voor Boswellia sacra of carterii is 31.75 per kg, te bestellen bij een goeie drogist.Tinctuur maken met minimaal 90% ethanol heb je net zo goed middel tegen bovengenoemde indicaties.Net als Cannabis wordt het al eeuwen lang gebruikt als wierook & medicijn.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito

Dat ga ik snel eens proberen.

 

Thanks voor het delen.

 

Kuro-neko.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het spijt me zeer mede te delen maar RQS wil dus geen rapporten laten zien van de testen

Interne bedrijf rapporten kunnen niet openbaar worden gemaakt.

Bedankt voor uw interesse, om 100% zeker te zijn dat uw een onafhankelijk accuraat resultaat ontvangt raad ik u aan de olie zelf te testen.

 

beetje raar als iets zoiets als dit verkoop.

Maar dan waar dingen verborgen worden gehouden .....

Erg jammer maar ach iedereen ze eigen dingen en visie`s :)

 

 

Mijn tip maak het zelf dan weet je hoe en wat.

 

 

Kuro-neko

Edited by kuro-neko
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij van wc eend houden de kaken op elkaar.

voor overtuigende onafhankelijke tests moet u zelf wc eend maar lekker gaan testen

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo meneerjansen "knock knock" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Mr stupidy head that's fuckin pissin me off right now and thinks he's the captain of the shitliner, and by the way your fish sticks suck so fuck off.''

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

RQS heeft geen rapporten waarschijnlijk om te laten zien.Ben benieuwd naar het zware metalen gehalte van dat goedje, als het echt in China gefabriceerd is.Hennep heeft het vermogen om genoeg zware metalen op te nemen & dat neem je mee in de extractie.Als de NVWA binnen komt & daar naar vraagt, moeten ze het wel laten zien.Hebben ze het niet, dan een groot probleem.

 

Analyse certificaat vb (eigenlijk pesticide test moet er ook bij)

 

green-tea-cofa_3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very funny Ricky...very funny..I might have to open a special bottle with your name on it...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alzheimer / Arthritis / Astma / Kanker / Colitus / Crohn / Depressies / Huntington / Migraine / Reuma / Schizophrenia / Stress /

 

boswellia-frankincense-comparison-e1367286530827.jpg

 

Kosten voor Boswellia sacra of carterii is 31.75 per kg, te bestellen bij een goeie drogist.Tinctuur maken met minimaal 90% ethanol heb je net zo goed middel tegen bovengenoemde indicaties.Net als Cannabis wordt het al eeuwen lang gebruikt als wierook & medicijn.

Ik heb het proberen te bestellen bij diverse drogisten, maar ze kunnen het helaas niet leveren!

 

Dat de testen onbetrouwbaar zijn blijkt

 

http://www.theweedbl...nconsistencies/

 

Quote

Lab testing in the cannabis industry has been an evolving thing. The first time I heard of lab testing was when my uncle went to Amsterdam, and he purchased cannabis. The retailer claimed he had multiple strains testing at 35% THC or higher. It wasn’t until I talked to a testing lab in Colorado years later that I was able to confirm that those levels in Amsterdam were false.

The testing lab in Colorado explained that testing technology previously used was very inaccurate, and that current technology is getting results closer to the correct amounts. They were quick to say that even today’s technology isn’t always 100% accurate. The issue of inaccurate results is compounded by the fact that not all testing labs are created equal. Many testing labs are run by non-qualified people that just bought a low quality spectrometer and set up shop. there’s a big difference between simply testing cannabis, and testing it correctly with quality equipment.

End Quote

 

Om wat verschillende test resultaten te laten zien van een soortje......

 

http://budgenius.com/search.html?cmd=search&query=Sour+Diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Alzheimer / Arthritis / Astma / Kanker / Colitus / Crohn / Depressies / Huntington / Migraine / Reuma / Schizophrenia / Stress /

 

boswellia-frankincense-comparison-e1367286530827.jpg

 

Kosten voor Boswellia sacra of carterii is 31.75 per kg, te bestellen bij een goeie drogist.Tinctuur maken met minimaal 90% ethanol heb je net zo goed middel tegen bovengenoemde indicaties.Net als Cannabis wordt het al eeuwen lang gebruikt als wierook & medicijn.

Ik heb het proberen te bestellen bij diverse drogisten, maar ze kunnen het helaas niet leveren!

 

 

http://www.bewustwinkelen.nl/products.php?q=olibanum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Shoppie voorgoed gesloten.Was vandaag ff in A'dam, maar shoppie was closed ivm legaliteitsproblemen zoals de verkoper het vertelde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te lezen, het BMC heeft het bevestigd dat het gesloten is.

Afzetters, ben er drie weken geleden nog geweest.

Geen woord Nederlands.

Geen certificaten.

Geen inhoudstoffen bekend.

En veel te duur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat wernard bruining geen reply heeft gedaan, ik ben zeer benieuwd naar zijn mening hierover, ik stuur hem wel eff een pm.

 

ejb

 

royal money seeds.........

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er zelfs niet binnen geweest, wel in de zadenwinkel. Zelfde verhaal, geen van beiden heren kon nederlands, en toen ik vroeg om een Indica dominante (gewoon ff testen he, wist precies welke ik wou hebben) namen ze beiden de RQS catalogus en ff opzoeken. Dus ook geen flauw benul wat ze eigenlijk verkochten.

Nu ja, jammer RQS, goed en goedkoop zaad, maar het verhaal er rond is toch niet op 1 lijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat wernard bruining geen reply heeft gedaan, ik ben zeer benieuwd naar zijn mening hierover, ik stuur hem wel eff een pm.

 

ejb

 

royal money seeds.........

 

Wernard Bruining

Lid sinds: 23 sep 2006

Offline Laatst actief: apr 13 2014 18:47

 

 

 

Laatst gepost december 2013

 

Die laat zich hier niet meer zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij heeft op facebook nog wel verteld dat die mede dit forum niet meer zou bezoeken

omdat er van die betweters zijn etc. etc.

 

omdat ik wederom vroeg wat die zuurstof pomp voor toegevoegde waarde had.....

en zijn betoog dat Thc=THC , dus eigenlijk net als alcohol,

dus maakt weinig uit wat voor soortje je gebruikt.(??)

 

Najah, zichzelf nog verder boven de critici verheven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit hem niet in de kruisingen, dat is een kwestie van voorkeuren zoals die voor rokers van belang zijn.Vergelijk met wijn, drinkers geven goudgeld uit voor sommige soorten en kwaliteiten, maar je wordt van alle soorten even dronken omdat er evenveel alcohol in zit. Bij patienten gaat het om de vraag of het voor hen werkt, THC is voor hen THC. Ik heb vaak verschillende soorten olie aan patienten gegeven om te proberen of het verschillend effect gaf en daar zat weinig verschil in en zo ja dan had dat meestal te maken met smaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hem een mail gestuurd via de Hotmail, ik heb hem wel hoog zitten, hij heeft me enorm geholpen waar ik hem dankbaar voor ben.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja en zo begin ik bijna ook iedere post,

dat ik hem zeker niet af wil breken voor zijn credits.

Maar een kritische vraag mag niet gesteld worden,

tot nu toe. de waarheid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je hebt wijn & je hebt wijn.Een Tannat druif is geen Cabernet Sauvignon & een wilde fermentatie wijn afkomstig van Santorini smaakt toch anders dan een huiswijntje van Appie & ja van allebei kan je dronken worden.

 

Flesjes van 10 ml met 4 x verdund goedje op de markt brengen voor 30 euries kan iedereen, maar of dit ten goede komt aan de gehele medicinale situatie rondom Cannabis is een 2e.Je brengt politici alleen maar meer in de verleiding tot overgaan met meer verboden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja maar toch: de dronk van een goeie champagne is meer coky up high

van een oude wiskey of cognac ga je flink de diepte in, hehehe

dus ik stel: zelfs de dronk is anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...