Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Eerste Europese Medical Marijuana Store Opent Haar Deuren In Amsterdam

Recommended Posts

Is er nog ergens een store in Amsterdam waar je CBD wiet of CBD olie kan kopen?

Wat zijn de gangbare prijzen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die hele CBD hype is vooral oplichterij.

 

Als je CBD wilt koop je gewoon hasj, dan heb je gemiddeld ~7% CBD en dat is veel lekkerder en goedkoper.

 

Als je het zelf gaat groeien helpt het enorm als je geen bloom boosters gebruikt, want die zetten CBD om in THC.

Toen dat werd uitgevonden ging in slechts 4 jaar tijd de gemiddelde THC in nederwiet omhoog van een stabiele 8.6% naar 20.4%.

Inmiddels hebben ze ook uitgevonden hoe het percentage CBD op te schroeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja metingen niet uitgaande van droge stof en nog zo wat gegoochel met cijfers links en rechts heb je al snel 'CBD' olie.

 

ff inhakend op wat weetje in 2014 aanhaalde: thc is thc en meer smaak kan ik het niet mee eens zijn :whistle:

 

belangrijker vindt ik hoe het profiel vd in te zetten soort aansluit bij het persoonlijk profiel van de gebruiker in kwestie en dat is vaak nog wel ff zoeken omdat de gebruiker het ook maar lastig aan geven vindt en dit ook nog wel eens aardig kan verschillen afhankelijk 'de bui' vd betreffende, een algemene noemer kan ik slechts gedeeltelijk bij mezelf detecteren na 8jr medicinaal gebruik en experimenteren met diverse soorten :innocent:

 

vooral ook gebruik op de langere termijn (en de gewenning) doet in veel gevallen de lading minder dekkend, misschien een placebo effect bij de gebruiker waardoor men niet op zoek gaat naar iets wat meer aansluit (ook ingegeven de moeite die het allemaal kost om je medicijn te bemachtigen)?

 

ik heb veel opgestoken van Wernard maar wat er sinds 2013 hier op WF gebeurt is betreur ik ten zeerste en ik kan dan ook niet meer achter Wernards escapades om meer mensen aan de olie te krijgen via de gekozen insteek met RQS.

 

Zoals het voorheen ging (zo kwam ik in contact met AHO) en een zakje doublegum om zelf te starten was een stuk dichter bij waar het werkelijk om gaat ipv het aangelengd semi medisch wetenschappelijk via notbene een smartshop achtig idee aan de man te gaan brengen als CBD heilige graal olie, daar tref je ook echt de doelgroep, die strompelen zo de smartshop binnen, moe, herbal exctasy :wave:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...