Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bosrand

Euforia en White Widow onder 600w

Recommended Posts

De 2 grootste toppen waren zonder rot, maar voor hoelang dat nog zo was gebleven is natuurlijk de vraag.

Er waren 2 wat kleinere toppen die wel rot hadden, ook was ik daar nog redelijk op tijd bij en hoefde niet veel weg te knippen.

 

Een deel is om, ik haal de rest ook om, ze zijn dan wel niet helemaal goed afgebloeid naar mijn smaak maar ik neem de gok niet.

Geen behoefte om over een week te zeggen had ik het toch maar omgehaald als er in meer toppen rot is gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is dat, succes met knippen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook dat de dichtheid van je gewas ermee te maken heeft gehad, maar je hebt gelijk, oogsten en verliezen beperken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Dilago, ik heb enkel de toppen met rot geknipt, de rest heb ik de grote bladeren afgehaald en opgehangen.

 

Inderdaad Krasi, dat zal er ook wel mee te maken gehad hebben, misschien volgende keer een extra fan inzetten onder het gewas om nog betere doorstroming te krijgen.

 

Nu even een paar daagjes wachten en dan alles knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog 2 foto's gemaakt op de dag van het oogsten, niet dat het veel soeps is.

gallery_32929_16999_345325.jpg

 

gallery_32929_16999_892181.jpg

 

En zo hangt en ligt het er nu bij.

gallery_32929_16999_1168998.jpg

 

gallery_32929_16999_826098.jpg

 

De planten staan er nog onder, ik heb de delen met rot meteen klein en schoon geknipt, de rest heb ik van de grote bladeren ontdaan en opgehangen en neergelegd op het netje wat de planten ondersteunde.

Het drogen gaat gelukkig niet heel erg snel, ondanks een temperatuur tussen de 22 en 24 graden.

Ze mogen nog wel een aantal dagen blijven hangen, als ze goed droog zijn alles schoon knippen, ben benieuwd hoeveel er af gaat komen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker goed uit :yummy:

Ik probeer me er in te verdiepen om ook eens een kweekje uit zaad te doen in plaats van stekken maar er is weinig aan concrete verslagen te vinden hierover. Na al veel gezocht te hebben hier en via google blijf ik toch met wat vragen zitten:

 

1 Als je feminised zaad neemt hoe groot is de kans toch mannen er tussen te krijgen

2 Hoe groot is de kans hermas te krijgen

In beide gevallen moet ik er niet aan denken zaad in mijn toppen te krijgen, wat me onlangs met wat buitenplanten is overkomen

3 Hoeveel langer duurt een kweekje uit zaad ten opzichte van een kweekje met stekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx!

 

Bij fem zaden zit als je een goed soortje hebt eigenlijk nooit mannen tussen.

Herma is hetzelfde verhaal, enkel moet je eigenlijk zo veel mogelijk stress zien te voorkomen, vooral lichtstress kan funest zijn en zorgen dat de plant herma trekken krijgt.

Voor je een soortje aanschaft, eerst goed rondkijken wat anderen er voor resultaten en eventuele problemen mee gehad hebben.

 

Als je dit verslag gelezen hebt weet je hoe lang het duurt.

Ik had nog wel een stuk korter kunnen voorgroeien achteraf bekeken, maar met zaadplanten duurt het langer voor ze in bloei gaan omdat ze eerst volwassen moeten worden, dus ik weet niet of het uitgemaakt had dat korter voorgroeien.

Met stekken kan je meestal wat sneller over op 12-12.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is droog en geknipt.

Het totaal is ruim 400 gram geworden.

De White widow is een beetje vermengd met de euforia volgens mij, maar dat mag de pret niet drukken, ik heb geprobeerd ze zo goed mogelijk uit elkaar te houden, maar ergens is dat niet helemaal goed gegaan.

Er zat veel verschil in het soort toppen bij de Euforia, de ene helemaal wit van de thc en de andere veel minder, ene veel meer blad dan de ander, en de compactheid van de toppen verschilde ook erg.

Wel ruikt de Euforia heerlijk, beter dan de White Widow.

 

De voeding is me goed bevallen, enkel had ik wat minder mee mogen geven.

 

Tot zover deze ronde, binnenkort denk ik een nieuw verslagje van dit hokje, eerst een beetje wat dingetjes veranderen, vloer moet vlak worden, een extra afzuiging die intern afzuigt naar het voorportaaltje, verder nog maar even kijken wat ik nog anders wil hebben.

Tot de volgende ronde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score toch? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een mooi randje bos zo.

Gefeliciteerd met je nieuwe rookwaar. Lekker laten curen nu. :)

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad een mooie score Dilago, maar het kan beter natuurlijk. ;)

 

Thnx Cum Laude, zal het zeker een tijdje laten curen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...