Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJP

waar moet een belg nog naartoe?

Recommended Posts

Lol dit was dan net rond rotterdam :D

 

Online shop ben ik al langer over aan het denken :whistle:

Mss kan just eat hier ook aan mee werken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

just wiet dan :P

 

als medeBelg wil ik het volgende toevoegen;

 

1. wie daar zei geleen en sittard is niet meer waar, in geleen is de linker gesloten en de rechter laat ons niet meer binnen, in sittard heb je meer geluk, zal geen namen noemen want ze moeten ook niet toe door mijn toedoen

 

2. reken uit hoeveel wiet je per maand rookt, veronderstel 3 oogsten per jaar, dus je moet 4 maand toekomen, dus maandtotaal * 4 en zoveel moet je oogsten. als dat bvb 300gr is zet dan een 600W lamp, als je dan 0.5 draait is het nog steeds goed...

afhankelijk van welk lampwattage je neemt kan je dan weer bedenken op hoeveel m² je gaat kweken

 

my 2 cents

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat alle nederlanders die kweken, en in de grensstreek wonen moeten helpen de belgen aan een wietje te helpen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige goede antwoord is: De Growshop! De eerste stap om je eigen rokertje te maken!

Helemaal mee eens, zoek paar soortjes die je lekker vind en hang er een lamp boven. Ben je van die ellende af en heb je altijd een keuze. Als je het klein houdr is er ook niks om je zorgen over te maken al moet ik zeggen dat ik er een paar ken in belgie die stuk meer kweken dan ze zelf op kunnen :P

 

Voor 500 euries heb je een NL ID , maar dat is natuurlijk illegaal en mag niet dus besproken worden hiero .. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat alle nederlanders die kweken, en in de grensstreek wonen moeten helpen de belgen aan een wietje te helpen :D

 

dat vind ik een goed idee casto :hug: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol dit was dan net rond rotterdam :D

 

Online shop ben ik al langer over aan het denken :whistle:

Mss kan just eat hier ook aan mee werken ;)

 

Ik heb dat willen realizeren, het enige wat mij er van weerhouden heeft is dat het bij wet verboden is om cannabis te vervoeren. Dus

is een online shop waarbij geleverd moet worden via post een verloren zaak.

 

6 pagina's ondernemersplan mocht niet baten, goede argumenten met onderbouwde kritiek maar enkel de wet stond me in de weg.

Anders had ik er eentje gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

just wiet dan :P

 

Nop gewoon just eat blijven behouden geeft meteen een extra service voor warme pizza bij je rokertje :)

 

Tja hier in belgie staan we er nog verder vanaf dan in nederland ,mss medicinale wiet koerier als job in het leven roepen :)

Als route via de post loopt zit je aan hun vast liever een koeriers dienst gekoppeld aan een app en webpagina

Een van die sexpagina's met gsm betaling ombouwen zodra het legaal kan

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 pagina's ondernemersplan mocht niet baten, goede argumenten met onderbouwde kritiek maar enkel de wet stond me in de weg.

Anders had ik er eentje gehad.

 

Heb je dat ondernemingsplan dan ook ergens ingediend, of gebruikt voor de aanvraag van een vergunning oid?

Of bleek het niet werkbaar omdat je er achter kwam dat het wettelijk verboden is?

 

Onderbouwde kritiek? Op je eigen plan?

 

Verboden, anders had je er al een gehad?

Met jou nog duizenden, denk ik.

 

Cannabis is een van de eenvoudigste gewassen om te kweken,

een kind kan de was doen,

Waarom moeten we de Belgen daarbij helpen, Casto?

En geldt dat ook voor die arme Duiters, die ook nergens heen kunnen?

Ze zoeken het maar uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat alle nederlanders die kweken, en in de grensstreek wonen moeten helpen de belgen aan een wietje te helpen :D

 

http://youtu.be/-PdfpkD8wPI

 

hahah ik kom niet meer bij haha die man , de tony montana van de boter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik een Belg was en ik kon of wilde om wat voor reden dan ook niet kweken zou ik een Nederlander in het grensgebied zoeken die je wiet per ons wil verkopen. Een kilo is makkelijker maar ja, dat is een bietje duur. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt op dat er steeds meer Belgen in Utrecht bij de shops zijn lately:). Utrecht dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...