Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tune

Black Widow & Fruit Spirit

Recommended Posts

Krasi, ja het bloeien enkel onder plasma valt idd tegen. We hebben geprobeerd hé.

Ik weet nu niet welke versie van lamp het juist is de 300 LEP 01 of de 300 LEP 02.

 

Ze hebben wel wat last van de warmte (zie je aan de bladjes in de toppen want die krullen).

Nu vorig jaar dan hadden we dit ook maar dan was het niet enkel in het bovenste topje dat ze doorgroeiden maar overal in de top (echte torentjes)

Nu is het echt aan de top dat ze nog enkele cm groeien. Ik denk ook meer in de richting van andere lamp.

 

Volgende ronde gaat een HPS + LEP ronde worden. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn we terug.

Gisteren de laatste planten even een manicure gegeven en ze in de weckpotten gedaan.

Totaal gewicht 380Gr.!!

283gr Black Widow en 97gr Fruit Spirit. Plant die het beste heeft opgebracht is de Fruit Spirit met 79gr.

Buiten dat hebben we +/- 35gr aan fluff dat we nog gaan verwerken in Ice (ooit eens smile.png )

Het is niet ons beste resultaat ooit maar zoals gezegd was dit een leer ronde.

Resultaat valt beter mee dan ikzelf had ingeschat dus ik ben tevreden.

Foto van onze snoeppotten:

gallery_35243_16743_252000.jpg

Maar het is nog niet gedaan, onze 2de ronde is ook nog aan het gaan onder het 600W zonnetje.

Soms is het daar wel iets te warm onder 32gr. sad.png

In elk geval sommige zwellen nog mooi aan terwijl de andere niet veel meer doen.

Die niet meer veel doen drinken ook bijna niets meer.....dus dat zal dan deze week naar de slachtbank worden voor ze smile.png

Die nog wel willen drinken krijgen om de 2 dagen 1.5L water.

Overzicht:

gallery_35243_16743_939763.jpg

gallery_35243_16743_1810940.jpg

gallery_35243_16743_1166567.jpg

Top:

gallery_35243_16743_905876.jpg

Ze staan bijna 10 weken 12/12 (6 weken plasma en 4 weken HPS 600W).

Eens het microscoopje erbij halen en de trichomen eens van dichterbij bekijken.

Grtzzz

Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potten vol snoep, nice Tune.

Sommige toppen van de planten die jij nog hebt staan doen me denken aan de Strawberry Diesels die ik had staan, magere freaky toppen.

Het zou dus daar ook zomaar wel een stress reactie geweest kunnen zijn door de lampenswitch in de bloeiperiode.

Zet me wel aan denken nu.

Jij hebt er iig nog wel wat aardigs tussen zitten, worden ze al wat harder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die magere freaks gaan er deze week uit. 7 van de 16 zijn zo iel.

Heb ze begin deze week eens onder de loep genomen en die zijn zo goed als klaar voor de slachtbank.

De stigmas op de andere 9 zijn nog wit en de trichomen nog clear dus daar hoop ik nog even mee door te kunnen.

De dames met de dikkere toppen zijn nu mooi aan het aanharden ook. :)

 

We hebben 380gr met de eerste draai gehad en we zullen wel zien wat we met deze draai doen.

Dan is het tijd om wat te veranderen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig hoor! Probeer ook de hoofdtop eens te knakken (of buigen met een draadje) tijdens de laatste dagen van de groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dilago,

Hier ga ik niet veel meer aan veranderen...deze zijn al bijna uitgezongen.

Staan nu al 10weken op 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat begrijp ik, ik bedoelde het als idee voor de volgende ronde. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben er een eind aan gemaakt. De 16 dames gisteren afgeknipt, de fanleaves eraf gehaald en ze op hun kop gehangen in de droogtent.

Beetje uit voorzorg want de LV bleef rond de 60% zitten en heb geen zin om ze te laten rotten.

Sommige hadden misschien nog een weekje langer gekunnen maar eind deze week vertrek in ook richting het Zuiden om te genieten van strand, wijn, lekker eten en samen met de familie te zijn. Tegen dat ik terug ben dan hebben ze 14 dagen kunnen drogen waarschijnlijk kunnen we ze dan manicuren en in de potten zetten om verder te rijpen.

Eens ze droog zijn geef ik jullie nog het eindgewicht mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moest dit topic nog afmaken. De tweede batch met black widows heeft 203gr opgebracht.

Dus de totale score van deze ronde is 583gr.

Het meeste heeft nu al een paar weken liggen curen in de weckpotten en de geur is Hmmmm lekker.

Al bij al nog een goede opbrengst alleen kan/wil ik het niet uitrekenen (tijd onder Plasma, HPI en HPS en dat dan x2 batchen) hoeveel gr/w het uiteindelijk is geworden.

 

 

Grtzzz

Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...