Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Casto

Utopia

Recommended Posts

Las op internet dat die zwerver al het geld wou verbranden met zijn vage kop haha.

Hij wou een statement maken of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk zomaar dat hij het onverwachts ook nog gaat doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een geweldig programma is het toch ;)

Die Laura chick mag ik wel hahhaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat ze het hele zooitje in laten storten als een kaarten huis, paul en hakim moeten uit elkaar gehaald worden.

 

Denk ook dat de volgende stemming voor paul niet zo leuk is, en morgen komt er nog een vervanger voor harold dus ben benieuwd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Peter er ook uit nu .... We gaan het meemaken ;)

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peter is al 2 dagen weg hoor ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja snap ik maar ik volg tv en geen streams :tu

Is bij ons vaste kost thuis geworden hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja de tv loopt achter mijn excuses zal niet alles meer verklappen dan :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

had stiekum nog gehoopt dat die paul eruit mocht wat vind k dat een grafbak zeg.....totaal geen inleving en respect voor anderen heeft zn plan al helemaal getrokken..

 

heb op veel plaatsten gewerkt met vrouwen en met mannen maar zo 1 man man man zal mij niets verbazen als hij een pruim in zn broek heeft ipv een leuter

wat een wijf met zn geroddel en sneakkie gedrag...

 

wat ik dan wel weer leuk vind is dat bubba er in is gekomen ken je toch wel bubba ?die grote zwarte neger uit de bajes die altijd iemand zn zeepje op de grond gooit :whistle:

denk dat hij wel voor wat spektakel gaat zorgen zoals dat hij zn houten slippers maakt prachtig iig een teken dat hij schijt heeft aan iedereen en gewoon zn ding doet dat mag k wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch jammer heb je een kans om het anders te doen ga je de buitenwereld kopieren :thumbsdown:

en wel erg veel regels voor een land zonder regels :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ critical

 

Dat zijn fragmenten die jij morgen pas op tv ziet hahaha

 

@agent

 

Die paul is een vies naar ongewenst smerig mannetje, nee hoor ik doe niet aan tactiek en roddelen doe ik ook niet.

Nog geen 2 minuten later, ja ik zou billy naar huis sturen die heeft niks in te brengen blabla bla.

Gelukkig zien andere bewoners behalve hakim dat paul er zsm uit moet.

 

@ hobbyboer

 

Zeker waar, ik en met mij 900000 andere dachten dat ze met niks moesten beginnen, zelfvoorzienend moeten worden en zonder geld moesten overleven.

Om te laten zien dat wij ( de buitenwereld) het fout doen en je een vredig utopia kan maken.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja helemaal mee eens... Billy, Paul allemaal eng...

Ik heb respect voor die Rienk wat een figuur man ... heerlijk!

Die gaat het nog ver schoppen in dit programma (hoop ik)

 

O ja Feyenoord-Fietstas 1-0 :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee man 1-1 :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utopia, 6min kon ik het volhouden, toen was het inmiddels al zo bagger dat er weer een reclame blok in kwam,

wat een 'vermaak' :thumbsdown:

 

Huispak aan en lekker Utopia kijken, wat een utopie toch :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha Lost..... Je hebt een punt...

 

Maar ik kijk liever naar utopia dan dat ik het topic van onmogelijk bij hou ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het gaat weer over ons geliefde plantje:

 

Paul en hakim: weet je hoe je een wiet kwekerij bouwt?...Ja dat weet ik heel goed is het antwoord van Hakim.

Paul gebruikt het zelfde systeem qua afvoer en slangen als bij de Wietteelt......komt een hok over de Heather heen....morgen gaat hij verder, alles ligt al klaar we kunnen er morgen mee beginnen.

Je kan mee doen of niet zegt Hakim tegen paul, ze hebben het over een jointje roken...je moet ook plezier in je leven hebben volgens Hakim.

Charlotte stelt voor om de pizza jongen de volgende keer te vragen langs een coffeeshop te rijden.

 

Paul heeft het over wietplanten, we bestellen gewoon 5 wietplanten, dat mag wel...............Het is mijn Utopia zegt Hakim, dus we doen het.

Elke keer een toppie eraf halen, oproken en dan volgende top eraf.........

Er moet een beetje actie hier komen zegt Hakim, het is allemaal veel te serieus.

Als iemand ons nou wat zaden of kloontjes kan regelen zouden we dit gewoon echt kunnen doen roept hakim.

 

Dus wie o wie woont in de buurt van t gooi en helpt paul en hakim een beetje op weg?

 

http://youtu.be/5pkrXlYEjhk

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahaahhahaha Dat is wel een leuk fragmentje. Kunnen ze geen post ontvangen?

Drukken we gewoon een beetje wiet in de envelop voor die jongens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee gaat niet lukken helaas, maar het komt goed mijn vrouwtje wil naar de biomarkt van utopia volgende maand en dan stel ik een pakketje samen voor paul en hakim.

 

Jointje voorgedraaid, paar zaden, paar vloeitjes, paar tips, en een zakje wiet, die zal ik dan sneakie overhandigen :D

Zal dan kijken of ik kan afspreken dat ze het om een bepaalde tijd samen open maken zodat ik er een filmpje voor op het forum van kan maken.

 

Mischien leuk om een wietforum pakketje samen te stellen :)

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, das lachen zeg! Ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken, het zou prachtig zijn.

Laten ze dan maar via Utopia beginnen om ons groene plantje in een goed daglicht te stellen, en te promoten! :verrygood

 

Ons groene plantje wat misschien al bestaat sinds het ontstaan van deze aardkloot.

De Romeinen en de Grieken gebruikten vroeger al dit medicinale plantje, en wisten van de positieve uitwerkingen (toen hadden ze Ivo nog niet)

Nu leven we in 2014 en denken verreweg de meeste mensen nog steeds dat je dood gaat als je wiet rookt (tis drugs he :rofl ) drinken is veel slechter, en hoeveel kroegen hebben we in Nederland? En hoeveel doden en ellende ieder jaar door alcohol?

 

Utopia zou een mooi begin zijn! :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja toch nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk doe omdat ik het grappig vind om te kijken of ze ook daadwerkelijk plantjes zouden gaan kweken en een jointje gaan roken ;) niet om een statement te maken ofzo al is dat natuurlijk mooi meegenomen.

 

Dus als je nog wat zaden over hebt :D, ik heb nog een zooi AF liggen dat kan bijna niet misgaan denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...