Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

hallo,

 

ik heb een top44 plantje die 3 weken heeft voorgegroeid en die ik een paar keer getopt heb. het plantje staat vandaag precies 9 weken in bloei en nu is mijn vraag of ik nu moet gaan spoelen en dan knippen of eerst nog een keer voeding mee geven?? ik gebruik als voeding de hele lijn van biobizz en het plantje staat in een 30l pot en onder een 600 watter. ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

hier wat foto's:gallery_37513_15569_3189462.jpggallery_37513_15569_3599636.jpggallery_37513_15569_1618752.jpg

ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven om mijn vraag te kunnen beantwoorden, en als dat niet zo is vraag maar raak.

grtz blower95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top 44 daar zitten hele vroege pheno`s bij.....

 

 

Deze staat al veelste lang door te rijpen, je bent dus al te laat voor het spoelen....

 

omhakken

 

en 3 weken voorgroei?......

Share this post


Link to post
Share on other sites

overrijp en overvoed.

met zo veel aarde en zoon klein plantje hoef je nauwelijks te voeden

ik zou het drogen en er ice van maken ofzo.

had je alleen dat ene plantje er onder staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd 3 weken voorgroei? En ik zal ze maar omhakken denk niet dat de smaak heel erg lekker zal zijn maar goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, jaa 3 weken voorgroei omdat het plantje in de groei flinke prblemen heeft gehad doordat ik te weinig heb gevoed. ik ben nu al een week aan het spoelen maar door de gele bladeren vroeg ik mij af of ik nog eens moest voeden. maar dan ga ik nu door met spoelen en dan gaat ze over een paar dagen om.

grtz blower95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag nog om en de rot er zsm uit knippen...

 

Er zitten een paar zeer verdachte kleine topblaadjes tussen en zwaar overvoed en veel te lang laten staan is erg aanlokkelijk voor toprot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

op de foto's lijken de gele plekjes erger dan ze in het echt zijn en ik kan nergens rot ofzoiets ontdekken. ik heb in veel topics gelezen dat ze kijken naar de kleur thc kristallen wanneer het plantje om moet en dat is als ze amber/bruin achtig zijn en mijn thc kristallen zijn nog doorzichtig/ wit, kan ik het beste echt het plantje zo snel mogelijk om hakken of toch nog even laten staan. ik hoor jullie allemaal zeggen overvoed maar dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk want ik heb heel weinig voeding gegeven. de topblaadjes zijn zo omdat ik de lamp te laag had hangen.

grtz blower95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je er nog van zou willen roken dan zal ik hem vandaag maar omhakken ;) en je hoeft niet persee zichtbare kenmerken te hebben voor rot. heb ook een keer van mn buiten amnees de mooiste grootste top opengebroken en de helft was verrot ervan aan de binnenkant. Voorbeeld: Je hebt mooie dames hier op aarde. Maar zelfs de mooie dames kunnen rot zijn :likken: Al zie je het niet gelijk.

Edited by Dirkieto

Share this post


Link to post
Share on other sites

0,3 op 1 mag je blij zijn. Ga je een beetje inlezen man dit kost meer stroom dan wat anders.

Als je zo draait kun je beter een ons wiet kopen en het kweken achterwege laten.

 

Lezen lezen lezen en dan een mooie kweek neerzetten zal je meer voldoening geven denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal hem niet meer oproken. Dat ding ziet er echt niet uit! \

Hoe kan je het zover hebben laten lopen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht is gewicht maar dan moet er wel een plantje onderstaan die wat groter is dan de gemiddelde stek

Dat grijze kleurtje is niet echt hoopvol te noemen maar kan aan het licht liggen of het rot is of een normale kleur

 

Kzou de volgende toch wat langer laten voorgroeien ,zodat je plantje teminste zo groot is als je emmer ,dan ga je ook wat meer opbrengst hebben

Dit plantje had je onder de tl zelfs zover gekregen denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kzou de volgende toch wat langer laten voorgroeien ,

 

Nog langer dan 3 weken? Ik zou gewoon minder toppen, of fimmen ipv toppen als je al veel vertakkingen wilt

 

Zien er inderdaad klaar uit, zoals anderen al hebben aangeven de schaar erin en snel nieuwe zetten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien aan de ruimte die gebruikt word mogen ze wel wat langer staan ja ,zou ze zeker meer dan 5 weken geven worden ze net zo groot als je pot

Anders 4 ervan planten in die pot zodat je teminste gebruik maakt van de ruimte die je hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet gewoon even een mooie verslag aan deze jongen laten zien. Misschien volgt bij die wel op.

Alles beter dan dit. Zonde van je licht en tijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...