Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

icescuff

Nevilles Haze

Recommended Posts

dan toch maar eens in omgeving 024 gaan zoeken wil die legendarische s5 toch ook wel eens proberen :whistle:

idem tijdens de borrel maar een ff aanschieten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 doe ik in 7 weken 12/12 ........met easy;-)

En gelukkig genoeg te verkrijgen .

 

UG

 

Lol nooit een echte haze gerookt denk !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd wat voor hazen dan in de buurt komt, waar denken jullie aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ urban heel leuk allemaal maar das never de echte s5 die staat zeker 9 volle...

 

wtf 7 weken s5 lolzzzz. for real egt not. ik kan genoeg drama s5 krijgen vraag ik een sample dan zie ik het zonder te rokuh al dat het em niet is. . s5 is een snelle super pheno van supersilverhaze/ silverhaze daar zijn ook de meningen over verdeelt. persoonlijk denk ik dat het afkomstig is van de supersilverhaze vanwege het feit dat deze veel STERKER van smaak is. en op MIJ!!!! veel sterker overkomt dan silverhaze,.

 

een goede supersilverhaze dan doe ik de avond niks meer dat moet ik van de silverhaze nog zien te krijgen. btw word er vaak op een kaartje silver gezet maar ishet weer zo'n amneesje die eigenlijk die naam ook helemaal niet verdient :whistle: :thumbsdown:

 

 

@ weetje. ik heb is een langbloeiers sour neville haze gerookt van iemand die afkwam van DLS dokterlivingstoned. man man man dat staat me echt nog in het geheugen gegrift. erg populair een jaar of 5??? terug hier op het forum. tjah toen waren der wat meer figuren die 14+ weken makkelijk uit konden zitten ( kan het zelf ook niet :likken: :innocent: ). ik geloof dat dat eentjuh was vaN 16 weken.

 

mooi materiaal iig. knetter heldere high zin om weer met lego te spelen, toekomstige hokjes ontwerpen, knex noem het maar op flik CREABEA net als ik van neville kan krijgen.

 

tlburg heeft ook zo'n goud goedje bij de tourmalijn. space haze ruikt ook sow lekker naar kattenzeik 'vies' zuur. dat rook en ruik je een keer en vergeet je nooit meer MACHTIG spulleke.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er ook mensen die de lang bloeiende versie buiten hebben gegrowed? Wat zou de uitdaging hiervan zijn? Voeding, of het laatste stuk afbloeien? Lijkt me toch dat wanneer je hem tijdig in de bloei zet en haar op weg helpt ze buiten afgebloeid kan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ urban heel leuk allemaal maar das never de echte s5 die staat zeker 9 volle...

 

 

 

moet je hem eigenlijk voor testen..dan weet je het wel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

op welke manier moet je die dan testen? hoe kom je daar achter dan?

 

want een plant die 9 weken hoort de bloeien kan niet rijp zijn na 7 weken. ook een topic over waar die discussie gevoerd word.

 

stekken willen nog wellis een weekje schelen maarja s5 is al stekvorm :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ge bent welkom .........;-)

Van harte zelfs !

 

...Thnx G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_201_95815.jpg

S5 gallery_6979_201_32072.jpg

 

7 weken

 

Echt wel rijp

 

Maar geen vergelijking met Neville Haze, ooit gegrowd, volgend jaar zeker weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke leuk maar de s5 die ik bedoelde heurt 9 weken te bloeien ken gewoon ni klaar zijn binnen 7 weken.

 

jammer dat er zoveel gerotzooit word met de wietnamen :execute

@ urban: dat is vast niet voor mij bedoelt oftewel :whistle: :likken:

 

@blowsterke: ik zie 2 x amnesia eigenlijk op de afbeelding staan was daar de bedoeling van? en waar denk je dat s5 van stamt amnees of silver of supersilverhaze

 

peace hempy

 

ps: sorry btw topicstarter we dalen erg af, excuse moi daar hek wel vaker last van

Edited by hemprenaissance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de neville's haze binnen gekregen van green house seeds :)

Hoop dat ze de bloeitijd waard is

 

Ps super silver haze ook te bestellen bij http://www.dutch-headshop.com/nl/wietzaadjes-greenhouse-seeds-c-1_63.html?osCsid=mga37v0v7483ma5cfujltfk215

Green House Seeds - Neville's Haze

 

Awards: 1st prize Seeds HTCC 1998.

 

Genetics: almost pure Haze.

 

Effect: strong and psychoactive, very spiritual and introspective. Stimulating high.

Flowering indoor: 12-14 weeks with yield up to 700 gr/sqm.

Flowering outdoor: ready in November in the Northern hemisphere, in July in the Southern one.

Yield up to 1200 gr/plant. Tall sativa, very technical plant. A must for the experienced grower, a joy for the sativa connoisseur.

 

THC: 21% CBD: 1.1% CBN: 0.2%

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 doe ik in 7 weken 12/12 ........met easy;-)

En gelukkig genoeg te verkrijgen .

 

UG

 

 

Helaas niet in mijn omgeving... :(

 

Maar de zoektocht gaat door :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...