Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

icescuff

Nevilles Haze

Recommended Posts

Is er iemand die al Nevilles haze gekweekt geeft?

 

Heb er gezien van Female seeds, 8 weken bloei ?

 

iemand beetje info ??

 

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat die fast versie, ik denk het wel he?

 

Weet jij de zoekfunctie hier op het forum te vinden? Zijn wel mensen die hem hebben gezet en ook wel verslagen van te vinden denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je via de TESTSECTIE kijkt staat er een testje over steenwol matjes. hier word C5 en Neville haze in gegrowt.

 

beter neville grow kan ik me op dit forum niet heugen :dribble:

 

http://www.wietforum.nl/topic/71941-haze-op-steenwol/

 

dit is alleen niet de fast neville maar het 'orgineel' met een UITZONDERLIJKE HIGH... daar is je fast neville commerciele bende bij :whistle:

 

peace

 

hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van Pukketje maakte wel indruk: http://www.wietforum.nl/topic/60408-15x-nevillehaze-feminizedgreenhouseseeds/

 

Was wel de 16 weken versie. Er was laatst ook iemand die de snelle Nevilles growde, maar dat was eigenlijk niet vergelijkbaar met de echte. De echte is echt een wondebaarlijk wietje, zal hem zelf ook eens moeten zetten ben ik bang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat alleen de naam hetzelfde is,Een haze binnen 8 weken afbloeien lijkt mij onmogelijk. Als je met neville haze binnen 16 weken afbloeit heb je al een kortbloeiende pheno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de nevilles haze van Spliff seeds geprobeerd (is een verslag van bijgehouden op dit forum). Resultaat op zich goed, kortbloeiend 9-11 weken, alleen toch wel veel indica eigenschappen helaas. Maar eindproduct was ik tevreden over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neville is ooit ontstaan door neville schoenmaker, arjan van greenhouse had daar ook een rol in. er gaan genoeg verhalen welke nou de precieze is tjah we zullen het nooit weten. hoe dan ook hadden beiden neville als LANG bloeier.

 

belangrijk is iig dat de orginele HAZE erin voorkwam/komt. deze 2 breeders zijn een van de hele hele hele weinig die deze hebben. dit zorg voor een unieke high en taste. ik heb beide mogen roken nooit zelf kunnen telen. waaronder die van pukkeltje ( netals zijn cheese en ultra haasje destijds). beide schelen niet veel of niets van elkaar. tjah pheno gaat een rol spelen.

 

die fast neville is gewoon een slap aftreksel van.... het draagt de naam maar meer ook niet. tuurlijk merk je effect etc etc.

dit gebeurd ook met soorten als white widow. daar komt dan de bloei tijd nog aardig overheen!!! 8 tot 10 weken.

 

bij fast neville is het werkelijkwaar helemaal niks dat overeenkomt. zowel smaak, effect als bloeitijd alles komt er niet eens in de buurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay ,bedankt ...wil zo graag eens een lekker haze zetten..maar zo'n lange bloeitijden altijd..daarmee..

 

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klopt dat is ook de reden wat mij weeerhoud. maar ik zal maar wat graag is een 5 tal langbloeiers kweken van 13+ weken.

 

jammer genoeg is s5 enkel er alleen in stek vorm maar de goede variant duurt maar 9 weken.

 

helaas niet aan te komen ... :thumbsdown: want dit is echt een geweldig soortje

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zullen toch zeker wel meer strains aan jullie verwachtingen voldoen. Er zijn zo veel soorten, COME ON!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 doe ik in 7 weken 12/12 ........met easy;-)

En gelukkig genoeg te verkrijgen .

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 doe ik in 7 weken 12/12 ........met easy;-)

En gelukkig genoeg te verkrijgen .

 

UG

Hoi Urbangrower...en welk zaad bedoel je dan met s5 ?? Weet niet welke dit zijn..

Is dit ook een soort Haze dan ?

bedankt in ieder geval !!

 

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 is Clone only.. Dus niet in zaad te krijgen ...

 

Dit is zeker een haze soort ... Een Nijmeegse versie,of igg omgeving 024.

Hier op t forum zijn diverse topjes van m'n kweek te bewonderen .

 

S5 is een beer van een plant ..... EC nooit hoger dan 1.0 en de temp. kan makkelijk 33 graden worden zonder dat ie moeilijk doet .

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan toch maar eens in omgeving 024 gaan zoeken wil die legendarische s5 toch ook wel eens proberen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet als je echte haze wil roken.

 

Als je het goed aanpakt ben je maar een paar weken extra kwijt met een pure sativa kweek, en zal je opbrengstgemiddelde per week/watt/m2 waarschijnlijk hoger liggen dan met een zuivere indica of hybride.

 

Het scheelt al enorm in bloeitijd als je in stekvorm begint met een goed geselecteerde pheno, Mijn eigen vuistregel is om sativas en sativa dominante hybriden niet op aarde te kweken maar op een medium als bv steenwol, fytocell of mapito en een voedingsschema te hanteren waarin de stikstofvoorziening af te bouwen is.Er zullen natuurlijk genoeg mensen zijn die prima resultaten op aarde hebben met een sativa, maar bovenstaand geeft mij de beste resultaten.

 

Is S5 niet een pheno van amnesia? zoals cheese een pheno van skunk#1 is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet jij toch kunnen uitzoeken als admin........

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een sour neville haze

bloeitijd 18 a 20 weken

een opbrenger van jawelste, maar dat mag dan ook wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kali mist, de oude versie. Geen haze weliswaar, maar voor de rest alles wat ik verwacht van een Sativa hybride. Helaas heb ik hem niet. Zoals de Kali nu is,vind ik hem een stuk minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 weken bloeien, mag je wel d hoofdprijs krijgen.

 

Is toch niet de moeite waard ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan de groeiperiode kort houden, dat scheelt alweer een paar weken. Als je gefaseerd neerzet kan je elke paar weken een vette oogst maken zonder dat de langere bloeitijd echt opvalt.

 

Echte haze is goud waard en loont echt de moeite wel, ook commercieel gezien

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet de moeite waard?

al die verbaasde gezichten

blije hoofdjes

en superhighs.

 

daar kan geen geld tegenop

ook geen 7 euro :innocent:

 

en heb ik het er nog niet eens over

dat die ontzettend lekker is bij de koffie :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...