Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dolim

kliklijn M 0800 7000 een succes

Recommended Posts

loop geen risico met je mobiel, ik heb er gewoon even een kpn telefoonkaart voor gehaald.

Denk er wel aan dat niet alleen het nummer van de kaart, maar ook het I-mei-nummer van je telefoon word meegezonden.

Toch maar ff naar een telefooncel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben eigenlijk wel benieuwd, of ze nog steeds op 2 telefoontjes wachten voor cannabis. of gaan ze gelijk onderzoek plegen na 1 telefoontje?

 

en dolim, heb je het nog geprobeerd bij die maat en lelijk wijf ?

 

groet fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wat het is dolim wij zijn maar een kleine groep van alle members hier doen er net 10 mee dat is 20 meldingen per maand ong... met de resultaten die hun boeken zullen ze dat KK irritante lijntje echt niet opdoeken...

 

greetz :whistling

 

And We Are Still Smokin !

Share this post


Link to post
Share on other sites

op andere forums doen ze het ook al ,dus

 

maar ik ben wel benieuwd hoe de politie zoiets aanpakt.

of er veel overlast is met een inval van en tip , ik bedoel ,

als het net als een gewone inval is , vind ik het wel sneu voor degene die een inval krijgt, tenzij ze echt verdienen natuurlijk, hihihi

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites
op andere forums doen ze het ook al ,dus

 

maar ik ben wel benieuwd hoe de politie zoiets aanpakt.

of er veel overlast is met een inval van en tip , ik bedoel ,

als het net als een gewone inval is , vind ik het wel sneu voor degene die een inval krijgt, tenzij ze echt verdienen natuurlijk, hihihi

 

groet

 

ze doen geen inval aan de hand van een tip wordt eerst grondig onderzocht bv meldt je een wiet plantage gaan ze essent bellen en kijken of het gebruik hoog is etc ... wordt gewoon verder onderzocht

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ze inderdaad eerst eens wat onderzoek doen net zoals fingers zegt.

ze vragen eens aan die 'ordehouders' ( nepwouten)

of ze eens een kijkje willen nemen en eens aan de stroomleverancier vragen of er een hoge rekening is.

 

Verder denk ik dat ze het gewoon noteren en als er een bepaald aantal klachten over 1 huis is binnegekomen dat ze dan pas acties gaan ondernemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

conclusie, die k$t kliklijn is een succes,

 

Ze hadden een tip gekregen dat het in de achtertuin stinkt naar wietplanten en aangezien ze geen huiszoekingsbevel nodig hadden moest ik ze wel in mijn achtetuin inlaten.

conclusie daar gaat mijn half rijbewijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste...

 

zwaar klote man...

 

waarom geen huiswaaring bevel nodig? is toch jou huis/eigendom?

 

had je ook binnen planten dan?

 

...of is belgie altijd zo streng?

 

en je (tijdelijke?) rijbewijs staat toch los van plantjes?

Edited by Anoniempje55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de achtertuin hebben ze geen bevel nodig en als ik had geweigerd dan gingen ze naar de huurvereninging en dan ben ik nog verder van huis omdat het van hun helemaal niet mag.

 

Oja ik woon in Nederland ( Maastricht dat ligt in nederalnds Limburg )

 

En over mijn rijbewijs: de opbrengs zou ik verkopen zodat ik dan rijlessen van dat geld kon nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

steeds meer mensen ergeren zich groen en geel aan het succes van de kliklijn.

D inmiddels tot nationaal meldpunt gepromoveerde lijn die met succes appelleertaan de laagste gevoelens ven de mens, stimuleerd braaf Nederland misdaden(of wat daar voor door moet gaan) anoniem te melden. Al heel wat zolderkwekertjes zijn door laffe anonieme klagers tegen de lamp gelopen.

Uit betrouwbare bron vernemen we dat er inmiddels een tegenoffensief is gestart.

Naar verluidt komen er de laatste tijd zoveel valse meldingen binnen bij het meldpunt dat steeds moeilekijk wordt het kaf van het koren te scheiden. Uiteraard zijn alle valse meldingen anoniem, zoals het hoord. Bij de kliklijn onthoud men zich van commentaar.

 

Bron: SOFT SECRETS nummer 4, 2004, Pagina 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat is een kliklijn M ?????

bestaat et in belgië ook ?

een kliklijn is een lijn om iemand te verraden,dus voor mensen die of jaloers op je zijn,het niet kunnen hebben dat je geld verdient met kweken terwijl hun moeten werken,of ze hebben de ziekte van''het rondlopende algemeen dagblad''

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is een kliklijn M ?????

bestaat et in belgië ook ?

een kliklijn is een lijn om iemand te verraden,dus voor mensen die of jaloers op je zijn,het niet kunnen hebben dat je geld verdient met kweken terwijl hun moeten werken,of ze hebben de ziekte van''het rondlopende algemeen dagblad''

 

Zeg Lee, heb jij niks beters te doen dan ouwe, onzinnige topics te laten herleven? Wat heeft het voor zin om een antwoord te geven op een vraag van 1,5 jaar geleden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zeg Lee, heb jij niks beters te doen dan ouwe, onzinnige topics te laten herleven? Wat heeft het voor zin om een antwoord te geven op een vraag van 1,5 jaar geleden?

 

 

ook oude topics kunnen nuttig zijn, de lijn bestaat nog steeds <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook oude topics kunnen nuttig zijn, de lijn bestaat nog steeds <_<

 

 

Tsja, maar hij haalt op één dag zo'n zes oude topics boven...

sorry,nu pas begryp ik dat als je op een oud topic reageert dat dat topic weer naar boven komt in de lijst en ik snap dat dat irritant is.mijn excuses hier voor mensen,ik ben er een tydje uit geweest,moet nog wennen......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik betwijfel of dit wel anoniem is. Ze zeggen dat je anoniem bent, omdat ze jou verder niet betrekken bij je melding. Maar volgens mij wordt je nummer wel degelijk genoteerd, voor het geval je tien valse meldingen doet ofzo.

 

als dit zo is kan je ze aanklagen, omdat ze zeggen dat het anoniem is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betwijfel of dit wel anoniem is. Ze zeggen dat je anoniem bent, omdat ze jou verder niet betrekken bij je melding. Maar volgens mij wordt je nummer wel degelijk genoteerd, voor het geval je tien valse meldingen doet ofzo.

 

als dit zo is kan je ze aanklagen, omdat ze zeggen dat het anoniem is.

 

Meld Misdaad Anoniem doorslaand succes

 

Gepubliceerd op donderdag 09 februari 2006

 

Dankzij het onverwacht grote succes van de anonieme tiplijn Meld Misdaad Anoniem zijn aanslagen op politici als Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali voorkomen en zijn verschillende grote misdaden opgelost.

Volgens De Telegraaf hebben Nederlanders het meldpunt M helemaal ontdekt: dagelijks kwamen er het afgelopen jaar 155 telefoontjes binnen, tien procent meer dan in 2004.

 

Veel zaken opgelost

Elke week worden dankzij de tips gemiddeld zeven misdrijven opgelost. Dankzij M werden vorig jaar 744 mensen aangehouden en 562 zaken opgelost. M-directeur Guus Wesselink spreekt in De Telegraaf over een 'doorslaand' succes van de meldlijn. "Het publiek is blij dat het de informatie kwijt kan en zo meewerkt aan een veiliger samenlevingâ€, zo zegt hij in een toelichting.

 

Dankzij M kreeg de politie belangrijke informatie over de diamantroof op Schiphol en de Hells Angels. Ook werden aanslagen voorkomen op Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders na binnengekomen tips bij M, zo blijkt uit het jaarverslag. Behulpzame burgers tipten ook waardoor een grote brand in een school in Sliedrecht kon worden opgelost. Dankzij anonieme meldingen werden tot slot verschillende relschoppers herkend die toesloegen tijdens de Vierdaagse in Nijmegen en bij verschillende voetbalwedstrijden.

 

Veel meldingen gaan over drugshandel. In totaal 5266 tips, waarvan zeker vierduizend meldingen over hennepplantages. In de politieregio Utrecht werd ten minste vier miljoen euro ’geoogst’ door hennepacties.

 

Anonimteit

In enkele gevallen hebben advocaten en ook justitie – tevergeefs – getracht achter de identiteit van de tipgevers te komen. In drie gevallen vochten advocaten de zaak uit tot aan het hof. Zij wilden de anonieme bellers oproepen als getuigen. Het meldpunt heeft zich met succes kunnen beroepen op de protocollen die de anonimiteit van de bellers garanderen en de identiteit volledig afschermen.

 

Pikant is dat óók justitie geprobeerd heeft om in een hele gewichtige zaak achter de identiteit van een beller te komen om hem vragen te kunnen stellen als getuige. Deze poging is geblokkeerd door een hoofdofficier.

 

 

zoals je hier leest proberen ze het wel, tot nu toe zonder succes maar voor hoe lang nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...