Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Grow Weed

cheestral, s.a.d s1, santa shiva s1

Recommended Posts

na een tijdje te hebben zitten denken of ik wel of geen topic bij ging houden van deze ronde/project heb ik tog besloten een topicje bij te gaan houden,

deze keer weer wat nieuwe spullen in het asortiment :)

 

 

de setup,

 

750 mh3 afzuig,

330 mh3 inblaas,

geregeld door een uniteck fan regelaar,

2 X lumatec 250 watt evsa met lumen switch,

en nieuw deze ronde,

70 liter water vat met een blumat druppel systeem

oakton ec meter

oakton ph meter

 

de voeding,

bac groei,

bac bloei,

extreme garden mycos.

extreme garden azos

en voor het druppel systeem nog een cleaner

 

aarde

plagron batmix

plagron light mix

de soortjes,

9 cheestral uit zaad, worden stekken genomen mannen worden niet afgebloeid

santa shiva s1 stekken heb 2 verschillende pheno's gepakt, een 8 weken santa maria pheno en een 12 weken shyva haze pheno,

en de sweet afgaan heb ik maar 1 pheno van bewaard, een heerlijke hasj plant :P

 

 

het druppel systeem is nog niet helemaal aangesloten, ik wil eerst de achterste 9 goed afstellen voor ik veder ga,

en de stekken hebben nog geen wortels en staan dus nog in 2 liter potten, ben wel blij dat ik onder me bodem al een 100 liter opvanbak had staan, heb ik het vat ook op gekocht, dat er nooit meer int vat zou moeten zitten dan er in me opvangbak past,

 

wat foto's

9 cheestral nog onder tneon bij me moedertjes

gallery_34588_16228_472791.jpg

foto's van vandaag,

gallery_34588_16228_1855736.jpg

( zijn vandaag verpot en met de hand water gegeven zoals ik normaal altijd al deed,)

gallery_34588_16228_679439.jpg

vorige ronde had ik aan 1 kant van me hok meer fluf dan aan de andere kant, ik ben tot de conclusie gekomen dat dit kwam door dat ik aan de goede kant m'n actieve inlaat had, die is nu over heel de breedte verwerkt

gallery_34588_16228_875252.jpg

en 13 stekken waarvan er 4 al geworteld waren

gallery_34588_16228_178710.jpg

 

 

het vat is gevuld, ec 0.9 ( kraam water was 0.5) ph 6.5

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te volgen ik schuif vast aan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schuif ook aan.

 

Enkel wat ga je op die EVSA steken? 2x250 watt hps?

 

Want dan moet ik een abbo nemen, anders verdwijnt 'ie binnenkort in de "indoor" sectie :) en het is daar druk!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik schuif ook aan.

 

Enkel wat ga je op die EVSA steken? 2x250 watt hps?

 

Want dan moet ik een abbo nemen, anders verdwijnt 'ie binnenkort in de "indoor" sectie :) en het is daar druk!

 

op die evsa's komen 250 watt mh en hps/shps scherp :P de lumen switch gaat ecter wel aan dus zal zo rond de 275 watt per peertje zijn

 

@yolo en 3.0 we gaan er de komen 3 maanden weer wat leuks van maken :)

 

alvast een voorproefje van wat ik hoop te gaan zien

Cheestral-1.jpg

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat ziet er knap uit, deze ga ik ook volgen.

 

je hebt in ieder geval al 9 cola flessen, die pakt niemand meer van je af denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Ik ga je volgen! Succes ermee!

 

eNjoyz

Share this post


Link to post
Share on other sites

fototje van gister avond

gallery_34588_16228_2171092.jpg

die linker cheestral groeit hard (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie soortjes heb je staan, succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles aangeslagen ;):D:D:D:

ik zag overal wel een wit puntje door de aarde heen toen ik ze vandaag 1 voor 1 omdraaide

 

de 3 Sad hebben een vaste plaats gekregen, 4 van de 6 santa shiva's ook

ik sta nog versteld van me cola fles methode. heb me manier dus wel gevonden gewoon meteen in aarde geen geklooi met spongepot's/jiffys

9 vande 9 geworteld, m;n eerste 100% score met stekken nemen :lol: en geloof nog in een redelijke tijd ook :(

 

 

alle cheestral's zijn getopt, denk dat ik me klok nog tot maandag/dinsdag op 21/3 houd en dan de cheestrals stek en dan de klok rustig naar 12/12 te zetten (30 min per dag minder verlichting) zodat de stekken tog nog een beetje kunnen groeien voor ze 12/12 staan

 

gallery_34588_16228_153419.jpg

 

links 8 cheestral. miden achter 3 s.a.d voor nog een cheestral, rechts 3 pheno's santa shyva

gallery_34588_16228_565301.jpg

 

 

help alemaal moderators in me topic ineens :D:D gefeliciteerd bijde :D

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie wortel score,ben ook benieuwd wat het rustig terug brengen van het licht brengt.

Keep them green

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een foutje gemaakt.....

 

ik dacht me uren af aan het bouwen te zijn, nou kwam ik dus boven op een tijd dat de lampen al uit haden moeten zijn,

die waren dus nog aan, ik alles chekken, staat de davin dv 12 of continu en niet op de klok ik zit dus al heel de tijd op 24 uur licht aan en vandaag dus pats boem op 12/12

nouwja het moet maar,

 

zal nu wel knakken en buigen worden, nu de planten al een goede 40 cm zijn pas de klok om hoop heel erg dat ze nu niet nog meer dan 1 meter omhoog schieten, want dan heb ik een hoogte probleem maargoed

 

gallery_34588_16228_2621175.jpg

heb een vermoeden dat de meest rechtse op de 2e lijn een mannetje is, zo gestrekt vergeleken met de andere

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker vol hokje heb je daar B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg benieuwd naar die s.a.d. S1. Deze zomer s.a.d. auto buiten gegrowd en wat een heerlijk rokertje is daar afgekomen zeg!! Volgend jaar zeker weer.

 

Succes met je kweek en hopen dat je de dames in bedwang kan houden. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ groenethee de sad s1 is een heerlijke hasj plant, even een paar uit de oude doos

gallery_34588_14756_1904273.jpg

gallery_34588_14756_993942.jpg

 

z'n top gaat hem deze ronde niet worden B) zaadplant hoofdtop :lol: maar zijn nu wel stekken van die zaadplant

 

@elmo hoop er stiekem minimaal 3 kwijtt te gaan raken :S anders ben ik bang dat de sad stekken weg gedrukt gaan worden ( nu al het geval )

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites
de sad s1 is een heerlijke hasj plant,

B) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit keer hoop ik een leuke aantal grammen te hebben voor in wasmachine gobru (A)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de info! Staat zeker op mn verlanglijstje om nog een keer te growen.

Het is dus een s1 van een black domina clone. Staat me iets van bij dat die flink last kan hebben van herma trekjes? Iets van gemerkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GROENE ik heb met de 5 zaden geluk gehad denk ik dan, ik had er geen herma's tussen zitten, wel 1 die hier en daar een bal liet zien na een beetje licht stres deze is dus afgevallen als stek moeder heb er nu nog 1 pheno van staan,

 

@zappie bedankt we gaan het zien B)

 

Cheestral #6 is manelijk en uit het bloeihok verwijderd,

Cheestral #2 vrouwlijk + stek geworteld,

Cheestral #3 vrouwlijk

Cheestral #8 vrouwlijk

cheestral #1 stek geworteld

Cheestral #5 stek geworteld

 

2 van me stad stekken zijn erg weg gedrukt, zijn niet vertakt zoals gehoopt heb alles anders neer gezet, alle grote vrouwlijke planten rechts tegen de muur de kleinere er naast en de sad heb ik nu ik ruimte heb iets versprongen neergezet en hoop er op die manieer iniedergeval nog een grote top vanaf te halen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten, die cheestral wil ik ook nog wel eens growen...goeie combo cheese en citral B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.sanniesshop.com/cheestral-nl.html

 

cheestral

the UK Cheese Exodus Cut x Pakistan Chitral Kush purple line.

Some phenotypes can show up beautiful colors at the end of flowering. The plant has a small structure, very indica !!!

Short flowering time - 7/8 weeks.

The taste can be between the fruity/cheesy taste of the UK, or some "red fruits" notes.

picture

 

ik wil mooie kleurtjes dus daar ben ik op aan het selecteren, de man waar ik nog een stek van heb staan en de zaadplant staat nu ergens anders nog even, kijken of het een mooie man word, en als er nog andere mannen aandiennen bewaar ik de mooiste,

 

alle dames blijven staan en de mooieste kwa kleuren smaak opbouw houd ik een stekmoeder van voor een latere ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht geduldig op de nieuwe fotoupdate ;)

 

Fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...