Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dalynx

Eerste binnenkweek 2x Jack Herrer 2x BlueBerry

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben nieuw op dit forum en ook in het kweken,

vrees echter niet ik heb het nodige opzoekwerk gedaan en mijzelf voorzien van een stevige basis.

Dus zodoende kom ik hier een verslag van mijn kweekje opmaken onder jullie wijs toeziend oog ;)

 

Eerst een beetje info over de setup:

 

-Als kweektentje de Secret Jardin Dr90 II 90x90x180cm

- 250W,400W,600W hps lampen+vsa in een Diamond hps reflector

- Buisafzuiger 365m3 Flens 125mm

- 1x Carbon Active 400m3 Flens 125mm

- 2x Blueberry seed 2x Jack Herrer seed

- Ph en Ec apparatuur etc,...

- Ik ben een beetje een leek in voeding dus heb ik maar een starterspakket van hesi voorzien:

- TNT Complex

- Bloei Complex

- Fosfor Plus

- WortelComplex

- Super Vit

- Power Zyme

 

Het lichtschema staat op 18/6 als ze 10-15 cm zijn schakel ik over naar 12/12.

Eerste week nog geen voeding,tweede misschien als ze al groot genoeg zijn.

 

De planten staan er nu ongeveer 5 dagen in ik zit dus nog in de eerste week van de groei.

Als er iets niet in orde is met de setup, wees vrij om mij tips te geven :P

 

De tent en electrische toebehoren.

24w7rxg.jpg 2dujyuv.jpg

 

De plantjes.

-(Deze foto word elke keer geupdate voor het gemak van de lezers.)

 

Edit: Nieuwe opstelling: de lamp hangt nu op 50cm met de fan ertussen en radiator folie beklede kartonnen voor wat beter te belichten van zo ver.

gallery_38340_16205_1525827.jpg

 

 

Tegen volgende update zal er voor betere camera kwaliteit gezorgd worden :lol:

 

Greets.

 

Edit : Hieronder zal ik telkens de wijzigingen aan het hele kweekgebeuren noteren.

 

W1 : enkel water lamp op 80cm / 2de blackberry groeit weinig tegenover de rest