Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

moskoufiets

Softbox maakt herrie!

Recommended Posts

Ik heb net een 500m3 softbox ontvangen die ik had besteld. Nu heb ik deze aangesloten en deze maakt een tering herrie. Zou deze kapot zijn? Het geluid klinkt als een cirkel zaag.

 

Ik heb de softbox zonder controller direct aangesloten op het lichtnet. Ook heb ik er geen buizen aan bevestigd. Ik heb hier een geluidsopname van deze softbox.

 

http://vocaroo.com/i/s09q0IUeGxmL

 

Hoe is dit te verhelpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niet uit wat er mis is met die softbox, gewoon terug opsturen en een andere vragen......zelfs een zaagmachine maakt niet zo n geluid als je hem aanschakelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik hem heen en weer schud dan gaat het geluid weg en dan komt het na een tijd weer terug. Ik denk dat er iets in de motor vast zit. Alsof je een stuk papier voor een PC fan houd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het net opgelost. In de motor heb ik een zakje gevonden met de ophangschroeven. Deze heb ik met moeite kunnen zien en eruit halen. Softbox werkt prima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn :D :lol:

 

Lekkere plaats van die shop om dat zakje te plaatsen. Hoe zag het plastic eruit? :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb het net opgelost. In de motor heb ik een zakje gevonden met de ophangschroeven. Deze heb ik met moeite kunnen zien en eruit halen. Softbox werkt prima!

 

Zakje er weer in en de softbox terugsturen en nieuwe eisen, je weet niet of er intern al iets schade heeft opgelopen wat je later op gaat breken (dimmen bijv...) en laat ze meteen een goed lesje leren dit niet meer te doen.

Markeer de box op een onopvallende plek met een vilstift stip.. kun je lekker stampij maken als je dezelfde box weer retour krijgt.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaak hangen de zakjes met oogjes of rubbers met een nietje boven of naast de inlaat. Mag toch aannemen dat niet de bedoeling is om het zakje in de motor te plaatsen :lol:

 

MVG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Markeer de box op een onopvallende plek met een vilstift stip.. kun je lekker stampij maken als je dezelfde box weer retour krijgt.

 

Ik sta telkens opnieuw versteld van de geniale creativiteit hier op alle vlakken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik doen dat met veel dingen ze markeren :wub: overlaats doe ik de auto binnen in de garage voor onderhoud. Krijg dan de factuur tezien wat er allemaal gebeurt is, er worden mij nieuwe bougies aangerekend... En dan kijk je zelf en blijkt dat de bougies die jijzelf gemarkeerd hebt er gewoon nog gezellig insteken...

 

Ze bestelen je waar je op staat te kijken als je niet oplet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vaak hangen de zakjes met oogjes of rubbers met een nietje boven of naast de inlaat. Mag toch aannemen dat niet de bedoeling is om het zakje in de motor te plaatsen :lol:

 

MVG

Weet je hoe ik hem eruit heb gekregen? Het viel me ook op dat ik geen zakje kon vinden met ophang rubbers. Ik herkende dat geluid omdat ik vroeger op school weleens papier in de PC fans stopte voor de gein. Als ik deze softbox schudde dan ging het effe weg. Na een paar keer schudden hoorde ik niks meer. Ik dacht dat de motor ermee was gestopt. Ineens lag er een zakje met een paar schroeven. Het leek echt op een bevalling ofzo.

 

Ik weet ook niet welke lul hem zo erin heeft gestopt.

 

@Donnie: ik plaats straks wel een foto ik ga zo mijn nest in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...