Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
obiwan

Cannabis stimuleert groei hersenen

Recommended Posts

Vandaar dat ik zo'n grote kop heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verbaasd me niks.

Ik heb altijd al het idee gehad dat juist de knappe koppen in de wereld de meeste wiet roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

roken en slikken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over een jaartje of 5 komen ze met onderzoek dat aantoont dat het geen invloed heeft.

 

@prutsertje: je vriendin houdt je voor de gek, dat zijn twee heel verschillende dingen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht altijd dat me kop vol water zat... snap nu waar het aan ligt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Over een jaartje of 5 komen ze met onderzoek dat aantoont dat het geen invloed heeft.

 

@prutsertje: je vriendin houdt je voor de gek, dat zijn twee heel verschillende dingen. ;)

Dat zullen ze vast verzwijgen. Net als dat ene onderzoek wat ze hadden gedaan waaruit was gebleken dat cannabis kankercellen doodt. Dat was een onderzoek wat ze ergens in de jaren 70/80 hadden gedaan op een paar ratten die ermee ingespoten werden. Na een tijd waren alle kanker cellen gewoon dood. Alleen heeft de Amerikaanse overheid dat geheim gehouden, omdat ze dan anders veel geld zouden mislopen. Kan je nagaan wat er verdiend word aan al die anti-kanker medicijnen. Maarjah zo een plantje kost natuurlijk bijna niks.

 

Dat is het zelfde hier in NL. Zodra de meeste mensen wiet horen dan denken ze gelijk aan criminaliteit, junkies etc. Terwijl er nooit moeilijk gedaan word over alcohol dat elke jaar doden eist. Wat een stel hypocrieten zeg. Ik word er echt kots misselijk van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 moskoufiets helemaal mee eens.

Maar van dat onderzoek naar kankercellen wist ik helemaal niet.

Klinkt eigenlijk wel te mooi...

 

Maar dat je slimmer wordt van cannabis kan wel kloppen.

Sinds ik ben gaan blowen ben ik wel intelligenter geworden.

Ik nam aan van wegen het feit dat als ik stoned ben nog al snel onder de indruk ben,

en dan ga je ook sneller dingen uitzoeken.

Hartstikke interessant als je stoned bent.

En ja de dag erna weet je het ook nog, dus er komt een heleboel extra info binnen die ik normaal niet zou weten of zou uitzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat onderzoek is wetenschappelijk al onderuit gehaald.

Dat zou niet werken als medicijn zo los is het niet genezend

Maar ik denk dat ons lichaam het gebruikt en het omzet naar een medicijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar dat je slimmer wordt van cannabis kan wel kloppen.

Sinds ik ben gaan blowen ben ik wel intelligenter geworden.

Ik nam aan van wegen het feit dat als ik stoned ben nog al snel onder de indruk ben,

en dan ga je ook sneller dingen uitzoeken.

Hartstikke interessant als je stoned bent.

En ja de dag erna weet je het ook nog, dus er komt een heleboel extra info binnen die ik normaal niet zou weten of zou uitzoeken.

 

B) B) :D :icecool :phone: :rofl :nerd :wOOt :lol: :lol: :lol: ^_^ :tu B) ;)

 

@Sativied, ik weet zeker dat ze slikt, ff der neus dichtknijpen op het moment supreme :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stoner123: Hele artikel staat hier:

 

http://www.argusoog.org/cannabis-doodt-kanker/

 

LOL en alcohol dat je hersenen aantast daar word nooit over gesproken omdat het €€€ oplevert in de staatskas. Weetje, shops mogen maar 500g per dag verkopen. Natuurlijk word er meer verkocht maar dit kunnen ze niet declaren. Als deze domme overheid nou die 500g regel zou opheffen, dan is er een kans dat ze er meer aan kunnen verdienen. Maarjah, we hebben debielen hier in de Tweede Kamer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...