Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dPayne

BarLeDuc in the woods

Recommended Posts

Hoi mensen, hier is me eerste en zeer zeker niet me laatste topic. ik bezoek deze site al sinds jaren . en wilde van wat al ik geleert heb graag iets terug geven . ik zal dit topic weekelijks met foto's en updates bijhouden.

 

Heerlijk die zon....

Heerlijk die mugge bulten...

 

het was un hoop werk . maar de spot is amazing , ik heb dage lang gereden / gefietst . in verschillende plaatsen / dorpen / bossen om dit te vinden . ik zal zeggen lets enjoy !

 

Ik wil graag me foto 's uploaden . iemand ef snel un tipje hoe ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet hoe maar volgens mij is dat heel omslachtig. oploaden in een album en dan de bbcode kopieren en in je topic zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties , ga ze meteen erop gooien.!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijgen ze wel genoeg zon zo?? vraag het me af

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker , heb precies gemeten en wat weggesneden voor de meeste zon uren . dit was al later op de avond, de laatste uurtjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, de grond ziet er goed uit maar niet volledig bedekt in de zon.. Mss een paar hoge takken afzagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor gaas gebruik je? Want 't lijkt wel een tuinnet/aardbeien net. Een tuin/aardbeien net is erg slecht voor de natuur.

Want er kunnen vogels in vliegen en verstrikt raken. Zeker omdat het net erg slecht te zien is op de donkere achtergrond en een schaduwrijke plaats..

Volgende keer als je op je spot komt hangt je net misschien wel vol dooie vogels ;) Zou trouwens wel erg jammer zijn van die vogels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat ook al aan een voilere te denken.

Plantjes zien er erg goed uit! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GGFTAF , De grond is heerlijk . hij was al van goeie qualiteit maar heb alsnog wat bij het tuincentrum gehaald en ertussen gemixt. mmm ja ik denk dat ik toch es in de boom ga klimmen.

 

@ animals, jazeker ! ;) zo strak is net un trampeliene! daar blijft niks "insteken"

 

@Sjorszzz , het is een seer simpel tuinnet van de action . maar op de plek waar ik zit komen geen vogels , het enigste wat ik daar ben tegekomen zijn muggen haha . die mogen erin blijven steken van me , hebben me gnoeg geprikt! naja mocht er un dooie vogel zijn . begraaf ik em wel , krijgt de natuur et weer terug ( compost ?)

 

@ Limbic , bedankt. sta er ook van te kijken dat ze er zo trots bij staan.

 

 

Ik heb wel iets vreemds gezien . ik d8 eerst er had een dier ertegen gespuugd had ofzo maar toen keek ik beter en ik zag iets tege 2 planten dat leek op speegsel , met daar in un klein beestje de plant zelf heefft helemaal geen schade ervan . heb ze wel ef verwijdert natuurlijk . maarja iemand un idee? ik zal un foto uploaden

 

gallery_20178_15819_245484.jpg

Edited by dPayne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk!

Een spuugbeestjes in een koekoeksspog ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ limbic hahah ja ik had ze nog nooooit gezien . ik d8 wat is dat nouw! ....

 

 

Even wat ertussen door. ik heb natuurlijk ook wat in me tuin staan , 2 x RD om precies te zijn . nu 1tje is vrolijk en doet zen ding . maar de ander ... hij hangt als un hangmat , de grond is niet te nat / te droog . maar toch lijkt et alsof die afsterft! nu heb ik gelezen dat RD wel wat hangerig kunnen zijn maar mmmmm dit is TO MUCH lijkt me

 

gallery_20178_15819_42980.jpg

 

gallery_20178_15819_106866.jpg

Edited by dPayne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snel water geven dat dametje, een grotere pot zal ze ook erg op prijs stellen.

;)

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GroeneShizzle , mmmm dan zal ik dat maar ef doen . maar volgens mij is de bodem vochtig gnoeg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Sjorszzz , het is een seer simpel tuinnet van de action . maar op de plek waar ik zit komen geen vogels , het enigste wat ik daar ben tegekomen zijn muggen haha . die mogen erin blijven steken van me , hebben me gnoeg geprikt! naja mocht er un dooie vogel zijn . begraaf ik em wel , krijgt de natuur et weer terug ( compost)

 

 

Ben niet heilig maar deze onverschilligheid naar eventueel dode dieren voor jouw kweek vind ik toch wel matig.

Maar goed ieder zijn ding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal met Boefje eens.

 

En hoe groot zijn die muggen bij jouw dan??

Als die kunnen blijven steken in dat net. ;)

 

Denk idd dat dat je weinig zon licht daar pakt..

Tja, dan kun je gaan snoeien als een dolle..

Maar daar heb ik ook weer m'n bedenkingen over..

 

Mvg,

Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er goed uit alleen de zon dat lijkt me een probleem met die hoge bomen .

succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ boefje030 , waarom hebben jullie het over doden dieren , terwijl er nog niet eens een insect gesneuveld is . AUB . als je zon natuur activist bent ga bij de grote bedrijven klagen die zeeën vervuilen en wat al niet. en laat mij en me net met rust ;)

 

@ wubbo ockels , ik ga niet teveel wegsnoeien , maar ik denk dat ik van de week ef in de bomen klim

 

@wiet61 , bedankt! het zal goedkomen

 

 

niemand iets te klagen over me slakken vallen???

 

ik waardeer reacties , maar aub over doden dieren hier in me topic te praten is een beetje ongepast . het is een Guerilla corner . we zijn guerilla's . dus ik bescherm me planten net zo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, denk ik ook, een paar zekldzame Iberische Tjiftjafjes minder zal de werels ook niet mee zitten...Maar je kan wel proberen zo natuurvriendelijk je spots op te zetten, perspoonlijk geloof ik niet zo in aanvallen van vogels op die plantjes, vooral niet als er bijna geen vogels zijn zoals je schrijft...valt ook veel meer op zo een stek.

 

Maar ja, je moet het doen zoals je het moet doen, hoop dat het allemaal maar groot uit mag groeien voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, denk ik ook, een paar zekldzame Iberische Tjiftjafjes minder zal de werels ook niet mee zitten..

Als iedereen het hiermee eens is, gaat dit juist weer niet op

Succes met je kweek. Ik ben benieuwd naar de opbrengst vogels ;)

I Follow You ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha het is maar 1.50 hoog gespannen mannen . niet zo dat het helemaal eroverheen is gespannen. het is tegen herten . want die zitten er gnoeg! anyway . ik ben opweg na me spot! ef wat boompjes kleiner maken! updates volgen later

 

@sjorzzz thanktthanks buddy , tot later!

 

@nyabinghi , thanks! naja groot. ben blij als ik er wat moois afhaal! hoe meer hoe beter natuurlijk. de stek waar ik zit , ja ik kan jullie dat niet gaan uitleggen. maar daar komt niemand ( prive ;)))) ) het enigste wat ik heb gezien , is police in helicopters ! hahaha maar die zien ons niet met camou kleren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...