Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Frikandel_Speciaal

Hoe gooit men oude hardware weg?

Recommended Posts

Gegroet!

 

Ik heb dus nog wat oud spul waar ik graag vanaf wil. Ik heb nog wat oude afzuigingen, filters en transformators liggen. Spul wat je dus niet even in de grijze container gooit. Nu vroeg ik me dus af hoe jullie van je oude "zooi" af komen? Tips?

 

Bedankt voor de input (langs de weg gooien kun je achterwege laten)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan hier meestal wel van die bouw containers langs de weg ff weg moffelen onder een plank ofzo

 

En veder grijze bak van 2 straten verderop is je vriend :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filters mag ik bij mijn growshop afgooien, de oudijzerboer schijnt er blij mee te zijn, wellicht als je de afzuiger uit de box haalt dat hier hetzelfde voor geldt?

 

Gr. knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Staan hier meestal wel van die bouw containers langs de weg ff weg moffelen onder een plank ofzo

 

En veder grijze bak van 2 straten verderop is je vriend :)

 

Bij recreatiegebieden -bijvoorbeeld stranden- staan grote metalen afvalcontainers. Zelf gooi ik mijn filters weg in de plaatselijke milieustraat. Gewoon zo'n deftige, grote lichtblauwe vuilniszak er overheen trekken en deponeren in de container "restafval niet brandbaar".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij zou je er niet mee straffen, want dat spul valt allemaal goed te recyclen als je er ff de moeite voor neemt, en weet waar je het daarna naar toe kunt brengen zonder o te vallen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breng je VSA naar een koper boer, is ook een paar stuivers, niet veel, maar toch....

Share this post


Link to post
Share on other sites

breng bijna alles naar de stort, aarde, mapito, filters, opticlimates.

 

"hier 20 euro kunde een bosje bloemen voor je vrouw kopen" werkt hier nog altijd perfect.

 

vsa naar oud ijzerboer is wel een goeie trouwens ja!

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor Belgie niet al te moeilijk, gewoon naar recyclage park doen, zelden controle op wat je weggooit en anders zeggen ze je wel waar je alles mag deponeren. zeker als bij of in een stad woont

Share this post


Link to post
Share on other sites
Breng je VSA naar een koper boer, is ook een paar stuivers, niet veel, maar toch....

 

Dat soort inhaligheid gaat je nekken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger kon je alles inleveren bij de growshop, nu alleen de filters nog :)

Oude hardware uit elkaar schroeven en bij een winkelcentrum in de grote containers gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

werken die oude afzuigingen nog? zoja hoeveel kuub zijn ze?

 

Greets,

Stoner

Share this post


Link to post
Share on other sites
breng bijna alles naar de stort, opticlimates.

 

"hier 20 euro kunde een bosje bloemen voor je vrouw kopen" werkt hier nog altijd perfect.

ik neem aan dat ze 'beyond repair' zijn, anders neem ik ze ook wel in hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
breng bijna alles naar de stort, opticlimates.

 

vijverfolie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
breng bijna alles naar de stort, opticlimates.

 

vijverfolie :)

 

 

Nee daar maak ik kleding van. met ouwe kettingen maak ik het af.

 

Met links

slingerworp?

 

en sommige dingen moet je gewoon opbranden, en niet naar de milieustraat brengen..

 

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

0eef3Bo0j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk eens of de growshop mijn oude filter wilt hebben. Neem aan dan CAN deze wel kan hervullen.... Misschien moet ik dan maar een keer naar de stort rijden (al ben ik daar wat huiverig voor) wanneer ik wat meer spul weg moet gooien. Valt het wat minder op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kan je alles bij de shop brengen. Maar ik zet het gewoon op een parkeerplaats bij de afvalbak neer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gooi het gewoon in zo een container bij een flat, werkt altijd prima. Filters kan je ook hergebruiken door nieuwe koolstofkorrels erin te pleuren. Je zou zelfs je vieze korrels kunnen wassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oude aarde verdeel ik door vuilniszakken (niet te zwaar laten worden) en dan met de vuilnis buiten zetten laat s nachts beetje verspreiden over de straat.

 

filters etc bij bouwcontainers want mijn GS wilt ze niet hebben.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bewaar de doos waar het in komt.

Bv je filter.

Doe de oude filter in de doos, zet het adress van je beste vijand er op en stuur het op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahaha. Je kan hem ook voor de fun opsturen naar een politie bureau. Met dat zelfde adres van die vijand als afzender. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...