Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Moonday

Voorstellen.

Recommended Posts

Hallo beste WF'ers.

 

Ik ben Moonday (midden dertig) en heb o.a. een voorliefde voor cannabis. Ik lees al een lange tijd mee hierop het forum en heb nu eindelijk eens de stap genomen om lid te worden. Tot nu toe een aantal buiten kweekjes gedaan met wisselend succes. De plantjes voor dit jaar staan al te zonnen. Ook maak ik zo af en toe olie met een vriend van mij. Pure olie voor eigen gebruik en verdunde variant voor medicinaal gebruik, deze wordt weggegeven.

 

Voorlopig is dit het even. Ik zal hier en daar reageren op topics en we zullen elkaar wel beter leren kennen via het forum.

 

Groet

Moonday

Edited by Moonday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom kerel !

 

Erg veel plezier hier op t forum.

 

GroeneGroet,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo maandag, welkom welkom en veel plezier op WF. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op WF, goed te lezen dat je al lekker aan het hobbyen bent :)

schroom vooral niet om een kweekverslag te maken van je dames, een leuk verslag is altijd leuk om bij te houden voor je eigen en leuk voor ons om te lezen :)

 

grtz

 

gezelligheidsroker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn zo een warm welkom.

 

welkom op WF, goed te lezen dat je al lekker aan het hobbyen bent :)

schroom vooral niet om een kweekverslag te maken van je dames, een leuk verslag is altijd leuk om bij te houden voor je eigen en leuk voor ons om te lezen :)

 

grtz

 

gezelligheidsroker

 

Dat is een van de overwegingen om lid te worden. Maar daar begin ik pas aan als ik ook zeker weet dat ik genoeg tijd heb om een compleet en afgerond verslag te maken. Een olie verslag ligt eerder voor de hand, want wellicht kan ik daar een bijdrage aan leveren en bijleren van de reacties. Het is niet mijn bedoeling om onnodig te posten. Dus mij hoor je en zie pas als ik denk dat ik echt een bijdrage kan leveren. Want er staat hier al erg veel en goede informatie op het forum.

 

Groet

Moonday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...