Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Beze

niezen van wiet

Recommended Posts

Hoi.

 

Ik ben een doorwinterde cannabisroker maar heb sinds kort iets vreemds aan de hand. Bij het roken van mijn recent geoogste g13 haze begin ik te niezen...? Nu is dit wel een heel potente en spicey soort...zou dit de oorzaak kunnen zijn?

 

Echt zeer vreemd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha je moet mij eens zien in de buurt van wiet, vooral gedroogde on net geoogste.

Niezen, krabben, piepen........wellicht ben je net als ik allergisch.......but still loving it ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit klinkt mij bekend in de oren. Heb ik zelf ook wel eens. Bij mij is het dan altijd dat er wat pollen tussen de wiet terecht is gekomen, bijvoorbeeld van een hermafrodiet.

Hatsjoe!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hooikoorts ;) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Klinkt als hooikoorts.Cordyceps gebruiken, werkt niet gelijk, maar als het werkt, werkt het goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

klinkt als bij de verdamperstand

ik denk dat ieder mens wat persoonlijke terpenen of geurstoffen kent

die de neusharen doen wiebelen.

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik nies me ook wel eens te pleuris, 15-25 keer achter elkaar tot mn kop op ploffen staat en mn stem weer weg is.. ;) Bij de Lidl heb ik hooikoorts tabletjes gekocht en dat werkt uitstekend !! Als ik voel dat mn neu begint te kriebelen en het slijm in de holtes spontaan begint toe te nemen dan neem ik een tabletje en hoef ik niet vaker dan 2-3 keer meer te niezen.. Outstanding :lol:

 

Wat ik vorig jaar wel met de buitenplantjes had was jeuk, ontiegelijke jeuk als ik buiten met de boompjes bezig was geweest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend dit zal hooikoorts zijn idd,

en kan je krijgen is niet zo dat je ermee geboren, veel buitenkomen en het kan ook weer weg gaan. 2 jaar enorm last gehad ervan niet door me ogen kunnen kijken soms en dit jaar is het zo goed als weg.

of veel blowenb zal ook wel een optie zijn heh ,greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

een maat en ik hebben het ook af en toe met wiet.

 

en ja idd net wat vaker met van die kruidige haasjes... toeval??? ik weet het niet.

 

kan soms wel 10 keer niezen ( een lekker extraatje ).

 

gelukkig je schijnt er wel oud mee te kunnen worden :lol: ;) :lol:

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit klinkt mij ook bekend in de oren , heb zelf ook wel eens niesbuien als ik een joint rook of draai en de wiet klein maak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hooikoorts hebt kun je cetirizine tabletten nemen (aldi of lidl).

Gaat meestal vanzelf over, maar tabletten gaan enkel de symbtomen tegen (niezen etc.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen het mannetje in mijn DP90 zijn zaad aan het spuiten was werd ik helemaal GEK.

Ik was net een nies-machinegweer toen ik dat mannetje lekker had laten stuiven.

En toen ik later pollen wilde winnen nog een keer hetzlefde met een paar dagen niesbuien als ik in die kamer zat.

Heavy shit!

 

Even was ik bang dat ik nu hooikoorts had maar sindsdien niet meer last van gehad... thank God!

 

PS: Lees wel de bijsluiter van die anti-hooikoorts shit.. kan nooit goed zijn voor een mens.. pillen.

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal maar hooikoorts en allergie kan ik uitsluiten. .heb het enkel bij deze soort g13 haze..gelukkig maar.

 

Ik hou het voorlopig bij dat het een zeer spicy peper soortje is waardoor ik moet niezen. Product moet ook nog curen...misschien verandert het dan nog...

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...