Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groenefingers

Buitenronde voorjaar 2013, chocolate rain

Recommended Posts

Hoi Green lee, dank voor je compliment.

Ja de parvati is ter ziele, want hij had z,n werk reeds gedaan. Enorm hoog idd, in een pot van 6,5 liter. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mijn oprechte deelneming voor de Parvati man, maar dat strekken waarschijnlijk ook het gevolg van geen UV-B krijgen, al zit het ook in het soortje dat uitgroeien tot een grote plant.

 

med_gallery_16467_4905_38134.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi elmanito, ja treurige zaak, zo,n mooie plant te killen, Maarrrr, wie weet hoe mooi straks de kids zullen zijn, en cool zullen die smaken, met een jaar of 8. :lol: Of gaat dat sneller!!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 2 september.

De royal, als ik t terug lees 6,5 week bloei; ze is ver in haar ontwikkeling, en ook erg vroeg gestart met de aanmaak van trichs. Ze mag theoretisch nog 2,5 week, maar denk dat ze met een dag of 10 wel klaar is. Afijn geen haast, heb haar gisteren buiten gezet, waar ze vanaf nu blijft, denk geen voeding meer, behalve bacto en guanoextract.gallery_32015_15462_178875.jpggallery_32015_15462_145043.jpg

De Big Bang staat idd in bloei, is en blijft een raar fenomeen, hoop alleen dat de tijd niet in t nadeel uitpakt.gallery_32015_15462_856502.jpg chocolate rain ernaast.gallery_32015_15462_518926.jpg

Fruit.

trostomaatgallery_32015_15462_116971.jpgen een vleestomaatgallery_32015_15462_489198.jpg

Druif.gallery_32015_15462_123955.jpg

Boskoopse dacht ik , erg smakelijk, ook volgens de spreewen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja elmanito, t is een raar exemplaar.

Heb haar wormenmest gegeven en beetje kalk. En idd em cocktail zout melasse en neempoeder.

Ze heeft de eerste bloei leeggetrokken; ze is al bijna kaal onder haar rok! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

close pics van de royal queen, plant is erg wit aan t worden; ze lijkt rijp en zit er tegenaan volgens mij, volgens de kalender nog een dag of tien, maar denk dat het eerder wordt, zou toch zonde zijn als het tot afbraak leidt van thc.gallery_32015_15462_186224.jpggallery_32015_15462_181245.jpgIk draai de plant dagelijks en vouw haar voorzichtig wat open zonder te knakken, maar lichte draaibeweging,vaak is er wel een blad dat werkt als een anker zodat de toppen blijven staan.gallery_32015_15462_291954.jpgbegin bloei bij big bang.gallery_32015_15462_222457.jpgheb nog een laagje verse humus toegevoegd, en een beetje kalk, want de ph van de grond is rond de wortels in het midden te laag. Kan me goed voorstellen, als je in een pot kweekt die zolang staat.de chocolate rain stek, ook in bloei, er komt weer beweging in, en ze maakt een vitale indruk, wel ze zal niet groor worden meer, maar wat geeft,t!gallery_32015_15462_245712.jpg

volgende update binnen, de killer bee, wordt een flinke vette plant, en nieuwe rotals in aantocht. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Royal en de Big Bang zien er smakelijk uit hoor ! Die druifjes ook trouwens. :verrygood

 

Het is een wisselvallig jaar geweest met lows en highs (not the smoking high) en ik ben eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn geweest die uberhaupt een probleem loze ronde hebben gehad dit jaar..

 

Je hebt aardig wat afval straks, plannen voor ice of andere extractie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha Blue :) , Ja, hoor t ook van alle kanten dat het buiten dit jaar vooral laat is met de inzet van de bloei. De idee dat de bib bang tot op z,n vroegst half oktober nog moet staan, en de choco zeker, sluit ik dan ook geen problemen uit.

toch een goed seizoen met de binnenrondes, al met al niet gek voor mijn doen.

ja ik ga wel het blad bewaren, heb inmiddels ook een tinctuurtje staan van chocolate rain; we zullen zien. :verrygood

 

Nieuws, de royal queen,gallery_32015_15462_491257.jpg heeft rijpe zaden, weet niet hoeveel, maar gisteren 1 opengepulkt, en ziet er mooi donker uit.

Is toch 5 weken geleden bevrucht, valt me 1 week mee.gallery_32015_15462_11260.jpg

 

De Killerbee Honey, moet zo,n 3 weken, staat indoor, en ze gaat goed, ruim bedeeld, razendsnel vergeling en bladafval rond week 4 bloei. Nou heb ik dat vaker binnen,en schrik er niet meer zo van;plant moet ontzettend hard werken voor de topopbouw, en dat doet ze behoorlijk zonder ophouden.

Deze ronde ook niet afgezuurd, en dat bevalt goed! thanks Art for reminding.gallery_32015_15462_354865.jpghoofdbut.gallery_32015_15462_127099.jpg

September oogstmaand voor de druif denk ik.gallery_32015_15462_121895.jpg,en de tomaatjes smaken goed, behalve de groene.gallery_32015_15462_367519.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

halve oogst royal, dit staat er noggallery_32015_15462_47660.jpg.

de natte verse knip, bedraagt 120 gram, foto volgt.

choclate raingallery_32015_15462_323302.jpg, en de big bang.gallery_32015_15462_390883.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je elmanito, ja vindt ik ook, erg volle plant, zeer royaal!

heb geen idee hoe die gaat smaken, de kristallisatei gaat nu erg hard. Kids komen er ook van! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad een plaatje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank skunkmonster! :P

De Killer gaat als een speer, maar er is toch iets met de bladeren, zie kleine puntjes geel en beetje bruin, en onderkant blad verdikkingen langs de nerven op de plaats tegenover de gele puntjes van boven. doet me denken aan larvjes, zie met de loep geen leven, maar heb de plant toch een flinke sproeibeurt neem gegeven vanavond, ondanks het stadium van de bloei; bovendien staan er jongere planten in haar ruimte! tja wat moet je doen>> :lol:

Gelijktijdig heb ik de jongste bloeiende oral vrouw met 2 weken bloei, bevrucht met zaad van een man van haar eigen soort. zie verpakt in bakpapier voor 1 nachtje.

Ook deze plant preventief bespoten, bovendien prima bladvoeding gebleken, samen een uurtje onder de fohn voordat ze weer onder de hoogte zon gaan.gallery_32015_15462_40046.jpgDe Royal.bakpapier om de steel, en killer op de voorgrond.gallery_32015_15462_132107.jpgWeer een mmannetje royal die omgaat.gallery_32015_15462_395408.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gaat goed zo.Tis goed dat ze overdekt staan met die plensbuien op dit moment. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: dank je elmanito, zie wel aan de foto dat ik m,n huis eens een goede beurt mag geven.

ja ben blij met dat afdak; potten staan in elk geval droog, en dat is nu het voornaamste; bloei is toch nog niet zo kwetsbaar momenteel. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er echt super dik uit voor een plantje in je tuin, heerlijke toppen ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Dank 3.0!

Die witte staat binnen, was alleen voor de fotosessie bovengehaald.

groetje bart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
:lol: dank je elmanito, zie wel aan de foto dat ik m,n huis eens een goede beurt mag geven.

You're welcome Ff wachten tot oud & nieuw met een verfje

 

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Ja, leuke post! het blijft ploetern zo,n huishouden!

Bijhouden, nog nooit van gehoord! :P

 

&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je wel zeggen :P

 

Inderdaad goed dat ze droog staan.

Wat een weer ineens.

 

Je laat zien dat je echte groene vingers hebt in ieder geval.

 

Top :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blijft moeilijk copy & paste ;) :D :lol:

Neeeh, Elmanito! De pink panther mag je gerust 2 keer achter alkaar zien. :lol:

Die gekke Bean, is uiteraard helemaal top!

Apetor blijft nogsteeds filmpjas maken, maar doet dat per seizoen, zal eens kijken of ik nog een nieuwe kan vinden.

:P

@ Blowsterkte, Hey, Dank voor je compliment!Voor mij zeer leerzaam jaar, en dat is nog niet afgelopen!! :lol: Geniet van je topics! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...