Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

misdaad loont

Recommended Posts

http://www.l1.nl/nieuws/212771-vrijspraak-...eert-na-blunder

 

 

Vrijspraak in cokesmokkel Weert na blunderEen voortvluchtige man uit Weert en vijf medeverdachten van een grote cocainesmokkel zijn vrijgesproken.

De vrijspraak in hoger beroep volgt op een blunder van politie of justitie. Monsters van de gesmokkelde drugs werden vernietigd nadat was vastgesteld dat het om cocaine ging, maar voordat de vereiste contra-expertise kon plaatsvinden.

 

De partij drugs zou onder leiding van de 41-jarige Weertenaar John H. in 2007 naar Nederland zijn gesmokkeld. Het ging om 1700 kilo cocaine, afkomstig uit Costa Rica en verborgen in een lading koffie.

 

Behalve de hoofdverdachte uit Weert, zijn medeverdachten uit Weert, Roermond, Maastricht en Eindhoven vrijgesproken.

 

De Weertenaar is al jaren spoorloos. Hij staat op de Nationale Opsporingslijst, met de 12 meest gezochte criminelen van het land

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dit geval loont misdaad volgens mij niet: de Weertenaar is 1700 kilo coke kwijt. Dus wel kosten gemaakt, maar geen enkele opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1700 kilo is ie mee gepakt ja, van de rest weet je niks maar dat zal vast nog wel meer zijn dan 1700.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja het hoeft ook maar 1 keer te lukken en je bent meteen binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jejeje vernietigd ?? ;) ....de tijd van de BRonx is terug aan het keren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het geen naai streek om ze terug in nl te proberen te krijgen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

die mexicaanse cartels willen niet voor niets hier zakens doen, vorig jaar waren het colombianen....ze ruiken corruptie op zijn max ( bah ik ben maar aan het lullen hoor) maar toch ik zal niet verbaasd zijn

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet de precieze prijzen maar als ik het programma "Locked up abroad" moet geloven komen ze telkens aan een kilo voor een paar honderd dollar als je het rechtstreeks bij de boer koopt. Tel uit je winst.

 

Alleen bij zulke hoeveelheden moet je gewoon zorgen dat je mensen naar je hand zet met veel geld anders kan ik het me niet voorstellen dat zoiets lukt.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 ding is zeker Haven van Rotterdam en die Van antwerpen is degelijk de voor-deur voor die soorten zaken, en het is onmogelijk om al die containers uit te checken...van de 10 wordt er msshien 2 gepakt max ( om er een cijfer op te plakken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...