Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zuinige Prutser

Van Begin af aan!

Recommended Posts

ja dat is genaaid.... hij/zij is helemaal naar t licht toegegroeid....

 

als je een nieuw stekje aan kan komen meteeen doen!!!

 

deze was trouwens uit een zaadje ofniet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee voral als de stengel (je kunt het beter een sprietje noemen) 20 centimeter lang is en de blaadjes maar een half centimeetertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup doorgesschoten spiet :D

Je kan ze beter ls ze uit zaad komen tijdje onder tl. tl balk 5 cm van je plantjes vandaan zo krijg je niet zo van die doorgeschoten sprieten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

nix op aan te merken.....De reacties dan, gewoon nieuwe grote stek regelen, dan lukt het nog wel, je plant is dan meteen groter als dat hij was.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eej

 

Komen er vanzelf bloemen/ toppen aan? of heb je daar ook nog manier voor omdat te stimuleren bijvoorbeeld.

 

Hoe groot / volgroeid moet ie zijn om te kunne j zien of het vrouwtje is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje zoeken zou neit overbodig zijn :verrygood

 

maargoed je kunt pas zien dat het een vrouwtje is als diegene in de bloei staat.

 

Toppen komen van eigens

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 % is wel goede wiet... ik had laatst hawaiïn Snow van greenhouse.. €14 per gram , 26% thc..

 

Sorry ff :verrygood

 

weet misschien 1 van jullie hoeveel % thc er in hasjolie zit op de manier gemaakt met butaangas?

 

van bambo:

 

Ik maak m'n hasjolie eigenlijk alleen nog maar met de Gas - O- Lator. Het principe is vrij eenvoudig. Door de koude temperatuur van het vloeibare butaan lossen de harskristallen vrij eenvoudig op. Het vloeibare butaan met de daarin opgeloste kristallen vang ik op in een schaaltje. Uiteraard buiten, vanwege het brandgevaar! Het verdampen van de butaan gaat vrij handig aangezien het kookpunt van butaan op ca 30 graden ligt. Het schaaltje zet ik in warm water en de butaan verdampt. Wat je overhoudt lijkt net op caramel maar dan doorzichtig.

Als het koud is dan is het keihard, maar een lichte verwarming doet het alweer in stroop veranderen. Ik rook het door op m'n vloeitje een filmpje aan te leggen. Het resultaat is een lange roes, die soms uren kan aanhouden. Moet zeggen dat ik het wel heavy vind, je rookt het een paar dagen en daarna ben je het zat. Je komt gewoon nergens meer aan toe. Op een of andere manier heeft het op mij een narcotische werking daarom maak ik het eigenlijk alleen nog maar in kleine porties. Met de Gas -O - Lator ben ik een klein half uurtje bezig en heb ik daarna voor zeker 4 dagen te roken.

 

 

op deze manier dus weet iemand dit??

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heeft hasjolie echt een mega hoog THC gehalte!!!! Met de alcohol methode ligt het natuurlijk ook aan het indampen, met die gas methode weet ik het niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat het dicht bij de 100% komt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup naarmate de licgttijden korte worden zal de plant bloeihormonen aanmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ff OFF topic. (anders moet ik weer nieuwe opstarten voor één vraagje)

 

Waar kun je de Highlife kopen?? (en zulk soort tijdschriften)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hb je ookal in boeken en tijsschriften gevraagd Kijk daar nog maar eens zonnetje heeft het je verteld!

Share this post


Link to post
Share on other sites

EEJ Mijn plantje staat nu in bos op helling in zon.

 

Maar ik was er vanmiddag en er zaten allemaal gaatjes in bladeren.

 

Wat is dit ??

 

100% zeker er afgevreten? En is dat dan eenmalig of blijvend?

Of kan het ook wat anders zijn??

 

Wat kun je doen om het te bestrijden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms komt dit door wind, regen en storm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook enorme gaten in me bladeren maar dat komt door de hagel van laatst :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je buitenplant niet in een grote pot zetten van bijvoorbeeld 30-50 liter?

 

Ik begrijp dat de plant dan minder groot word maar je krijgt toch wel wat dan?

 

Hoe meet ik de PH van een plant!

 

Bijvoorbaat dank voor beantwoording vragen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...