Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

eerste keer buiten

Recommended Posts

Guest wiet61

ooo muurbloempje bedoel je dat ,bij die 9 staan wel rond de stam gaas rolletjes van in het begin ,voor er het grote gaas om stond ,ik heb het maar laten staan het ondersteund ook nog een beetje ,het was toen m,eer voor de konijnen ,maar toen zag ik bambi op 5 meter van de plantjes ,darom dat hogere gaas .

De ladder staat al klaar voor volgend jaar , :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik post niet veel, maar volg je topic al een poos vol bewondering mee. Echt chapeau voor al het harde werk dat je er in steekt.

 

De planten gaan prachtig, fingers crossed voor een goede oogst!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik hoop van wel deep .

de dames zijn al goed op weg ,veel deense hier die flink bloeien ,maar de heribei nog niet op deze plek ,op de andere plek zijn ze wel bezig met bloeien .

gallery_36283_15538_610280.jpg

Nu even wat foto,s van de deense in bloei .

 

gallery_36283_15538_370488.jpg

gallery_36283_15538_137336.jpg

gallery_36283_15538_631683.jpg

gallery_36283_15538_380271.jpg

dit is de plant met een rode gloed over de steeltjes van de bladeren ,ik ben benieuwd of er ook rode wiet uit komt .

gallery_36283_15538_2174043.jpg

de 9 heribei,s die al aan het bloeien zijn geslagen .

gallery_36283_15538_2754297.jpg

een mooie die vooraan staat ,met een stam van ongeveer 4 cm dik .

gallery_36283_15538_1779066.jpg

nog een foto waarvan de bloei is ingetreden .

gallery_36283_15538_185614.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor, volop in de zon, volle dames, over een tijdje kunnen we allemaal hopelijk dikke toppen laten zien. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat hoop ik wel krasi ,veel toppen en keihard ,alleen nog van de week wat bij voeden ,wat beendermeel en bloedmeel ,een mooie mix voor extra voeding .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaii,

 

:lol:

 

Je kan binnenkort wel een boomhut in die planten van je gaan maken! :(

Ziet er heel professioneel uit!! :smoke

 

Hopen op een mooie nazomer!

 

Jawszz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

het gaat inderdaad goed Jawszz dat moet ik zeggen ,mijn motto is je doet het goed of niet .Halve bak werk heb je niks aan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

We hebben weer een update ,ik kan het niet laten .

Een stammetje van de heribei,s .op spot een waar er 6 staan en 14 deense .

gallery_36283_15538_6216.jpg

en nog een

gallery_36283_15538_161170.jpg

Hier een mooie deense met een rode gloed over de topjes ,op de foto,s zie je het niet zo goed .

gallery_36283_15538_275160.jpg

gallery_36283_15538_85509.jpg

De topjes zijn van deze mooie plant ,zeer veel topjes maakt hij aan ,en zeer compact ,ik vind het erg dat ik geen manneke bij de hand heb ,ander bestoof ik een tak ,de goede gene zitten erin ,jammer .

gallery_36283_15538_410993.jpg

Hier nog een deense in vol ornaat

gallery_36283_15538_828328.jpg

Hier staan 6 deense bij elkaar ,niks als toppen .

gallery_36283_15538_353622.jpg

Hier aan de linkse kant een deense ,en ernaast een heribei ,die nog niet wil met bloeien ,wel met groeien hij is 235 cm lang ,en zo groot zijn ze bijna allemaal hier ,maar bloeien ho maar .

En nog maar een keer een overzichts foto .

gallery_36283_15538_129791.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker, super mooi hoor, ook de kleurinslag.

Het wordt steeds mooier interessanter nu, vannacht krijgen we als het goed is eindelijk wat goede buien, geen overbodige luxe. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die kleurinslag is zeer mooi dat vind ik ook ,en wat de regen betreft er is nu nog niet veel gevallen ,maar waarschijnlijk woensdag des temeer.

Wat van mijn ook mag hoor dat sjouwen met water word je zat .Maar dat overkomt me nooit meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super mooie planten, heb je de knipmachine al klaar staan?

 

Kilo's worden dit. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten heb je! daar gaat zeker wat lekkers van afkomen.

 

ik zie dat je deense ook paarse steeltjes heeft aan de bladeren.

hebben ze dat altijd gehad, en weet je hoe dat komt?

 

de onze zijn zo sinds een paar weken beginnen te verkleuren.

maar ook alleen maar aan de bladeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Johnny_Sack daar hoop ik ook op ,maar of ik het krijg ,we zullen het zien .

animals dat kan geen kwaad ,het zit in de strain volgens krasi ,daar had ik het ook al over gehad ,kleuren jouw topjes ook wat rood dan .

ik vind het mooi ,bij mijn is deze plant heel mooi en groot ,en vol toppen niet normaal meer ,ik zou graag een paar toppen bestuiven maar ik heb geen manneke meer .Ik kan het zelf niet doen :lol: :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat van mijn ook mag hoor dat sjouwen met water word je zat .Maar dat overkomt me nooit meer.

 

Hoe ver zit dat water?

 

Met dit systeem kan het water 4meter hoog gepompt worden,dus ook heel ver dacht 30 meter :smoke

 

gallery_22925_12370_592847.jpg

 

IK gebruik het dit jaar weer.......... :lol:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hallo P H donner .

Dat water zit op ongeveer 500 meter en dan moet ik over een paar padjes ,dus dat zal ik maar niet doen ,volgend jaar heb ik een grotere water voorraad op de spot zelf ,dat was nu te weinig gebleken .Dus grotere gaten graven . :smoke

Nu zullen we er de komende tijd niet meer zoveel last van hebben ,het goede weer is verleden tijd ,ik hoop natuurlijk wel op een mooi nazomer .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef jij ze echt Pokon en een beetje meel?? Ik heb ze in de volle grond in een bodemloze pot met 20L aarde met voeding, en dan ook nog eens 1x per week vloeibare groei en bloeivoeding en biologische pkbooster...misschien wel iets teveel maar ik wil wel graag toppen zo dik als mn hoofd, wat een vriend van me is gelukt dankzij die booster...Wat denk jij ervan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
Geef jij ze echt Pokon en een beetje meel?? Ik heb ze in de volle grond in een bodemloze pot met 20L aarde met voeding, en dan ook nog eens 1x per week vloeibare groei en bloeivoeding en biologische pkbooster...misschien wel iets teveel maar ik wil wel graag toppen zo dik als mn hoofd, wat een vriend van me is gelukt dankzij die booster...Wat denk jij ervan?

natuurlijk geef ik ze geen pokon ,dat is een grapje .Pk booster dat wil zeggen meer kalium voor een uitbundige bloei en mooie groene planten .

Muurbloemje ik kan zeggen dat zit ook een beetje verstopt in de gene van de plant ,maar optimaal kweken als dat lukt zonder sorres <dan moet het lukken grote toppen te krijgen ,als hij in de vaste grond staat buiten in de vrije lucht heeft het weinig nut vloeibare voeding te geven ,iets teveel water geven en het spoeld weg ,beter is met planten goed mesten ,dan doet de plant zichzelf als jij zorgt voor water .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben erg blij dat ik bij jou mag meekijken dit jaar :smoke

ik heb zelf geen denen dit jaar en als ik dit zie dan ga ik gelijk weer twijfelen,

je hebt een sterke prestatie geleverd, het zijn echt mooie planten.

echte water problemen heb je toch niet? beter te weinig dan te veel in de bloei :lol:

kan de ochtenddauw daar ook snel drogen?

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bloei zit er mooi in :lol:

moet je veel water geven dan ??

ik doe het zelf nooit omdat ze naast een vijver staan

maar succes en hopen op mooie toppen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

lufthegreenstuf

Ik hoop van wel dat de wind er mooi doorheen kan waaien ,dat is nog allemaal afwachten .

thijs plantje

ik heb de luxe niet dat ik naast een vijver kan kweken ,trouwen sdie had ik een mooie die ik zou voorbereiden ,toen vond een overijverige visser dat hij zijn pad maar door de spopt moest maken naar zijn vis plekje .Dus daar is niks meer van gekomen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Toen straks even op de spot wezen kijken van de 6 heribei,s met 14 deense ,want LIMBIC maakte me attent ,dat ik naar de deense moest kijken met een rode gloed,want volgens hem konden er wel eens ballen hangen op de topjes ,dat dacht hij te zien .

Maar hij heeft gelijk op sommige topjes zat een balletje ,wel niet opengeklapt maar toch .

Dus die heb ik een kopje kleiner gemaakt ,erg zat het was een mooie plant ,nu maar hopen dat de deense niet bestoven zijn .

De heribei,s willen nog niet gaan bloeien daar ,hoewel ik nu hier en daar wat haartje zie ,zou het dan toch gebeuren .

Natuurlijk ben ik blij dat ze daar nog niet bloeien ,want anderas had de man misschien de boel bevrucht .

We zullen allemaal zien hoe het gaat lopen .

mvg wiet61

 

Hoe kan het trouwens dat ze op de ene plek wel bloeien en op de andere plek niet de heribei,s.

Kan iemand daar antwoord op geven ,ik vind het raar .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hier onder mijn rode herma ,die ik een kopje kleiner gemaakt heb ,klote maar het kon niet anders .

gallery_36283_15538_1331429.jpg

hier nog en foto waar je het balletje ziet ,maar op de vorige foto,s zie je het beter .

gallery_36283_15538_201363.jpg

en nog een foto van mijn 30ak autoflowers op een goede vietkante meter zeg maar .

gallery_36283_15538_2246201.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lullig van die herma, gelukkig geen schade aan de rest van je planten.

 

Komt van van de Henkies kant, herma deense indo speciaal. :smoke

 

 

Ben benieuwd of die auto's nog zonder rot te oosten zijn. Die van mij voor de tuin moeten de grond nog in, maar daar kan ik mijn voorgroei kas wel overheen zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Johnny_Sack

Ja ik ben blij dat Limbic het gezien heeft ,ik heb er totaal niet opgelet bij de topjes ,want ik heb het nog nooit mee gemaakt op de topjes een balletje .

Maar dat ken ik nu meteen goed ,klote van de plant ik weet het .

Maar er zijn ergere dingen nietwaar ,je moet het eerst leren ,dat is met veel dingen .

Ik ben wel blij dat er niet meer schade aangericht is door die plant ,deze kan zijn eigen bevruchten .

Alles wat er af komt bij de ak47 auto is goed ,het is een probeersel van me .

we volgen het .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...