Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
skunkmonster

n het Zeeuwse Terneuzen willen ze legaal wiet gaan telen

Recommended Posts

taalgebruik daar laat veel te wensen over ja

 

spuiten en slikken tims tuincentrum ..? geen item meer gezien en dan met zon spacy stukje komen ..??

 

nee bnn dat doen jullie niet goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die plannen hadden toch voor 1 april bij Ivo op z'n bureau moeten liggen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
taalgebruik daar laat veel te wensen over ja

 

spuiten en slikken tims tuincentrum ..? geen item meer gezien en dan met zon spacy stukje komen ..??

 

nee bnn dat doen jullie niet goed ;)

 

Het taalgebruik aldaar voldoet kennelijk niet aan jouw criteria. Maar de hand in eigen boezem steken, zou je niet misstaan. Hoofdlettergebruik, interpunctie en zinsopbouw zijn toch wezenlijke bestanddelen van een forumdiscussie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij zijn dan ook maar gewone mensen eh xtreme... Een artikel in een krant, of eender waar, kan toch wel een beetje meer 'beschaafd' nederlands zijn, niet? En dan vitten op de mensen omdat ze geen hoofdletters gebruiken... Flauw toch? Snap elmo voor 100%... hoe wil je op zo'n boertige manier strijden voor ons plantje... Zo heb ik bv doede van hier op het forum nooit zijn artikels voor de krant op zulk een manier zien typen hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
wij zijn dan ook maar gewone mensen eh xtreme... Een artikel in een krant, of eender waar, kan toch wel een beetje meer 'beschaafd' nederlands zijn, niet? En dan vitten op de mensen omdat ze geen hoofdletters gebruiken... Flauw toch? Snap elmo voor 100%... hoe wil je op zo'n boertige manier strijden voor ons plantje... Zo heb ik bv doede van hier op het forum nooit zijn artikels voor de krant op zulk een manier zien typen hoor...

 

Het is niet meer of minder dan een badinerend artikeltje. C'est le ton qui fait la musique, n'est ce pas? Je hoeft je toch niet bij voortduring op je pik getrapt te voelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig weer xtreme.

 

We hebben niet allemaal zoveel woordenboeken gegeten als jij,

ik word een beetje moe van je,ouwe zeverzak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan er een beetje op het taalgebruik gelet worden.

 

Dank jullie wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren en dames we zijn weer lekker bezig met de verkeerde dingen.

Heb het artikel gelezen en kreeg de neiging om erg snel te lezen met al die "hippe" taal,

ik snap ieders argument maar we gaan lekker over de top.

Laten we onthouden dat BNN een jongeren omroep is.

 

Fijn voor die heren en dames in Terneuzen die voor de gemeente werken,

leren en werken tegelijk wat wil je nog meer, mooie aanvulling op de kennis lijkt me zo

 

"leuke aanvulling op je CV werkervaring: Chef kweekhok."

Edited by growshop24

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lekker bezig weer xtreme.

 

We hebben niet allemaal zoveel woordenboeken gegeten als jij,

ik word een beetje moe van je,ouwe zeverzak.

 

Als je door een zinsopbouw, die je niet aanstaat en/of je geestelijke bereik overstijgt, al moe wordt, heb ik medelijden met je werkgever (zo je die al hebt). Voorts stoort het me niet dat je me een "ouwe zeverzak" noemt. Dat vind ik alleen maar komisch. Als jouw sociaal-culturele achtergrond en innerlijke beschaving er niet in voorzien om op een manier te reageren die maatschappelijk aanvaardbaar is te achten, dan wekt dat bij mij geen boosheid op, maar alleen mededogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...