Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rooie indiaan

Akte 07 - 11.09.2007 - Illegale Cannabisplantagen

Recommended Posts

Mooi filmpje van onze Duitse broeders.

Wiet tussen de mais

 

Rooie Indiaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAUWWWW!!!!!!!!!! :verrygood

Ik was nog niet zo bekend met wat er allemaal over cannabis op YouTube staat en ik ben dus maar even verder gaan zoeken.

Mensen lief, zoveel planten heb ik nog nooit gezien :lol: , alleen van het kijken er naar wordt je al klere stoned!!! ;)

Tof hoor!

 

Tsjierzz,

Tweety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alleen in Duitsland zoeken ze naar wiet tussen de mais. Ook in Nederland zullen ze dit jaar weer de velden afstruinen naar afwijkingen in de beplanting.

Quote van omroep Brabant, vorige zomer :

EINDHOVEN - Er wordt steeds meer hennep geteeld in maisvelden. Dat blijkt uit een milieucontrole vanuit de lucht die woensdagavond werd gehouden.

 

Het valt Waterschap De Dommel op dat er veel hennep tussen het mais groeit. Het Waterschap De Dommel controleert niet actief op hennep, maar geeft de informatie wel door aan de politie. De Zuidelijke Land en Tuinbouworganisatie (ZLTO) zegt dat boeren vaak niet eens weten dat er hennep op hun land wordt geteeld.

 

Uit de controle van het waterschap blijkt verder dat boeren zich steeds beter aan de milieuregels houden. Er zijn woensdag maar twee mogelijke overtredingen gezien.

 

Radioverslaggever René van Hoof ging woensdagavond mee de lucht in met controleurs van het waterschap De dommel en de Algemene Inspectie Dienst (AID).

 

Quote uit de Twentse Courant :

ROERMOND (ANP) - Limburgse boeren plaatsen jerrycans op palen in de strijd tegen illegale wietteelt op hun maïsvelden. Die moeten de aandacht trekken van politiehelikopters, die op zoek zijn naar tussen het maïs verborgen wietplantages.

 

De Limburgse Land- en Tuinbouwbond (LLTB) heeft daarover afspraken met de politie gemaakt. De bond heeft met de politie afgesproken dat de met bakens gemarkeerde maïspercelen extra worden gecontroleerd. Boeren klagen al jaren dat wiettelers schade toebrengen aan hun maïsvelden. Omdat maïsplanten hoger worden dan hennepplanten, zijn de wietplantages vanaf de grond niet zichtbaar.

 

De plaatsing van de bakens is een van de onderdelen van het project Het GroeneGoud, waarin overheden en marktpartijen in Noord-Limburg samenwerken om de hennepteelt te ontmoedigen. Woensdag plaatsen boeren en politie de eerste bakens in het Noord-Limburgse Meerlo. Onbekend is of alle boeren die maïs verbouwen, aan het project meedoen.

 

 

Op deze site staat ook veel nuttige(?) informatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei en ik die deze zomer tussen mais wou kweken, ik zal maar rap met iets anders boven moeten komen.

het probleem is, in men omgeving heb ik niet veel bos. dus moet ik al snel 15km verderop gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja...als je flink wat planten wilt zetten kan je ook even naar de ardennen rijden ofzo.

Je bent dan echt niet de enige nederlander die een veldje heeft staan daar.

 

Nog een quootje van de groenegoud site :

De effectiviteit wordt nog meer benadrukt door het volgende. De politiehelikopter gaf door aan de centrale post één enkele plant gevonden te hebben. Eén plantje is dus al zichtbaar voor het speurende oog van piloten en waarnemers in de helikopter. Ook deze plant is door het grondteam verwijderd.

 

Dus die slimmerikken die bomen kappen zodat hun plantjes genoeg zon krijgen zouden wat beter na moeten denken.

Vanuit de lucht valt dat zeker op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg! Zulke operatie voor 20 planten die dan nog wrs voor eigen gebruik bedoeld is. Hun hele operatie kost al meer dan dan wat de planten opbrengen :wOOt

Jammer voor de eerlijke & natuurlievende guerilla kweker... gelukkig hebben we in ons belgenland er nog geen last van.

 

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hun hele operatie kost al meer dan dan wat de planten opbrengen

 

Maar die verderfelijke en duivelse Cannarommel is dan tenminste tussen god gegeven landbouwgewassen uitgeroeid , stel je voor dat een tieners dat tot zich konden nemen , dan zouden ze terplekke overgeleverd zijn aan de duivel

 

:wOOt :wacko: :engel :rofl :( :D :wOOt :no :D :D :D , ja JP het is maar goed dat er een (goed) alternatief is nl. ALCOHOL

 

Zo ook weer ff gal gespuwd , sorry voor de topicvervuiling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies weet je wat dat kost 2 helicopters en zoveel man kracht

dat voor 5 tot 10 planten , naar mijn mening was dat ook meer geluids overlast dan stank overlast

zullen die omwonenden gebaald hebben eerst zeiken dat het stinkt en vervolgens zitte4n ze in de herrie geweldig !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

grappig ik zag moffen en reserve moffen, moeten die niet achter een boom staan met een kamera?

 

je moet trouwens altijd rekening houden met lucht verkenning. nooit groepen planten neerzetten, altijd verspreid en 1 tegelijk planten dan lijkt het vanuit de lucht op melde of ander onkruid.

 

groet, hjm

 

 

Mooi filmpje van onze Duitse broeders.

Wiet tussen de mais

 

Rooie Indiaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel geld zit men hier niet te verkwisten voor een paar planten. Jongens toch, wanneer gaan jullie je eens bezighouden met de echte criminelen aan te pakken?

Ik blijf erbij, geen eergevoel of ambitie, wordt LANDverrader bij de politie!!!!

 

chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel de operatie koste wel wat meer ja, brandstof enz enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet iemand of ze dat in België ook doen? En kijken ze ook naar plantages op braakliggende stukken grond? Mijn planten staan namelijk op een braakliggend stukje grond in het midden tussen de velden. Er is enkel wat strukgewas en gras op dat stukje, maar zouden ze daar ook controleren. Zou dat zichtbaar zijn met de helikopter?

Share this post


Link to post
Share on other sites
omg! Zulke operatie voor 20 planten die dan nog wrs voor eigen gebruik bedoeld is. Hun hele operatie kost al meer dan dan wat de planten opbrengen :P

Jammer voor de eerlijke & natuurlievende guerilla kweker... gelukkig hebben we in ons belgenland er nog geen last van.

 

 

Grtz!

 

Nog geen last van? In België?

 

Ik plant heel België vol :D :bier

 

 

2 plantjes maximum :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze kijken naar afwijkingen van kleur tussen de gewassen. Gewoon zorgen dat je een veld vol zet met alléén maar wietplanten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom zal ik ook nooit guerilla kweken in een maïsveld. Veel te veel kans dat je je plantjes kwijtraakt, liefst een open ontoegankelijke plek in een bos ofzo... Dit jaar ga ik trouwens een paar neerzetten in open plek in een bosje met een moeras ervoor met lekkere 'sinkholes' waar zelfs niet de stomste persoon in zal gaan op zoek naar plantjes, veelste gevaarlijk. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...