Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
puresmoker

Nlx??? Geoooooooooooooooooooogst

Recommended Posts

Nieuwe pics op pagina 3 4

 

 

Hey lui,

 

Hier ff een paar plaatjes van mijn grünen. Ze zien er een beetje rommelig uit want ik heb ze net omgedraaid. De zijde die je nu ziet heeft altijd tegen de schutting aan gestaan.

 

Als het goed is is het e.o.a. Noorderlight soort is me verteld. Ik heb niets anders gedaan dan ze in een paar flinke potten gezet in bemestte potgrond. Ik wilde niet al te grote planten hebben en dat is gelukt :rofl

 

Er is nog geen teken van bloei te zien, Dat zal niet lang meer duren lijkt me maar misschien dat ik ze vanaf morgen toch maar ff ga verduisteren.

 

Vanwege de zware regenbuien had ik ff een dakje gemaakt en dat laat ik er maar op zitten denk ik, het is prima lichtdoorlatend dus . . .Zit erover te denken om wat blad weg te knippen want ze zijn nogal dicht bebost heb ik het idee.

 

plantjes1vi1.jpg

 

plantjes2tx8.jpg

 

plantjes3eh3.jpg

 

plantjes4eb1.jpg

 

Oja, tot op heden nog geen problemen met welk soort ongedierte of ziekte dan ook, knock on wood :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind ze er niet al te slecht bij staan. Nog ff geduld is mij ook verteld en dan is het oogsten geblazen.

keep it up :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er ook wel tevreden over, morgen eens ff bij een growshop in de buurt kijken voor wat goede voeding en dan komt het wel goes :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie volle bosjes!

 

bladeren gewoon laten zitten....of verbouw je vaker schepsels van moeder natuur? :rofl

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten zaad of stek?? ik denk zaad maar ben toch wel benieuwt naar want ze ze staan er mooi en bossig bij, leuk afdakje goed id alleen net niet groot genoeg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

misgegokt, komen uit stekkies.

 

Het afdakje is zeker wel breed genoeg maar de foto vertekend een btje, ik zal zodra de bloei begint nog wel eens nieuwe pics posten.

Kwa diepte is het dakje ook goed, het gaat me erom dat de potten niet te nat regenen, (en later de dikke toppen natuurlijk) en dat gaat zo wel lukken, ongeveer 80% van de plant is overkapt.

 

Dan daarbij, de schutting is de zuidwest kant dus de meeste regen waait er over heen. En lekker veel zon :rofl

 

Trouwens, die geelachtige bladeren her en der, is dat te wijden aan teveel water of zijn mijn plantjes nodig aan voeding toe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de gele bladeren kan ik zo 1-2-3- niets van zeggen, maar ik denk dat je met de juiste voeding een heel eind kan komen, en lees even de stickies af bij bladproblemen enzv..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op outdoor puresmoker! Plantjes gaan lekker.

 

Wat betreft de gele blaadjes: Da's een algemeen probleem met potten. Denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken. Voeding wel in de gaten houden, ik heb ook altijd als ze van groei naar bloei gaan, denk dat het de transitie is van groei naar bloei persoonlijk, in combinatie met het weer en de potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je :rofl

 

Heb net even een fles Terra Flores gekocht.

 

Dat is de eerste voeding die ze krijgen ooit. Tegelijk met het toedienen van de voeding gaan ze vanavond voor t eerst in de verduisterde schuur.

Er groeien wel wat draadachtige dingetjes uit dus kan zijn dat de bloei langzaam in aan t treden is maar ik zet ze voor de zekerheid wel even donker.

Zo ben ik tenminste wat zekerder van een goeie bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens nog eens een vraagje, mag hè, tis mijn topic :rofl.

 

Kan het voor een wietplant geen kwaad om haar vaak te verplaatsen, bijv tuin--->schuur--->tuin.

 

Sommige planten kunnen er nogal slecht tegen als je ze teveel verplaatst, vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag dus mijn plantjes even wat voeding gegeven en het lijkt wel alsof alle blaadjes en takken wat minder hangen, kan ook verbeelding zijn natuurlijk.

 

Hier toch maar wat plaatjes:

 

img1036te8.jpg

 

Zien ze er niet veel gelukkiger uit??? :rofl :rofl

 

img1038en7.jpg

 

 

En 's avonds lekker in de schuur . . . . .

 

img1039jy4.jpg

 

img1044iu7.jpg

 

Zo ga ik ze dus de komende weken maar binnen zetten tegen een uur of half 8. ik weet niet of het nog wat uit gaat maken maar ze gaan iig bloeien :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn die gele bladeren van de warmte van de afgelopen tijd :rofl denk dat je worteltempratuur te hoog is geweest ?

Eerder verduisteren heeft nog wel nut hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij zijn die gele bladeren van de warmte van de afgelopen tijd :rofl denk dat je worteltempratuur te hoog is geweest ?

Eerder verduisteren heeft nog wel nut hoor.

 

aan de temperatuur ?? :rofl

die van mij hebben niks hoor met deze warmte..

ligt het niet aan de voeding ( correct me if im wrong )

 

Bakkerr :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
aan de temperatuur ?? :rofl

die van mij hebben niks hoor met deze warmte..

ligt het niet aan de voeding ( correct me if im wrong )

 

Bakkerr :rofl

 

Dat zullen we gaan zien, ze hebben nu voeding :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals met vele gebreken: kan aan de voeding liggen maar zodra een plant naar de bloeifase gaat zal hij altijd was blad vergelen. Bij mijn sativa zie ik dat duidelijk doordat de onderste fanleafs afsterven, en steeds hoger. Meer zon voor de topjes! pH prima en absoluut voldoende voeding - tot aan verbranding bijna!

 

Planten verplaatsen kan prima, ze kunnen wel een stootje hebben hoor.

 

Je zieti nderdaad dat ze zich na de natte periode herstellen en meer oprichten, kan ik ook heel duidelijk bij mijn PP struiken zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe foto's :whistling :no

 

med_gallery_7276_465_30397.jpg

 

 

 

med_gallery_7276_465_83824.jpg

 

 

 

med_gallery_7276_465_104950.jpg

 

 

 

med_gallery_7276_465_139789.jpg

 

 

 

med_gallery_7276_465_19176.jpg

 

 

 

med_gallery_7276_465_6443.jpg

 

 

 

med_gallery_7276_465_1919.jpg

 

 

 

Ze gaan best lekker, beetje gele blaadjes maar zal er wel bij horen

 

Zou ik uit de toppen de grotere bladeren moeten verwijderen om de bloemetjes wat meer energie te geven ofzow :P of praat ik poep?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker! Het mooie weer wat op komst is zal ze alleen maar goed doen :no

En die bladeren zou ik gewoon lekker laten zitten hoor, met het zonnetje erbij krijgen ze zoveel energie en licht dan moet het goedkomen lijkt mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan zeer goed man

 

gele fanleaves zijn normaal nu

laat ze gewoon hangen tot ze er vanzelf afvallen

om schade te voorkomen

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppie! ziet er mooi uit. Inderdaad, patpot en tomas praten geen poep :no Alleen de verdorde bladeren die er bijna zelf afvallen verwijderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...