Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Skiz

luizen verdelging...

Recommended Posts

hmm alsvast betuig ik me spijt tot skunky en sativa's want.... de planten die hebben geen last van spint maar van luis me neef heeft dat namelijk geconstateerd... GEEN last van spint... maar van bladluis

...sorry sorry :? :? :? :lol:: :lol:: :P:

heeft iemand dus nog goede suggesties om van die kutbeesten af te komen. (ik ken de knoflook theorie alwel ok)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

gewoon ff een bio middeltje halen man en spuiten met die hap,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok maar ze staan wel allemaal buiten en de vorig bio rotzooi is nog vers aan het blad maar die pestbeesten willen gewoon niet weg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn dat niet die gelige bolletjes onder aan het blad? Moet je dan ook niet de onderkant van het blad bespuiten???

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Buiten kan jij je planten niet ongedierte vrij houden.

Dus maak je niet druk en mocht het toch misgaan met je planten dan moet je volgend jaar een ander plekje uitzoeken [mocht je perongeluk een slechte plek hebben].

 

En anders ga je liefheerbeestjes zoeken, want die vreten luis. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wou net hetzelfde type als stan lieveheersbeesies die ete die luizen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, wat at zo'n lieveheersbeestje nou per seizoen? 3000 luizen ofzo? 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mijn planten zitten ook hellemaal onder van de 1 op de andere dag maar vooral groene luizen. Ik ga morgen spul bij de growshop halen en gelijk sproeien en hopen dat het weg gaat. Zijn er hier mensen die het ook al uitgeprobeerd hebben met knoflook,spiritus, of afwasmiddel en was dat ook succesvol?

echt me planten gaan echt goed en nou krijg ik dit gelul als ik me plant schut zie je ze er gewoon allemaal uitpleuren. ik ga ze morgen echt proberen uit te roeien tyfus beesten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

groene zeep met spiritus werkt :lol:

 

open de volgende keer je eigen topic ipv een topic uit 2002 omhoog te schoppen :P

Edited by mikeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

oud recepct tegen luizen stond in een forum op deze site :rofl

 

meng 10 delen nicotine-extract, 10 delen spiritus, 20 delen groene zeep en 960 delen water door elkaar en doe het in een plantenspuit.

De nicotine extract is niet nodig maar kan wel. bespuit de planten vooral aan de onderkant en stengel.

Dus op 1 liter doe je 960 milliliter water, 20 milliliter groenezeep, 10 milliliter spiritus en eventueel 10 milliliter nicotine-extract

 

 

groeten terrorbulky

Share this post


Link to post
Share on other sites

om heropenen te voorkomen.. deze is nu wel over he!

 

slotje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...