Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chilltyperiod

Wietpannenkoek

Recommended Posts

Ingrediënten:

Voor ongeveer 8 pannenkoeken

 

- 200 gram tarwebloem

- mespunt zout

- 2 eieren

- 1/2 - 1 liter melk

- ca.50 gram wietboter (of meer / minder). Voor wietboter zie andere topics

- (eventueel 1 eetlepel suiker voor zoete pannenkoeken)

 

 

(Je kan natuurlijk ook voorgemaakt beslag halen)

 

Mix het beslag heel goed, hoe fijner hoe beter aangezien het dan makkelijker is bij het bakken van de pannenkoeken. Dus wel zeker enkele minuten mixen met een mixer en als je geen mixer hebt dan 8 minuutjes hard kloppen, zorg dat je geen klontjes meer hebt in het beslag.

Zoet / zout en de wietboter (soort en hoeveelheid e.d.) kun je natuurlijk zelf bepalen.

 

pannenkoek2el.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een pannekoek bak je in een pan, veelal bij hogere temparatuur het is dus moeilijk je ThC in de pannekoek te houden. Het kan wel, maar de werking van een hoeveelheid zal minder zijn dan bij gewoon blazen. Ik heb ooit een brok hash van 1 gram ofzo in de magic bullet vermalen en met mijn cake beslag gemengd, 6 kleine cakejes eruit gemaakt met een effect als een stoom trein. Met 3 man een cakeje en je voelde em echt zitten.. misschien nog eens een idee?

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

'T ziet er wel lekker uit en het klinkt ook zo :whistling maar wat Snowy al zei, de THC bak je er misschien dan uit..

Maar dat is toch eigenlijk hetzelfde als spacecake? Dat wordt ook heet van binnen :smoke <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het wiet goed gekruimelt is zal het wel moeten lukken, aangezien een pannenkoek al binnen 10 seconden goed is. Ik weet niet of wiet al zijn verbrandingstemperatuur haalt binnen 10 seconden op het gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom vervang je die 50gr boter niet door wietboter :smoke

dan weet je zeker dat de thc erin blijft!!! :whistling

en dan zit je niet met stukkies plant in je pannekoek <_<

 

wietboter is ook best wel makkelijk te maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pannekoeken in wietboter bakken werkt wel degelijk...Gisteren rond half twee 'smiddags 1,5 pannekoek gegeten die in wietboter gebakken was(vrij veel wiet boter).Echt na 30min/1u echt volledig weg en was pas rond halftien 'savonds terug een beetje helder :rofl ...Leuke ervaring,maar het slaagt je toch echt wel neer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof je direct, ik zou voor pampus gaan denk ik.

Wel eens het proberen waard bij een volwassenen feestje tijdens de vakantie ofzo, nadeel is dan weer dat iedereen wil blijven slapen.

 

Trouwens net een beetje (gram ?) wietboter op m`n bord door m`n sju (hoe schrijf je dat eigenlijk) gemengd, lekker couchen strax. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...