Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

De Ultieme Kruisingen

Recommended Posts

Nu ik een paar jaar bezig ben met selecteren en veredelen,wordt het nu de hoogste tijd om de best geselecteerde bij elkaar te zetten,en deze eens goed laten nemen door jack-pappa.

 

Ik heb momenteel 8 planten in de moeder-ruimte staan welke allemaal uit zware selectie-rondes komen,alleen deze planten komen in aanmerking om zich verder te vermenigvuldigen.

De volgende planten heb ik staan;jack-herrer(M,V),S.m.M (The one,blueberry Indica)(Man),shack 1-2-3(m,V).

med_gallery_7203_613_112004.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Momenteel wordt er een kleine ruimte gebruikt om jack/jack zaad te maken.En 1 om shack/shack zaad te maken.

 

In deze topic zal het gaan om de 2 phenos welke overgebleven zijn uit de smm.selectie.

 

Eerst moeten de stekken van de betreffende planten gesneden worden.

Eerste foto is The One voor het snijden,de tweede foto na het snijden.

med_gallery_7203_613_35263.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_7203_613_68047.jpg

 

Stekjes van The One/blueberry Indica en Jack pappa.

med_gallery_7203_613_41773.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_7203_613_58011.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Tegelijkertijd water ik mn öude"aarde in met extra bacterien en final solution om het fermentatie proces te versnellen.Je legt zeg maar een voedingsbodem neer voor de positieve micro-organismes en mycorrhiza schimmels welke al een kolonie hebben gevormd welke ik zo veel mogelijk in takt wil houden.

De vorige ronde had ik geen wormen toegevoegd,deze keer maar wel doen :no

med_gallery_7203_613_68679.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_7203_613_165575.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Tweehonderd wormen

med_gallery_7203_613_15738.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Wanneer alle wormen erin zitten doe ik de schalen op de potten om deze af te sluiten en het lekker te laten broeien.De aarde zal na een weekje volop leven.

 

Greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Hey Sannie,

 

zijn dit de beginselen van Sannie's zaadbank? Ik word alvast trouwe klant!! :no

 

Als ik het goed begrijp voeg je niet op nieuw schimmels toe bij het opwaarderen van de aarde, maar hou je de vorige gewoon in leven met de bacterien?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Wat ben jij een gelukkig man dat je dit allemaal kan doen hopelijk kom ik ooit in het bezit van een van je stekken/zaden .

 

2 Kommen die zaden van de shack ooit in de handel ?

 

3 Die pitpotjes waar zijn die te verkrijgen en met welke ph water je die in ?

 

4 Succes verder en dat je maar een mooie selectie er uit voort krijgt :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha

 

Ja inderdaad dit zijn de beginselen van sannie-seeds :no

 

En zoals de trouwe kijkers van me gewend zijn laat ik iedereen live meegenieten,erg handig voor mensen die veel willen weten over de gebruikte ouders van de zaden.

 

De zaden en de bac biologische voedingen waar ik het grootste gedeelte van de productontwikkeling van heb gedaan zullen in sannie's-shop verkrijgbaar worden.Ook erg handig voor klanten om straks rechtstreeks vragen op het forum te kunnen stellen.

Dit zal binnen een maand gerealiseerd wezen,we zijn er erg druk mee.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi dus jou zaden zijn hier binnen kort verkrijgbaar :no

Je bacto en schimmels heb ik al dus laat de rest maar komen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig sannie!!

 

een voorbeeld voor elke hobby kweker, echt je mag best trots zijn hoor!

 

de dag dat ik mijn eigen gekruiste wiet rook die komt ook nog hoor let maar op, maar tot die tijd ga ik wel zitten kwijlen bij sannies verslagjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

:wOOt :smoke :( :rofl B) :no Eindelijk toegang tot de prachtige genetica van sannie!!

Geef je voor het in leven houden van je bodemleven opnieuw schimmels bij het opwaarderen van de aarde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sannie jij hebt het er maar druk mee het ziet er weer strak uit

en laat sannie´s zaad bank maar komen wietforumshop :no

 

ik blijf dit zeeker volgen gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee leuk verslag weer sannie!! :no

ben benieuwd wat hier weer voor monsters uit zullen komen :wOOt

succes!!

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een zware incoming high van THE ONE en terwijl je de klap van The one nog probeert te verwerken begint het een beetje trippie te worden..

 

Dit gekruisd met een BleuBerry die het onmogelijk maakt om effe lekker nix te doen, een enrgieboost waar je later nog van over hebt..

 

Dit bijelkaar gegooid in 1 pot is al crimmineel vet ,laat staan door gekruisd met een jack pappa

Dit is werkelijk met de goden spelen..

 

Sannie ik bid voor je...gheheheh :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

san,

dit worden knallers.

Een nieuwe generatie sannietjes zal geboren worden.

Hoe je altijd doet,zo netjes en volle bak aan inzet, petje af man.

 

groets esko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een stukje rijden door mooi natuurgebied,langs diverse mooie trekgaten & langs huizen waar het lijkt alsof iedereen een boot in de achtertuin/vaart heeft ben ik ook sample nr 46 op gaan halen! :D

 

Nr 46:

 

Reuk:licht neipend naar bubblegum/strawberryachtig met licht zure ondertoon(ietwat weg van de carlifornische skunk(aka sk special taw) :D

 

Uitwerking: Stoned,maar helder :rofl (dus wel het gevoel maar niet de oogjes waar je t liefst luciferstokjes tussen zou willen plaatsen!) :no

 

Muziek: Als er muziek in het spel is heb je ook vaak bijwerkingen,zo had ik me eerder die week al betrapt dat na het roken van amnesia haze de muziekgevoelens wel heel erg omhoog kwamen,dit merkte ik door het mezelf betrappen op het keihard meezingen van nou ook weer niet zo goede muziek! :wOOt

 

De uitwerking van de 46 gaf me meer soort stampgevoel met mijn voeten! :smoke (terwijl ik helemaal geen stamper ben) B)

 

Nog mixje gedraaid met jh,daar kwam ie qua smaak bovenuit,de uitwerking weet ik niet meer,want ben volgens mij naar bed gegaan! :P

 

kusjes fotografe

 

p.s. de smaak moet je proeven! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de toffe reacties :no

 

Ik was ff checken bij mn jack kroost :wOOt en vond dat ik deze fotos jullie niet kon onthouden.

 

Jack Herrer in week 10 bloei en hier heeft een ware gang-bang plaatsgevonden :smoke

 

med_gallery_7203_613_102396.jpg

 

 

med_gallery_7203_613_57199.jpg

 

Deze planten moeten nog zon 3 weken om af te rijpen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :smoke

ziet er goed uit san :no

kan niet wachten om zelf te beginnen :wOOt :(

succes!!

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwijlkwijl :smoke

 

groene gangbang :wOOt

 

laat maar komen :no

 

groets T

Share this post


Link to post
Share on other sites

He sanman ziet er weer top uit :no

 

Zal wel weer de moeite waard worden om te volgen.

Dus gaan we dat maar doen. :wOOt

 

Mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijk, als die zaden online komen.... dan gaan we die maar eens proberen :specool

lekker hoor sannie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt leuk om een keertje een kijkje te nemen in de keuken van een echte cannabischef. WAt ik me alleen al die verslagen al afvraag is waar je al die aparte hokjes laat, en vooral hoe het nog neit ontdekt is. Waarschijnlijk is een huis vol met zulke prachtige planten iets waar zelfs de politie respect voor heeft, en daar ben ik het voor de verandering eens met ze eens.

 

:specool ga zo door, een ware inspiratie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 5 dagen de eerste wortels,na 7 dagen zijn de stekjes klaar om naar hun 10 literoptten te verhuizen.

 

Het feest kan beginnen :specool

 

The One

med_gallery_7203_613_30013.jpg

 

Jack Pappa

med_gallery_7203_613_100399.jpg

 

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...