Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiwan

Cannabis Toch Slecht Voor Geheugen

Recommended Posts

Topic opgeschoond.

Blijf s.v.p. on-topic.

 

Groeten Beaker

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je scheel blowen , biertje erbij , en weet jij veel welke persticiden over je wiet...

of de zgn monocultuur wiet: steeds dezelfde plant roken in stekvorm

 

manmanman zoveel vage factoren

 

totaal zinloze onderzoeken

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar komt de wiet vandaan die ze gebruikt hebben in dit onderzoek??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ooit met mensen, die de hele dag lopen te blowen, hebt gewerkt, dan weet je dat ze dingen vergeten en niet vooruit te branden zijn. Voor gebruik van wiet geldt hetzelfde als elke andere drug: overdaad schaadt!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele dag blowen klinkt als geen probleem, maar in combinatie met slecht eten , slecht slapen , stress, ongestructureerdheid....ja dan is blowen ineens schuldig, terwijl iedereen in dat geval vaag zou worden . blowen houdt de ongezonde leefgewoontes langer in stand omdat de ongezond levende blower zich langer okay voelt...

 

blowen is niet het kwaad

 

ongezond denken , ongezond leven...dat is wat vaag maakt

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is toch een kip en ei situatie. Als je een gezond leven leidt heb je ook niet de behoefte om de hele dag aan een blow te zuigen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ook een onderdeel zijn voor een gezond leven.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je trouwens wat er met je hersens gebeurt als je heel de dag je iphone aan je oor hebt hangen zoals menigeen tegenwoordig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zal verbaasd zijn hoeveel handelingen een mens op de automatische piloot doet

enige oefening en regelmati goede kwaliteit blowen levert in mijn idee zelfs grotere verdieping en zingeving op in alles wat je doet

 

japanse tao gaat er zelfs van uit dat vanuit plotseling doorbreken van repetatieve handelingen een verhoogd zelfinzicht kan ontstaan.

wiet verselt dat proces aanzienlijk.

de complexiteit van de ontwikkeling is in dat geval wel geheel afhankelijk van motivatie , inzicht ,zelfdiscipline en toegepaste intelligentie

 

regelmaig blowen geeft dan juist gelegenheid tot dieper nadenken

 

gewoon als kip zonder kop rondrennen en dan ook nog blowtjes roken...ja dan zou je haast geloven dat het aan de joint ligt...

 

ik zou zeggen slotje op dit topic.

gaat alleen maar duidelijk maken wie genuanceerd denkt en wie niet als deze non-discussie voort wordt gezet

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat slecht voor de geheugen niet iets positiefs?

 

Dat is wel iets voor mensen met PTSS of borderline, of bepaalde trauma's.

 

Niet alle dingen die bepaalde functies van het lichaam minder actief maakt hoeft slecht te zijn.

Maar inderdaad, teveel factoren die wel degelijk meetellen in de kwaliteit van de wiet en daardoor

een slechte invloed zou hebben op het geheugen worden niet meegeteld.

 

Daar moet echt een deftig onderzoek aan vooraf gaan, meenemende alle factoren die van toepassing zijn

op de zuiverheid en werking, herkomst en verwerking, kweekmethode, kweekmiddelen en tevens de manier

van het consumeren van het product.

 

En dan nog een volledige recente gezondheidscheck van de individuen die het onderzoek moeten bekrachtigen straks,

in combinatie met de medische geschiedenis om te pijlen hoe vatbaar iemand is voor geheugenverlies.

 

Daarbij zal alle activiteit van de individu bij moeten worden gehouden, eet en leefgewoontes en datzelfde nog een keer bij een groep vergelijkbare individuen uit een vergelijkbaar milieu om extra te kunnen bekrachtigen dat het uitsluitend is bevonden in de groep cannabisgebruikers.

 

Ik zie een klein beetje geheugen verlies niet als iets slechts, het kan veel mensen rust geven van gedachtes die zij niet langer willen hebben

en die hun leven nadelig beïnvloed in het functioneren.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ik zou zeggen slotje op dit topic.

gaat alleen maar duidelijk maken wie genuanceerd denkt en wie niet als deze non-discussie voort wordt gezet

 

Doe je dat altijd? Roepen dat er een slotje op moet, nadat jij 3 keer jouw eigen mening hebt gepost? Laat mensen gewoon lekker discussiëren, de moderator is prima in staat om te bepalen of er een slotje op moet. Trouwens, als je Nietzsche citeert, schrijf dan op z'n minst zijn naam correct, zo bereik je het tegenovergestelde van wat je probeert te bereiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe maar wat hoor, ik probeer niet echt iets te bereiken met het posten hierzo

 

 

dankje voor de correctie overigens

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ooit met mensen, die de hele dag lopen te blowen, hebt gewerkt, dan weet je dat ze dingen vergeten en niet vooruit te branden zijn. Voor gebruik van wiet geldt hetzelfde als elke andere drug: overdaad schaadt!

 

 

 

:whistle: :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dit topic alweer vergeten, snap er niks van :ph34r:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Coco Mapito,

 

Dan denken wij het tegenovergestelde.

Ernstige gevallen defineer ik anders dan jou blijkbaar.

Anders lees Psalm 104 ff, of gaat dat je moraal al te boven ? :)

 

Mvg MrG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ooit met mensen, die de hele dag lopen te blowen, hebt gewerkt, dan weet je dat ze dingen vergeten en niet vooruit te branden zijn. Voor gebruik van wiet geldt hetzelfde als elke andere drug: overdaad schaadt!

 

jij bent recreatie gebruiker zeker?

 

Hoop voorje nooit inmijn schoenne te komen te staan.

?

 

Als ik werk uit me handen wil laten komen moet er minimaal 0.2 ml tinktuur inzitten anders schiet me kop vzan hortnaar her en doe ik klusjes van 10 minuten in 3 uur omdat ik me aandacht erniet bij ken houde

 

Snapt u?

 

En daarbij wil ik op wijzen dat er bewezen is dat wiet de progresie van dementie vertraagd en in sommige gevallen een tijdje zelfs verbeterd,,,,(blijft een ongeneselijke ouderdoms gebeuren...

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is die gast nog niet eens zo oud als ik blow haha, ik ga maar weer es ernstig doen hier.. dit schiet niet op.. :vape: .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

new-improved-diesel-engine-more-ultrafine-particles.jpg

 

Wat is nu slechter tegenwoordig een joint roken of langs de rijksweg hardlopen.Volgens kan je beter eerst een joint roken alvorens je langs de rijksweg gaat lopen, maar kom je tot de gedachten om toch maar een andere afslag te nemen richting het park.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...