Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

World Wide Marijuana March 2008 - 3mei

Recommended Posts

Hallo beste,

Growers, Blowers en Cannabisten,

 

Aangezien er nog geen actie in Nederland gehouden wordt op 3mei, tijdens de WWMM-2008 zijn Cyberskunk & Keesthemad begonnen met het organiseren van een dergelijke activiteit in Amsterdam. Aangezien niet iedereen de mogelijkheid heeft om tot Antwerpen te reizen leek Amsterdam ons een geschikte stad.

 

Om van te voren even een paar dingen kort te sluiten. Wij zijn daar niet om onrust te stoken, wij zijn daar niet om te protesteren, wij zijn daar voor het volgende:

 

"Begrip Kweken, Vrijheid Oogsten" (suffie63)

 

Dat is meteen het motto van de manifestatie. Wij zijn op zoek naar sponsors, er zullen dus afhankelijk van de gevonden sponsors in ieder geval flyers gedrukt worden met algemene informatie over cannabis, niet alleen als drug maar ook als materiaal, voeding en medicatie. Het gaat over de toekomst van onze aarde, het Jack Herer idee. Mensen van alle rangen, standen en geloven zijn uitgenodigd, iedereen waar wij aan konden denken die iets met cannabis te doen heeft is gevraagd. Wij willen hier een grote manifestatie van maken waarbij iedereen zijn steentje bij kan dragen aan een betere wereld.

 

Iedereen kan precies zoveel doen als hij of zij wil, aangezien wij geen organisatie, bedrijf of stichting zijn is de inbreng van iedere member van harte welkom en is samenwerking niet uitgesloten. Sponsoring zal niet worden afgeslagen en sponsoring in natura is ook altijd welkom (denk aan merchandise). Wat wij niet willen is dat het een commercieël gebeuren wordt, ga dus geen plagron aanstekers uitdelen, daar schiet niemand iets mee op.

 

Wat wij duidelijk willen maken naar de buitenwereld is wat al tijden speelt, wij zijn geen criminelen, sterker nog, wij zijn fatsoenlijke burgers. Dat willen wij duidelijk maken, en dat gaat niet zonder slag of stoot, niet van de ene op de andere dag maar ieder woord dat gesproken wordt, iedere brief die geschreven wordt, iedere hand die geschud wordt is er weer één meer, één meer richting acceptatie, en daar vechten wij voor. Hou dus je gemak en probeer het zo netjes mogelijk te houden, laat zien dat je een prima functionerend persoon bent waarmee rationeel gepraat kan worden.

 

Wij zouden graag zien dat iedereen die enigzinds de mogelijkheid heeft om te komen dat ook zou willen doen, wij zorgen voor flyers en eventueel T-shirts om het duidelijker te maken. Spandoeken zijn welkom, mits niet discriminerend of aanzettend tot negatieve gedachtes. Spandoeken als "Wij zijn geen criminelen", "Groen Vrij" zijn uiterst welkom. Ook zou ik persoonlijk graag een spandoek zien met "Begrip Kweken, Vrijheid Oogsten" (met bronvermelding).

 

De flyers zullen door mij worden ontworpen (textueel), voor de layout is nog een designer nodig, hier ken ik er wel enkele van maar als het uit "het wereldje" komt zou dat nog veel mooier zijn natuurlijk. Alles is non-profit dus je kunt hier voor vrijwilligen.

 

Wij stoppen hier veel tijd in, naast ons full-time werk en andere bezigheden, wij hopen dat er iets moois uit kan komen, nogmaals iedere hulp is welkom.

 

Laat dit weten aan zoveel mensen als je kent, samen staan we sterk, samen kunnen we wat bereiken.

 

Emailen kan naar:

 

Cyberskeu et gmail punt kom (even CC-en naar Keesthemad)

Keesthemad et gmail punt kom (even CC-en naar Cyberskunk)

 

Alvast bedankt en tot 3 mei in Amsterdam.

 

Gedurende de week zal er wel een update komen met meer informatie over plaats, tijd etc.

 

Vriendelijke groeten,

 

Cyberskunk & Keesthemad.

 

( http://jackherer.com/ )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strak plan fijne man (nen) ;) Juist nu tentijde van die omzich heen grijpende regeldrift en de uitzonderlijk negatieve berichtgeving omtrend de cannabis in de media denk ik dat een dergelijke manivestatie als geroepen komt. Dit om zo de mogelijkheid te geven tot het verkennen van de andere kant van cannabis en het gebruik/ de verschillende gebruiken ervan. Ik hoop volgende week te weten of ik iets voor je kan beteken op 3 mei.. ik moet het alleen nog wel even goed uitzoeken/school maakt t me op het moment druk.. Heel veel succes iig alvast!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Begrip Kweken, Vrijheid Oogsten" !!

 

mischien een leuk idee om een grote mannelijke plant midden op het terrein te zetten? : ]

 

Iemand een leuke flyer? is er iemand goed met het maken van zo'n ding? zo jah, mogelijk om hem hier te plaatsen, zodat iedereen ze uit kan printen en ronddelen?

 

p.s we moeten ook wat bekende kweek goeroe's ofzo uitnodigen, of tijdschrift journalisten e.t.c. denk aan spees cees, e.t.c.....

 

als het allemaal doorgaat, moeten we ook wat meer reclame maken op andere forum-site's, hoe meer mensen, hoe sterker we staan daar in Amsterdam.

Bruut ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt allemaal geregeld Bruutrulez,

 

Flyer wordt aan gewerkt.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff snel reageren om me te aboneren ...

en zo staat ie meteen weer mooi bovenaan waar ie moet staan ;)

 

En nu snel weer verder mailen en bellen ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met de March

Bij deze staan jullie op de voor pagina

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de support sannie ...

nu hopen dat anderen ons ook zo steunen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danku sannie!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil helemaal niet negatief doen maar je hebt gezien wat er gebeurd is met de manifestatie van The Green Ambassador in Den Haag he? Het is bijzonder moeilijk om stoners te organiseren. Er 5 bij elkaar krijgen voor een meeting is al moeilijk. Denk je aan de vergunningen etc? Heb je een organisatie?

 

In ieder geval veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Whazzup ... dat heb ik me gerealiseerd (ik hoop Kees ook)

 

Vandaar dat we ook mails naar de (plaatselijke & landelijke) politiek (zowel voor ALS tegenstanders)

het ENCOD en diverse Canna-gerelateerde mensen,organisaties en media uitsturen deze dagen.

En ook naar bekende Nederlanders die er wel een lusten en/of andersins met Cannabis te maken hebben .

Ik besef me heel goed (ik denk Kees ook) dat er een grote kans bestaat dat het (3x) niks word...

maar wat er ook gebeurd ...

IK zal iig weten (ik WEET Kees ook) dat ik nog heb geprobeert te redden wat er te redden viel

(qua drugsbeleid) en wat een ander er dan ook van zal denken of zeggen:

 

Ik ga liever trots en met opgeheven hoofd ten onder met een zinkend schip

als dat ik niet eens de haven verlaat omdat er "een beetje storm" voorspeld word ;)

 

Als wij Cannabisten van alle rangen en standen nu niet onze koppen uit de light mix trekken

en niet uit onze "stiekeme" kweekkastjes kruipen en de wereld laten zien dat we ook gewone mensen zijn

worden we niet tot criminelen gemaakt ... maar laten we ons tot criminelen maken !!!

 

Ik wil graag ook nog ff BENADRUKKEN dat deze actie vooral uit solidariteit met de WorldWideMarijuanaMarch is

en het eigenlijk een beetje raar is dat er NERGENS IN (het ooit zo tolerante) NEDERLAND iets gedaan word toch ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, we zijn "verwend" met de koffieshops en het gedoogbeleid denk ik. Verder krijg je blowers niet zo snel op de barricaden en growers al helemaal niet. Iedereen zit gewoon te wachten tot het schip strandt en ondertussen spreken ze er schande van op een forum wat door alleen growers en blowers wordt gelezen. Ben zelf ook met een initiatief bezig, waarover later wat meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iedereen zit gewoon te wachten tot het schip strandt en ondertussen

spreken ze er schande van op een forum wat door alleen growers en blowers wordt gelezen.

 

Sorry voor het quoten hoor Whazzup ... maar deze zin benadrukken leek me niet onnodig !!!

Helaas een hoop waarheid in wat je zegt (helaas geld trouwens niet voor hoe verwend we zijn ;) )

keep me posted mbt jouw initiatief .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk lijkt het me nogal kortdag om zoiets rond te krijgen qua sponsoring & dagprogramma !!

 

Vandaar dat ik het nog niet tot sticky gemaakt had, zie pm cyberskunk.

 

Veel sterkte, mochten jullie iets nodig hebben, mention het even in dit topic, dan wordt het geregeld.

 

Groetjes,

 

Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey

 

is een kleine moeite dit te steunen ik woon in amsterdam so count me in

hoop dat deze actie een positief effect zal hebben

op het aanzien van mensen die nou eenmaal van een jointje groeien/roken houd

weet niet of het veel nut zal hebben want voor sommige is drug drugs of het nou wiet of lsd of wat dan ook is

maar alle steun is meegenomen hoop meer info te krijgen over waar en wanneer mocht alles doorgaan ;)

 

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat de flyers maar komen, ik zorg wel voor verspreiding hier in Tilburg.

 

De coffeeshopeigenaren wilden hier uit protest de shops een paar dagen dicht gooien en dit proberen landelijk te organiseren, om de mensen wakker te schudden.

 

Een goed initiatief, doch ben benieuwd hoeveel blowers hier aan mee gaan werken, als de shops een week gesloten zouden zijn, kijk maar eens hoe Nederland op zijn kop gaat staan.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil graag ook nog ff BENADRUKKEN dat deze actie vooral uit solidariteit met de WorldWideMarijuanaMarch is

en het eigenlijk een beetje raar is dat er NERGENS IN (het ooit zo tolerante) NEDERLAND iets gedaan word toch ???

1. we hebben jarenlang de Legalize streetrave gehad. Helaas een beetje doodgebloed...

2. 3 mei is al over 2 weken. Ik begrijp best dat je dezelfde datum als de WWMM wilt hebben, maar ik denk dat het wel heel kort dag is. Als ik jullie was zou ik het een maandje later doen. Dan heb je wat mee tijd om bekendheid te krijgen. (stukje in Highlife, tijd genoeg om flyers naar shops te sturen etc...)

3. Als je in A'dam sprekers hun verhaal wil laten doen, moet je gisteren al gebeld om vergunningen te fixen. Let er ook op dat je verschillende vergunningen nodig hebt. Als je ook muziek wil hebben heb je weer een andere vergunning nodig dan voor een spreker bijvoorbeeld...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat noemen ze dan een land met "vrijheid van meningsuiting"

 

Sorry mijn broek zakt weer af (alhoewel ik vandaag een rok aan heb) als ik zie dat je overal vergunningen voor nodig hebt, straks mag je niet eens meer naar de plee zonder vergunning.

 

groetjes Blowsterke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dat noemen ze dan een land met "vrijheid van meningsuiting"

 

Sorry mijn broek zakt weer af (alhoewel ik vandaag een rok aan heb) als ik zie dat je overal vergunningen voor nodig hebt, straks mag je niet eens meer naar de plee zonder vergunning.

 

groetjes Blowsterke ;)

 

Sterker nog, als jij midden in het bos het nodig vindt om even te toiletteren dan kun je daar door oom agent 55E lichter op worden, fijn, bedankt. Een hond mag dan weer wel overal zijn behoeftes doen... Maarja die betaald hondenbelasting, mensen betalen eh geen mensenbelasting, wel onmenselijk veel belasting, maar nog geen mensenbelasting. Oh en over die godvergeten paarden nog maar niet te spreken, die betalen geen "paardenbelasting" en poezen geen "poezenbelasting" maar paarden EN poezen scheiten de hele boel onder en poezen zijn dan nog eens gespeend van een iets te felle afgunst jegens vogels, en helemaal in MIJN tuin ben ik daar niet van gedient.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

ff een vraag als er flyers zijn ofzo kan ik die dan ook uitprinten??

want kan dan meschien wel een stapeltjuh achterlaten bij de anytime komen een hoop mensen op een dag en lezen altijd wel de foldertjes die op de bali liggen is maar een idee als niet goed is zeg je het maar

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blowsterke ...

We hebben nog geen flyers ... eerst maar eens kijken of we een manifestatie hebben...

Je zou idd bijna wanhopig worden van alle wetjes en regeltjes waar je tegenaan loopt.

Maargoed ... in het ergste geval staan we met een beschijden groepje mensen ... zonder

sprekers en zonder muziek... gewoon wat simpele pamfletjes uit te delen en met mensen

een goed gesprek te houden.

 

Het enige wat ze daar nog TEGEN kunnen is een samenscholings verbod.

Geef die coffeeshopeigenaren in Tilburg mijn mail trouwens maar door ...

zo'n "staking" v d shops zou idd een goede manier zijn om mensen wakker te schudden !!!

 

@ Skunkbudd ...

1> de legalize streetrave ... ja man ... ben er vroeger... met een hele groep radio100 verslaafden

altijd met veel plezier bij geweest. Nogmaals ... er is dus in heel NEDERLAND niks georganiseerd...

en mails naar de div. organisaties zijn de deur uit.

Het is aan hun of ze meewerken OOK IN NEDERLAND een statement te maken.

2> als iedereen heel enthausiast reageert ... en een beetje efficient samenwerkt is twee weken

helemaal niet zo kort hoor ... maar ikzelf ga ... ook als dit niks word... door tot ik iets van de grond heb.

OF DAT NOU EEN MAAND OF EEN JAAR LATER IS !!!

3> zie de rest van deze post.

 

@ nlXXL...

Mail me maar ff ... mailadres staat in dit topic ... eerste bericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwil me niet moeien in jullie plannen, maar moest het eventueel niet lukken wegens wetjes en regeltjes, is dit misschien een ideetje.

Je zoekt 6 GS of/en CS, die elk 125euro sponseren, dat is 750euro, daarmee kan je normaal wel een busje met chauffeur voor huren voor 30 man. Deel pamfletten uit voor vertrek met doel en sponsers, bij aankomst, en mischien vlaggen of affiches van sponsers op de bus, je verstaat waar dak naar toe wil é...

 

Wil jullie initiatief niet afbreken hoor, maar kwil maar luidop meedenken...

Misschien zien er dat meer mensen zitten om met 200 mensen op een plein( Antwerpen dan) te staan dan met 20, want weinig willen erin opvallen, en in massa...

 

En zo raakt het hier natuurlijk ook voller... ;)

 

Maar lukt het jullie ginder, ;) , hoe meer steden in de belangstelling...

 

Succes,

 

El Fish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de support El Fish (niet aan mekaar schrijven ... dan krijg je puntoortjes ;) )

 

Hang net de telefoon op met een vd mannen van LEGALIZE (van de streetrave's ja ;) )

en morgenochtend ga ik op visite bij de gemeente om een en ander te bespreken.

Dan in de middag nog een gesprekje met een coffeeshopeigenaar ivm sponsoring

en nog weer iets later overleg met iemand van LEGALIZE .

 

Ik sta zo ie zo ... densnoods in mijn eentje ... in Amsterdam met een spandoek e.d.

want ik heb niks te verbergen en ga graag het gesprek/de discussie aan met een

ieder die andere standpunten heeft als ik.

 

Veel succes daar in het Vlaamse land ...

en voor een ieder die daar niet heen gaat :

 

Jullie zijn van harte welkom in Amsterdam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppertje als dit gaat lukken, mannen ;)

Antwerpen is voor mij dichterbij dus ga ik daarheen.

Ga voor vrede, vrijheid en recht van zelfbeschikking.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de support suffie ...

maar jij bent een van de grote inspiraties voor deze actie hoor:

 

Begrip KWEKEN - vrijheid OOGSTEN !!! ;)

 

Ps. Zit er "copyright" op Taskforce THC ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...