Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
watt??

geel dor blad?

Recommended Posts

moet er wel even bij melden dat de haartjes van de kleinere toppen allemaal bruin zijn behalve van de grote hoofdtoppen dus! is dat normaal en wacht ik op de grote top?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien de toestand van je planten zou ik ze zo snel mogelijk ophalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

overvoeding, spoelen en redden wat er te redden valt.

 

grtz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Watt,

moet er wel even bij melden dat de haartjes van de kleinere toppen allemaal bruin zijn behalve van de grote hoofdtoppen dus! is dat normaal en wacht ik op de grote top?

 

volgens mij zit jij nog midden in de tweede bloei.

Wanneer oogsten?

gallery_5351_13388_41294.jpg

gallery_5351_7399_16822.jpg

 

Ik zou nu beginnen met spoelen (geen voeding meer geven),

hopelijk hou je dan geen voedingssmaak aan over.

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 1 vd gele blaadjes vastpakt trek je die dan zo los uit de top?

Kan me met een minimum temp van 16C en een ma van 29C goed voorstellen dat je in no time dauwpunt hebt bereikt en als je dan heel veel voeding hebt gegeven aan de plant ligt toprot kans erg op de loer.

Hoef je geen water voor te morsen of met vieze vingers aan je toppen te zitten, krijg je zo kado van moeder natuur.

 

Ik zou elke plant zeer goed checken en nog eerder gister dan vandaag omgehaald hebben, des te langer je ze laat staan des te meer kans op.. en volgende keer als een bladpunt (of blad zelf) raar gaat doen niet bruusk verder gaan met waar je mee bezig was qua voeding maar eens informeren of het wel goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt allemaal!

 

ik gok het er maar even op heb nu 1 ronde schoon water gegeven en haal ze vrijdag om!

 

ik laat het resultaat nog even zien hier!

 

zal inderdaad de volgende ronde eerder komen met een probleem!

 

:P

 

Als je 1 vd gele blaadjes vastpakt trek je die dan zo los uit de top?

Kan me met een minimum temp van 16C en een ma van 29C goed voorstellen dat je in no time dauwpunt hebt bereikt en als je dan heel veel voeding hebt gegeven aan de plant ligt toprot kans erg op de loer.

Hoef je geen water voor te morsen of met vieze vingers aan je toppen te zitten, krijg je zo kado van moeder natuur.

 

Ik zou elke plant zeer goed checken en nog eerder gister dan vandaag omgehaald hebben, des te langer je ze laat staan des te meer kans op.. en volgende keer als een bladpunt (of blad zelf) raar gaat doen niet bruusk verder gaan met waar je mee bezig was qua voeding maar eens informeren of het wel goed gaat.

 

 

blad laat niet los vanuit de top! blad breekt wel gelijk kappot zo droog!

 

ik heb ondertussen wel wat meer losgetrokken en kan niks van toprot vinden nog!

 

zoals ik al zei post nog wat foto's van knippen en droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd na de knipresultaten ! en de fotos !

 

Hopelijk heb je niet veel rot :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker nog 2 keer water geven (dus langer laten staan), planten zo overvoedt geven hete keel wiet en een heftige kuch als je ze niet even spoelt en 1x alleen water is echt te weinig hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl hebben er 1 omgehaald vandaag en kan gelukkig zeggen dat er geen rot in zit in ieder geval in deze niet!

 

heb besloten ze nog even te laten staan en schoon water te geven!

 

heb de kleinste omgehaald vandaag en kwam 300g af en voelen lekker hard! weet niet of dat veel of weinig is maar het voelt goed :)

 

maandag gaan ze allemaal om en dan zal ik ook de foto's er even bij zetten met het resultaat

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed nieuws en minder goed nieuws!!

 

Geen grammetje rot in niet 1 plant!!

Oorzaak blad probleem overvoeding!!( elke ronde water voeden!)

Opbrengst 595 gram! (Droog)

 

Was weer een leer voor de volgende keer!

 

Iedereen bedankt voor de info en zal binnenkort kweekverslag 4x600 watt pp bijhouden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...