Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

skunkmonster

Jack Herer (GHS) (+ back-up)

Recommended Posts

Ter Afluiting:

 

eind gewicht 5 planten na top-rot 200gr+

 

schiet niet op natuurlijk, bijna de helft weg moeten flikkeren

uiteindelijk 5 planten geoogst van de 9 waar me mee waren gestart

 

de vorige ronde ruim 3 ons

nu 2 ons... :S

 

terwijl ik qua voorbereiding de boel goed voor elkaar had werkte de temp buiten niet echt mee

 

jammer ik heb het gevoel dat ik de producten van sannie op deze manier ook niet echt een eerlijke test heb kunnen onderwerpen

in vergelijking tot de agro bacterias heb ik kunnen concluderen dat ze nu wat meer hebben gestrekt (hoge N? )

en iets minder vitaal waren.. maar dit heeft voornaleijk met het climaat temaken gehad (mijn schuld hitte/hoge lv/condens)

 

eindproduct is prima te roken....

in vergelijking tot vorige keer is deze iets "zwaarder om te roken" qua uitwerking...

ik heb bewust wat langer gewacht om iets meer amber trichromen... het effect is dat je nu Echt in je bank blijft plakken...

 

vorige ronde was ie toch wat meer een energieke up-high waar je maar jointjes bleef draaien (zo lekker) typisch sativa

nu dus iets zwaarder.. met bijkomend voordeel dat je iets zuiniger gaar draaien ;)

 

 

gallery_9296_15483_539005.jpg

gallery_9296_15483_58136.jpg

gallery_9296_15483_1705130.jpg

 

 

 

 

Verder nog nieuws vanaf het front???

 

jawel!! er staan wat 7,5 ltr potjes, 2 11liter potten... met een paar zaailingen

 

4x Cheeseberry Regulier

 

 

gallery_9296_15483_961426.jpg

 

 

en 5x Herijuana Fem

 

gallery_9296_15483_56383.jpg

gallery_9296_15483_1865291.jpg

Deze stond al wat langer 12/12 dan de rest... klein mini dingetje:P nog eens wat anders dan die toppen van de jack :lol:

 

 

gallery_9296_15483_392027.jpg

lange gestrekte slet die te lang in een klein potje heeft gestaan, maakt nu eindelijk5 vingerig blad aan:P

 

 

gallery_9296_15483_1609556.jpg

de 2 getopte herijuana's

gallery_9296_15483_36048.jpg

gallery_9296_15483_721026.jpg

 

 

ik zit financieel weer ff aan de grond :lol:

deze ronde draai ik dus ook met "oude aarde" oud zaad en zonder toevoedingen

ook niet in de smartpots maar kleine potjes... t is dus niet om te max'en maar meer ter overbrugging :lol:

ga er verder ook geen verslag van bij houden,

 

tot dat ik geld heb om de set-up te verbeteren gaan jullie me alleen nogmaar in de outdoor sectie vinden :lol:

 

wel heb ik ff een klein ventilatortje op de inlaat gemonteert, dit scheel al aanzienlijk in de temp en lv

maar moet nogsteeds een flens fiksen voor de uitlaat! (plus de rest)

gallery_9296_15483_622836.jpg

gallery_9296_15483_339711.jpg

 

skunkmonsters zegt: Peace out!

:wOOt

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt

Zonder rot had je beter gedraaid dan de keer ervoor. Jammer maar helaas nu lekker de wiet oproken en de schimmel vergeten

:lol:

veel rookgenot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx mate!

 

doen we :wOOt

 

al is he wel een behoorlijke gok die ik neem met die herijuana Fem...

 

tot nu toe geen bananen (afkloppen)

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen altijd wanneer rot een gedeelte van je oogst claimt, hopelijk de aankomende ronde vrijstelling hiervoor.

Mooie soortjes heb je iig, vooral de Cheese Berry Haze ben i van gecharmeerd, de uitwerking van de Herijuana zou respect verdienen, vandaar de naam. :wOOt

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, ik heb al zoveel goeie dingen gehoord en gelezen over de Herijuana... niet alleen over de uitwerking maar ook over het vakwerk die morarebel en sannie uiteraard er in hebben gestoken, k begin steeds meer gecharmeerd te raken van motarebel als breeder (al begrijp ik dat hij zelf niet meer actief is? en andere zijn lijn voortzetten?)

 

t is geen cheesberry haze!

maar gde "gewone" cheesberry :lol:

 

de vraag naas "kaas" heeft me deze strain doen kiezen..

 

net ff een ander kaasje :lol: en meen dat de blueberry Dj Short als vader is gebruikt.. niet dat het me veel zegt maar kom de dj short versie van de blueberry wel vaker tegen in wause genetica

 

de Haze versie van de cheeseberry komt ook ooit nog wel een keertje langs!!

 

 

was eigenlijk een beetje sceptisch over de amerikaanse breeders, vanwege de kush hype, maar blijkbaar zijn er toch nog wat pareltjes tussen te vinden

 

de amethyst koosh gaat binnekort besteld worden (qua stamboom net wat interresanter dan een OG of SFV Kush)

 

 

escobar en motarebel... ik been vanaf heden fan!!! :lol:

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS wat de toprot betreft.....

 

denk dat ik de volgende ronde er makkelijker mee weg kom als er eenmaal een flens in het dak zit voor de uitblaas

en actief inlaat van buitenaf :lol:

 

kwam btw nog een leuk speeltje tegen waarover ik wel erg zit te twijfelen om te kopen

kost wel aardig wat maar kan de investering waard zijn:

 

http://www.cleanlighthobbyunit.com/

 

 

 

al heb ik het gevoel dat ik zoiets ook wel zelf kan maken met een vijver-filter UV-C lamp met een lage wattage :wOOt

 

 

(k zat eerst in veelste moeilijke oplossingen te denken: ionisator of ozongeneratot omdat die ook sporen laten neerslaan maar UV-C is misschien wel het meest effectief)

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...