Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nieuweling

opti 10000 vraag

Recommended Posts

goedendag iedereen heb een optie 10000 draaien met 2 lvs slangen van 250 en 3 meter lang maar krijg steeds error 10 code de temperatuur van koelblok te laag hoe kan ik dit het beste oplossen 2 grotere slangen nemen van 300?

 

mvg nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me dat je met dit soort vragen 1st Opti zelf benaderd helemaal indien hagelnieuw en aangesloten volgens..

 

KLIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.growcenter-noord.nl/gebruiksaan...gpro2-serie.pdf

 

:P

 

(

Error 10

= Anti-vries beveiliging, de temperatuur van het koelblok is te laag.

Als het koelblok kouder is dan 0 kan deze dichtvriezen.

°C

De unit zal stoppen met koelen en gaan ontdooien. Waarschijnlijk stroomt er teveel water

door de unit en heeft deze hierdoor te veel koelcapaciteit. De minimale druk is 1,1MPa,

het kan zijn dat de druk iets verhoogd moet worden om de koelcapaciteit iets te

verminderen. Zie paragraaf

inregelen

(pag 4) om dit te verhelpen.

)

Edited by digi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ie dit weg :P

 

Ook kan de stof-/koolstoffilter verstopt zitten of de uitblaas is te krap (te weinig gaten of te dunne slang) waardoor de unit zijn koude niet kwijt kan

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah.......misschien eerst ff handleiding lezen voor je een zwembad hebt ipv een hok :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iedereen die de handleiding hier plaatst bedankt maar die heb ik ook en ik ken de storing maar nu nog oplossen!!heb alle stappen doornomen het zit em in de slangen of de koolstoffilter kan ook aangezien dit de derde run met de opti is mischien is de filter verstopt?wie draait ook met de 10000 en welke slangen gebruiken jullie?

 

mvg nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die handleiding is alweer oud.....

 

8m 315mm

 

De temperatuur van het koelblok (verdamper) daalt als de compresoor draait. De opticlimate zuigt de warme lucht van de lampen door het koelblok. Blokkeer je de warmtetoevoer, dan wordt het koelblok te koud (te weinig gaatjes/filter/te dunne slang)

 

Koelblok moet met licht aan en draaiende compressor tussen de 5 en 15gr zijn. Door op de S toets te drukken kun je dit zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@racker ik heb 3 rijen lampen met daartussen 2 slangen van 250 kan ik ook gewoon die 2 eraf gooien en gewoon 1 hangen van 3 meter lang en doorsnee 315?

 

mvg nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 van 315?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x315 blijven ze wel opgeblazen zodra de optie zachter gaat blazen maarjah ga het proberen.

 

mvg nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...