Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GrowinDreams

Stekken al binnen, maar nog niet operationeel...

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Bij een projectje van een vriend van mij hebben we vandaag de stekjes binnen gekregen. Dit is denk ik zo'n 2 uur geleden geweest. Ze hebben nog een lekker bad gehad met wortelvoeding, allemaal leuk en aardig...

 

Nou was de bedoeling dat deze stekken er morgen pas zouden zijn. De lamp kan morgen pas aan omdat er nog wat onderdeeltjes ontbreken. Het gaat hier om kleinigheden zoals kettinkjes om de lamp op te hangen.

 

Dit is natuurlijk niet echt een handige voorbereiding etc... maargoed het kwaad is al geschied.

 

Wat nu te doen met de dametjes om ze zo rustig mogelijk de nacht door te slepen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met touw, tie wraps, ijzerdraad kun je 'm hangen toch? Maar zou je ze niet eerst onder TL zetten dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met touw, tie wraps, ijzerdraad kun je 'm hangen toch? Maar zou je ze niet eerst onder TL zetten dan?

 

We hebben geen tl maar wel gloeilampen? Werkt dat ook?

En zoja, hoelang eerst daaronder voordat de 600w lamp aankan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe witter het licht is des te beter geloof ik, ik heb jouw stekkies niet gezien dus kan geen oordeel over geven.. Je moet het idee hebben dat ze sterk genoeg zijn voor de hitte vd hps-lamp denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon in de doos open in je badkamer zetten en het licht aanhouden kunnen ze makkelijk een paar dagen

staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog een simpele truck om ze dichter bij de lamp te krijgen. Zet de stapel potten (die je misschien al wel in huis hebt), op z'n kop recht onder de lamp in je badkamer en zet die open doos er boven op. Hoe meer potten je hebt hoe beter. Voordeel is ook dat ze dan van de koude vloer af zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkruid groeit altijd wel........

Steks beetje licht geven en komt allemaal goed...

 

Volgende keer zorgen dat je alles voor elkaar hebt als dames komen,,,,

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet lullen maar pellen ,gewoon doorwerken dat het klaar voor de dames is .....slapen kan je altijd nog doen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht hoeft eigenlijk niet eens, maar geen week in een gesloten doos laten staan.

Het belangrijkste is dat de pluggen niet uitdrogen en dat je de lv op peil houdt.

Komt wel goed, is maar een dagje.

 

Groet Sensi*

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet lullen maar pellen ,gewoon doorwerken dat het klaar voor de dames is .....slapen kan je altijd nog doen :P

 

 

Precies,.....alles voor de dames :D

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Growindreams.

 

wil je de fotot's uploaden naar een WF album. hier kun je lezen hoe dat moet.

 

Zo kun je direct de foto's in je topic plaatsen, en blijven de foto's voor de toekomst ook zichtbaar.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie stek hoor, die kun je dr gerust al onder zetten, lamp op een meter no problem..

Tip:Ga wat lezen hier in growguide en bespaar jezelf een hoop tegenvallers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...