Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlrs

Hamburger in de magnetron.

Recommended Posts

Yoo,

 

het is misschien een hele random vraag maar altijd als ik een vreetkick heb krijg ik zin in hartige dingen, en meestal hebben we wel van die magnetron hamburgers in huis. Maar 1 nadeel daaraan is, als je ze gewoon op een bord doet word de bodem zo vies soppig en klef. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar dat werkte allemaal niet (goed). Een metalen rooster kan volgensmij niet zomaar in de magnetron... Maarja, als iemand dit probleem herkent en een oplossing daarvoor heeft zou ik het graag horen.

 

- vlrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou net 1 met een soppige bodem gehad maar smaakt prima :wave: maar mischien eerst ff in t tosti ijzer en daarna ff in de ping? ze zijn nu op anders had k t ff geprobeerd voor je :) :)

 

eetsmakelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

minuutje op zen kant leggen dan trekt dat weg :wave: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die een beetje te kanen tegenwoordig ?

 

10 jaar terug echt niet gewoon, ik heb tegenwoordig weer regelmatig de BBQ aan, heerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel een rooster in de magnetron, maar die kreeg ik erbij. Aluminium volgens mij met rubberen doppies op de poten (waarvan er na 10 jaar wel een paar missen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnetron :wave: :)

30min. en je kunt de meeste van deze bakken.

KLIK (zet je geluid aan)

Ben al een paar jaar lid, ze hebben ook fb. Kun je je burgers posten.

Schande magnetron burgers. :)

 

Mvg,

Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnetron wegflikkeren en ze in een pan gaan bakken.

 

De broodjes ook ff nuken in de pan.

 

Weg met die magnetron!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben al een paar jaar lid,

 

 

ik nu ook , daar staan lekker burgers bij jammie jammie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja normale hamburgers zijn een stuk lekkerder maar dat duurt ook 30x zolang om te maken (letterlijk, dit is binnen 1,5 minuut klaar en als ik een hamburger in de pan maak MOET er ook wat sla op, bacon, kaas, lekker sausje, ui enz enz) dus dat is niet heel chill als je een vreetkick hebt. Maarja ik zal dat van in een pan wel eens proberen, maar dan zonder boter lijkt me aan? Ik was een x bij m'n vriendin en toen we een x heel snel moesten eten had ze van die hamburgers in de oven gedaan, dat was wel erg lekker maar dat is wel een beetje duur en dat duurt ook weer een stuk langer.

 

Waar praatten we ookal weer over? lol

 

- vlrs

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus dat is niet heel chill als je een vreetkick hebt.

 

goed eten is net wel chill als je een vreetkick hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus dat is niet heel chill als je een vreetkick hebt.

 

goed eten is net wel chill als je een vreetkick hebt

Ik bedoelde van bijna 3 kwartier in de keuken staan voor een hamburger, dan liever 1 die binnen en minuut klaar is en wat minder smaakt.

 

Edit:

Damnnnnn die hamburgers op die site zien er wel heeeeeeeeeeel goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ff een biefstukkie bij de slager door de gehaktmolen, thuis in de kom kneden met wat beschuit, cajunkruiden, wat biologische ketjap, balletjes maken, tussen bakpapier platslaan & zo in de grillpan.Die kant & klaar burgers zitten vol met rozeslijm (met ammoniak behandeld afvalvlees).Bon appetit.Oja magnetron zuigt al je nuttige voedingsstoffen uit de burger wat er nog inzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Over jouw gore bereidingsmethoden.

 

Viespeuk.

:wave: :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dat jou vreetkick is ... wil ik niet weten wat je pakt als je geilebui hebt :wave:

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

het voordeel zit 'm erin dat je binnen 20 sec je freten hebt, niemand beweert hier dat het lekker is.

 

ken maar weinig mensen die niet met regelmaat naar de McDonalds gaan, ik zeg dat het smerig is, maar ik heb wel zin in een snelle hap.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnetron eten is niet te vreten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...