Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Negative Creep

Weet iemand wa dit kan zijn?

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik begon gister rustig in de middag met een jointje, deze joint was bijna voor 70% uit wiet. Het was allemaal nog erg leuk, dingen begonnen te draaien enzo. Daarop die avond hadden we er nog 3 zitte smoke. 3 k2's half om half (50%). Daarna gingen we een ilm kijken. The Ring, Toen na the ring de telefoon ging schrokken we ons helemaal rot en begonnen gewoon maar te gillen. We waren dus echt bang ;) . Nu werd ik vanmorgen wakker en voelde me nog steeds licht. Nu zit ik hier thuis bijna 17 uur na de laatste joint nog helemaal licht in me kop, het lijkt net alsof ik me bewegingen neit meer onder controle heb. Het lijkt net alsof ik in een een of ander computerspel zit. Als ik stil zit verdwijnt dit verschijnsel even. Nu wil ik wel eens weten: Kan het dat je na 17 uur nog iets voelt van 4 STERKE joints op 1 dag. En na hoeveel dagen gaat dit weg? Want het word nu tog wel een beetje eng en vervelend.

 

Greetzzz :blink: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe erg leef jij je in een film met of zonder wiet :D en als je zolang aan het trippen ben vertel mij dan eens wat je :blink: hebt wil dat ook wel meemaken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook al is voorgehad zoals ik overtlaatst 18 jointjes en 1 blunt had gesmoord. Heb ik sinds 2 dagen geleden nog altijd zo van die na high schokken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een keer van 12 pure joints (had geen shag) op een dag gerookt in waterpijp.

aan het eind was ik kapot en hetzelfde geldde voor de volgende dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand nou hoe ik dit kan stoppen? Want ik heb morge ook weer school enzo. En ik heb geen zin stoned op school te zitten. PS. Het word wel een heeeeeel klein beetje minder met de dag. IEmand zegt dat een koud bad helpt? Of stomen? Moet ik dit geloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het totaal niet erg dat ik zo van die na schokken had ik vond het eerder plezant en bij die 18 joints en 1 blunt nog is 3 verschillende waterpijpen en ik vond het ZAAAAAAAAALIG ;) :blink: :D :D :smoke :smoke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet iemand nou hoe ik dit kan stoppen? Want ik heb morge ook weer school enzo. En ik heb geen zin stoned op school te zitten. PS. Het word wel een heeeeeel klein beetje minder met de dag. IEmand zegt dat een koud bad helpt? Of stomen? Moet ik dit geloven.

je moet je d'r niet zoveel mee bezig houden, maakt 't waarschijnlijk alleen maar erger, gewoon lekker ontspannen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan het dat je na 17 uur nog iets voelt van 4 STERKE joints op 1 dag.

 

Ja.

 

Weet iemand nou hoe ik dit kan stoppen?

 

Vanmiddag een groot glas Vitamine C drinken, vanavond nogmaals.

Morgen herhalen.

Geen Vit. C-tabletten in huis ? : citroenen, appelsienen en pompelmoes bevatten ook veel Vit. C.

 

Het eten van chocolade is ook een manier om de Thc-invloed te minderen.

 

Bij teveel effect of ongewenst effect = de basisregel : Vit. C en chocolade.

 

En inderdaad, zoals KroZNaXsZ zegt : niet teveel mee bezig zijn, lees een stripje en zet een leuk muziekje op. Chill.....en 't komt wel in orde.

 

Greetz, ;)

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank jullie wel, ik hou me er nu niet zoveel meer mee bezig. Nu geeft het eigelijk wel een relaxt gevoel als je je er niet aan stoort ;) Nogmaals allemaal bedankt :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst had ik 2 sterke joint op, was op een zondag middag. Dit is een van de wazigste keren, ik begin een beetje te trippen leek wel.

 

Als eerst kreeg ik een extreem droge bek en ging dus snel naar huis om iets te drinken. Ik was alleen thuis en ging tv kijken. het leek wel of ik ineens uit 2 personen bestond. een stem in mijn hoofd sprak steeds mijn gedachten tegen. kei wazig. Dit had ik ook al op de fiets naar huis.

 

Na een uurtje ofzo ging ik een pizza bestellen. Dus ik bel het nr op en krijg een man aan de telefoon. Vraagt hij mijn telefoon nummer, om een wazige reden drukte ik mijn telefoon nummer in op de telefoon. de man zei vanalles en ik deed het nog een x en daarna nog een x. Toen begreep ik er niks meer van en heb opgehangen. :blink:

 

Het was gewoon een wazige dag geworden zonder tijdsbesef enzo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik was alleen thuis en ging tv kijken. het leek wel of ik ineens uit 2 personen bestond. een stem in mijn hoofd sprak steeds mijn gedachten tegen. kei wazig. Dit had ik ook al op de fiets naar huis.

Whahahah dat heet nou chizofrynie ( gespleten persoonlijkheid ) whahaha best kut voor je als je da vaker hebt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@steve

 

dat heb ik ook als ik stoned ben het gevoel dat ik uit 2 personen bestaa 1 opserveert alles wat er gebeurt en wat er gedaan moet worden en de andere is lekker aan het trippen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was alleen thuis en ging tv kijken. het leek wel of ik ineens uit 2 personen bestond. een stem in mijn hoofd sprak steeds mijn gedachten tegen. kei wazig. Dit had ik ook al op de fiets naar huis.

Whahahah dat heet nou chizofrynie ( gespleten persoonlijkheid ) whahaha best kut voor je als je da vaker hebt..

't lijkt idd wel een beetje op schizofrenie, maar dat is iets anders als een gespleten persoonlijkheid, dat houd in dat je diverse karakters heb die af en toe opduiken. Het beschreven effect (stemmen in je hoofd) is echter wel iets wat op schizofrenie kan duiden, als je hier vaker last van heb kan je echt beter ophouden met blowen of iig zwaar minderen, want je wil echt niet schizofreen zijn. (ik ken een aantal mensen die het zijn, en het beinvloed hun functioneren behoorlijk) Wat ook een eigenschap is van schizofrenie is dat 't over 't algemeen zo tegen je 20ste pas echt duidelijk blijkt, dus wanneer je jaren daarvoor al last van stemmen heb zou 't later nog wel eens veel erger kunnen worden. Ik wil je niet bang maken ofzo, 't zou ook gewoon een onschuldig geval van veel te stoned zijn kunnen zijn, maar ik raad je wel aan om uit te kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, ik denk dat ik wel wat minder met blowen ja. Ik heb geen zin om met me 20e gek te worden omdat ik nu zo nodig moet blowen.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hhmm ik heb het ook alleen als ik stoned bent soms, als ik nuchter ben heb ik het nooit.

 

Ik ga proberen niet meer dan 1 joint per dag te nemen, of het liefst helemaal geen als het niet echt nodig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een uurtje ofzo ging ik een pizza bestellen. Dus ik bel het nr op en krijg een man aan de telefoon. Vraagt hij mijn telefoon nummer, om een wazige reden drukte ik mijn telefoon nummer in op de telefoon. de man zei vanalles en ik deed het nog een x en daarna nog een x. Toen begreep ik er niks meer van en heb opgehangen.

 

HMMM die gast zal wel gedacht hebben, piep piep piep piep piep piep piep peip peip peip peip. Meneer kunt u nog een keer uw telefoon nr zeggen: Piep piep piep............ :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...