Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leon911

2 dagen in duisternis voor de oogst?

Recommended Posts

morguh.

 

Ik lees verschillende berichten over 2 dagen duisternis voor de oogst..

Is dit aan te raden? Wordt de smaak beter ofzo?

 

Wie weet meer over deze verduistertruc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

google is je vriend ;)

 

De meeste kwekers geven de laatste week of weken alleen nog water om de mestsmaak eruit te kunnen spoelen. Deze theorie gaat ervan uit dat als je daarna de plant een week goed droogs laat worden, ze denkt dat ze doodgaat, waardoor ze als wanhoopsdaad nog erg veel thc gaat aanmaken om alsnog bevrucht te kunnen worden.

 

 

een grotere aanmaak van thc de laatste dagen donker, maar hier zijn veel verschillende meningen over!

je zal het zelf moeten testen.....

 

 

ik doe het iig wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ligt aan hoe hoog je EC was . Hoge EC extra spoelen laag is een weekje voldoende.

 

mrP

Share this post


Link to post
Share on other sites

voeding stoppen is onzin en nachten donker is onzin.

 

extra thc aanmaken om bevrucht te worden is helemaal onzin, thc wordt niet aangemaakt om bevrucht te worden, de zaadhulsjes worden aangemaakt om bevrucht te worden...

 

je plant besterft tijdens het drogen, wil je goeie wiet moet je goed drogen.

 

ik heb nu zoveel getest met voeding en laten proeven dat zelfs de "kenners" het verschil niet proeven,doorvoeden of alleen water maakt geen bal uit, wie dat zegt wel te kunnen praat poep, klaar.

 

van invloed op de thc zijn; de lucht (buitenlucht, binnenlucht, semi gesloten, gesloten co2 gehalte etc etc) temperaturen in nacht en dag, en licht (soort, hoeveelheid, spectrum etc)

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat voor medium jij gebruikt en wat voor voeding , maar aan je naam te zien biologies ,maar over het algemeen proef je zeker verschil.

 

Net als dat je proeft wat een dier heeft gegeten voordat je het opeet.

 

thc heb ik het niet over ,by the way

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik heb bij meer dan 20 mensen (dagelijks gebruikers) getest of ze verschil proeven tussen gestopt met voeden en doorvoeden tot einde, allemaal geen verschil.

 

er zit wel verschil tussen chemisch en biologisch, maar dan is ook de vraag of je verschil proeft tussen stoppen met voeden aan het einde of niet. (meeste mensen proeven verschil ook niet tussen chemisch en biovoeding)

 

 

je proeft toch ook niet aan een dier wanneer die voor t laatst heeft gegeten????

 

 

als je de maag niet opeet van een dier proef je ook niet wat ie heeft gegeten hoor!!!!

 

 

heb je nooit van verteren gehoord??

 

sorry hoor maar zo een onzin en zo zonde van de tijd dit, het is onzin, klaar!!!!

 

mensen die t proeven zijn gek of weten niet hoe ze moeten testen, zelfde soort omstandigheden etc etc..

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

duidelijk dat je een bio kweker bent en geen bio eter

 

eet maar eens verse vis en echte bio biefstuk bij een boer weg hiero en bij AH of Lidl

 

Manier van drogen en curen maakt ook niet uit en binnen of buitenwiet ook niet zeker, en die 20 man die jij zegt

heb ik niets mee ik ga van mijn eigen wiet uit.

 

eet smakelijk,

 

Als je een karper eet uit een modderpoel in polen of eentje uit kraakhelder water met kreeftjes en mosseltjes uit zuid Frankrijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude nu verlies je echt mijn respect....

 

denk je gvd nou echt dat ik geen bio pruducten ken??? wie denk je dat ik ben!

 

verse vis is lekkerder dan gekweekte vis (wel of niet vers)

 

zelfde met vlees, maar dit komt niet alleen door de voeding vriend, als je dit denkt ben je gek, klaar...

 

 

dit gaat over wiet niet over vlees of vis.....

 

als je t verschil niet weet snap je t niet

 

leer lezen dude met je drogen en curen..

en binnen en buitenwiet pfff lees dan..

 

 

je kan niet lezen, dus ook niet kweken, denk dat de discusiie klaar is.

 

 

 

als je geen verstand van zaken hebt moet je geen advies geven!!!

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij begint met dat stoppen met voeding onzin is dat heb ik tegen gesproken .

 

Dat is mijn mening.

 

En dat komt niet alleen door de voeding dat ben ik zeker met je eens.

 

leefomgeving ,weinig stress ,goed bereid dat is met eten en wiet het zelfde

 

En je hoeft niet zo opgefockt te doen ,dude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat tomaten en paprika's hier in grote hoeveelheden gekweekt worden -hydro wel te verstaan- bij lange na niet zo lekker smaken dan een op aarde gekweekt produkt, misschien offtopic maar wel relevant wat betreft de laatste berichten.

 

Vriendelijke groet Sensi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het allemaal zo goed weet dan weet je dus ook dat het wel degelijk uimaakt wat voor voeding en hoelang je het gebruikt.

 

Als ik commercieel kweek spoel ik alleen laatste 3 dagen met Humic Blast voor mezelf minimaal 3 dagen met water.

 

Groet

 

en noem me geen mongool, geitewollen sokken figuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok ik heb bij meer dan 20 mensen (dagelijks gebruikers) getest of ze verschil proeven tussen gestopt met voeden en doorvoeden tot einde, allemaal geen verschil.

ik proef toch echt wel als tot het laatste is doorgevoed :P

 

 

 

Mannen tijd voor een dikke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3) Houdt het netjes en houd het leuk...

Op dit forum willen we geen;

Illegale Handel

Respectloos behandelen van gebruikers

MSN-Taal of bReEzAh taal

 

Iemand is met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag >.<

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff, weet je wat, jullie weten het beter

 

 

wat een rukkers zeg hahahahahaa

 

net effe je topic gelezen mrp, ik hoef nix meer uit te leggen denk ik, gewoon zielig.

 

succes.

 

voor andere kontelickers hier, leer testen, een mening en een feit zijn nog altijd verschillend, ik kom kort en krachtig uitleggen hoe t zit en neem daar de moeite voor om andere wat te leren.

ik hoef dit dus niet te doen, maar deel mijn kennis gratis!

 

als je t niet snapt, en wel zeggen dat ze t weten zou je dat moeten stoppen, een mening is een mening, maar een feit kan je moeilijk links laten liggen.

 

maar goed succes met proberen te kweken, dan blijf ik t gewoon doen ;)

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites
pffff, weet je wat, jullie weten het beter

 

 

wat een rukkers zeg hahahahahaa

 

een mening is een mening, maar een feit kan je moelijk links laten liggen.

Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat tomaten en paprika's hier in grote hoeveelheden gekweekt worden -hydro wel te verstaan- bij lange na niet zo lekker smaken dan een op aarde gekweekt produkt, misschien offtopic maar wel relevant wat betreft de laatste berichten.

Dit is een feit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

smaak is altijd een mening......... SENSISTAR ;)

 

dus geen feit!!!!!

 

 

dat bedoel ik nou........

 

 

ik heb t hier niet over bio voeding vs chemische voeding!!!

 

de nieuwe lichting mensen hier zijn wel heel erg eigenwijs!

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar deel mijn kennis gratis!

 

Als je je "kennis" niet normaal kan proberen te uit te leggen, dan laat het gewoon ;)

 

Een mening en een feit zijn inderdaad verschillend, wat niet wil zeggen dat jou mening een feit is , ik rook al meer dan 24 jaar en kweek al meer dan 14 en als ik niet gespoelde wiet rook krijg ik een scherp brandend gevoel in mijn keel.. als de wiet gespoeld is niet...........

mja wat weet ik na 24 jaar rookervaring ( dagelijks...)...

 

Beetje respect naar de mede forumers is toch niet te veel gevraagd , of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd respect is hier ver te zoeken,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar wel >.< hope dat ie met elke mening of feit zo omgaat en de verkeerde tege het lijf loopt >.< zou goud waard zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Polletje, kan je een beetje op je taalgebruik letten.

 

Dank je wel. ;)

 

Beetje respect naar elkaar toe, is wel het minst wat je kan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste gobru, dat scherpe randje heeft meer met de soort voeding te maken en de soort wiet dan met het spoelen.

 

ik heb t echt getest en heb mensen laten proeven die niet eens wisten dat ze meededen aan een test.

 

 

ik respecteer in principe iedereen, totdat je onzin gaat verkondigen en anderen op een dwaalspoor zet terwijl je er zelf nog aan het verdwalen bent.

als je dan appels en peren gaat vergelijken en tegen me ingaat met onzin dan ben ik er klaar mee.

 

als je dan niet weet wat feiten zijn en meningen etc etc dan snap je t niet!

 

dat is dus een mening en geen feit!

 

 

 

 

(heb berichten genuanceerd, voor nieuwkomers respectabeler gemaakt!)

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites
3) Houdt het netjes en houd het leuk...

Op dit forum willen we geen;

Illegale Handel

Respectloos behandelen van gebruikers

MSN-Taal of bReEzAh taal

 

Iemand is met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag >.<

Zo is het maar net ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik heb neergezet is geen onzin Pol, het tv programma Keuringsdienst van Waren heeft dit een paar maanden geleden uitgezonden.

Kijk jij naar de aantal posts en aanmelddatum van de leden hier, zou wel heel bekrompen zijn.

Ook al denk je dat ik bij de nieuwe lichting hoor ;) wil dat niet zeggen dat ze dom en eigenwijs zijn maar als jij bij dit standpunt blijft dan moet je eigenlijk eens in de spiegel kijken.

 

Ik wil het gezellig houden hier op het forum maar anderen kunnen dat waarschijnlijk niet en gaan TÈ persoonlijk worden.

 

Ik heb veel van je geleerd Polletje maar we hoeven niet voor je te knielen !

 

Vriendelijke groet en even goede vrienden, RESPECT !

 

Sensi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik respecteer in principe iedereen, totdat je tegen me ingaat hahahahah wat een mannetje >.< (kort samen gevat)

 

dit zegt wel veel over je ;)

 

p.s. als dit geen ban oplevert zegt dit ook wat over dit forum btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik proef duidelijk verschil tussen goed gespoelde wiet en wiet die tot het einde voeding heeft mee gehad. Het rookt zachter, minder scherp. Het gaat hier om minerale voeding op aarde.

 

Met bio kan ik me voorstellen dat heel anders werkt, zeker als je producten door je aarde mengt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...