Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Steve

[White Rino] [NLX] [NPP] Shappie & Steve!!

Recommended Posts

Dit plantje staat ongeveer 2 maanden buiten en is aardig strek geworden. Hij stond eerst binnen onder 2x 100watt groeilampen.

 

IMG_8132.JPG

 

Wat vinden julie ervan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

was da die waar jij zo enthousiast over was? haha ik vind hem er goed uitzien alleen ik vind de manier waarop hij groeit een beetje maf maarre waar heb jij hem staan? int wild ofsow ik hoorde ooit dat het hlemaal niet goed was om onkruid om je plantjwes heen te hebben achjaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er idd beetje wazug uit

 

Maar dat onder de plant de stengel zo gestrekt is zal wel aan een verkeerd licht spectrum gelegen hebben ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die plant zelf lijkt ook op onkruid :blink: srry als je buiten gaat weg zetten en mag ut thuis dus niet MAISVELD ;) daar ga ik e rook paar weg zette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik maak van de week wel ff een nieuwe foto, deze was een beetje mislukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ff een nieuwe update:

 

 

foto1.jpg

 

foto2.jpg

 

 

foto3.jpg

(Zitten een paar gaatjes in de bovenste bladeren...Weet iemand hoe dit kan komen??

 

We hebben vandaag 6 Purple Power zaadjes laten ontkiemen, dus over een paar dagen krijgen julie daar ook wel pic's van.. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze ziet er een stuk beter uit dan die op de ouwe foto (ik weet het is dezelfde maar ik vind hem zo veranderd het is gewoon een ander persoon geworden :whistling :) ) ik heb trouwes ook een paar gaatjes in de bovenste bladeren kweet niet hoe het komt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

komen die gaatjes misschien door de grote hoeveelheid zure regen.

 

En stevem, niet een beetje laat voor nieuwe kweek.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling De PP zijn vandaag geplant. Ze zullen geen 2 meter meer worden, maar groot genoeg om wat wiet vanaf te halen. :D

 

Ik zet er wel meer foto's bij als de PP klaar zijn om buiten gezet te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We Purple Powers hebben we gelijk al buiten gezet, ik denk dat morgen de plantjes boven de grond komen kijken.

 

Kan het laten ontkiemen in aarde buiten kwaad? :whistling Zodra ze boven komen, dan zetten we er (sate) stokjes langs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjonnies wat vinden jullie ervan mooi ofnie

morgen komen er weer wat nieuwe fotos van de white rhino

en over paar dagen die van de pp

Share this post


Link to post
Share on other sites

GVD @%#(^$&)^$ :D Gister is er een ene of andere kat in de tuin van shappie geweest, en heeft de nieuwe zaaingen verneukt.. :)

 

Gelukkig is er 1 plantje van de 6 nog een beetje goed en die goeit nog wel door. Nu moete we weer op nieuw beginne met ontkiemen enzo... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...