Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowsterke

illegaal kinderdagverblijf onder wietplantage opgerold

Recommended Posts

http://www.speld.nl/2013/02/13/illegaal-ki...ntage-opgerold/

 

Illegaal kinderdagverblijf onder wietplantage opgerold

Klachten over talkpoederstank brachten politie op het spoor

 

 

DOOR DE REDACTIE • WOENSDAG 13 FEBRUARI 2013, 13:54

 

De politie heeft in het Limburgse Geleen onder een wietplantage een illegaal kinderdagverblijf aangetroffen en opgerold. Aanhoudende klachten over talkpoederstank en geluidsoverlast en een opvallend hoge energierekening brachten de politie uiteindelijk op het spoor.

 

“We ontvingen de afgelopen tijd meldingen over volwassenen die vroeg in de morgen hun kinderen afzetten voor de plantage”, aldus buurtagent Bert Fransma. “Toen we uiteindelijk binnen vielen, troffen we tientallen peuters en er was maar één begeleidster ter plaatse. Er was geen vergunning en alles wees erop dat dit verblijf zo opgedoekt en verplaatst kon worden.”

 

Het kinderdagverblijf tapte stroom af van de boven gelegen kwekerij, die daardoor een astronomisch hoge energierekening kreeg. De wietkwekers ontkennen van het verblijf op de hoogte te zijn geweest. Zij overwegen een schadeclaim in te dienen tegen de leiding.

 

De afgelopen jaren lieten een wildgroei zien aan illegale kinderdagverblijven. Joegoslavische en Albanese bendes hebben de markt overgenomen van wat ooit begon als onschuldige tak in de welzijnssector.

 

De aanwezige kinderspeeltjes, Olvaritpotjes en teddyberen zijn door de politie in beslag genomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, nice. Staan wel grappige dingen op die site he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De olvarit potjes zijn in beslag genomen .. de planten en apparatuur deze keer laten staan ?

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet niet gekker worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snapte er echt niks van tot ik op de site ging kijken.

Ben blij dat ik nog nuchter ben anders had ik een uur lang er niks van gesnapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...