Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Feniks

verkruimelen voor in purepijp?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb van een kamaraad een purepijp gekregen alleen nou weet ik niet of ik het wiet moet verkruimelen of is dat niet nodig?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tuurlijk wel, je gaat toch niet een halve knop onverkruimeld in je pijp steken?

Ge rookt toch met zo'n metale filter eh? / (pipescreen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ben van plan het te roken met een pipescreen, maar ik snap niet waarom je het zou moeten verkruimemen ;) kan iemand me dat misschien uitleggen alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, ik heb het altijd verkruimeld... kzie mij toch nog niet zo een Brok wiet in men pijp steken, maar je kan het eens proberen ;) zeg of het beter/slechter gaat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal het eens proberen ;) kan je me misschien vertellen wanneer je zon pipescreen moet vervangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet je pipescreen natuurlijk verwisselen als hij niet meer trekt en helemaal zwart geblakerd is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom je het zou verkruimelen?

 

Zelfde reden als bij een joint, je krijgt echt pokke koppijn van takjes.. (serieus waar)

 

(EDIT : als er geen takjes inzittten kan het natuurlijk geen kwaad, lijkt mij..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

op een turkse pijp hoef je ook niet te kruimelen doe ook nooit, maar kruimelen doe je zodat het makkelijker brand/gloeit, het verbrandingsopp is groter,

 

Graag gedaan, Kruimelen dus als je sneller er door heen wil, Maar natuurlijk eerst takkies er uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de info dusk ik ga het toch maar verkruimelen ik wil geen hoofdpijn ofzow hebben van de takjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de wiet puur wilt roken in een pijp hoef je deze NIET te verkruimelen. Neem een pijp met een pijpkop waar genoeg wiet in kan, druk de wiet er stevig in. Takjes geen probleem, deze branden toch niet. Aansteker of lucifer erbij, hijsen en klaar is Kees. Als je niet verkruimelt heb je ook geen pipescreen nodig, ik heb ooit van die gaasjes uit een kraan gebruikt en vind het doffe ellende. Misschien kunnen anderen uitleggen waarom zij hun wiet verkruimelen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Als je iets wilt roken dan is het altijd goed om het goed te verkruimelen.

Hoe beter het verkruimeld is hoe beter het brand en dus hoe meer je binnen krijgt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar wiet hoeft niet te branden, de werkzame stoffen vervliegen zodra je de vlam van een aansteker of lucifer door de wiet en pijkop naar binnen zuigt. Kijk maar naar een verdamper, daar brand de wiet ook niet. Als je je wiet verbrand zoals tabak krijg je ongewenste teer en andere rotzooi naar binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach joh, maak je je druk om... je leeft maar een keer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, en daar kan je het beste zo lang mogelijk van genieten, als het een beetje meezit is cannabis legaal als jij opa bent ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim
Ja maar wiet hoeft niet te branden, de werkzame stoffen vervliegen zodra je de vlam van een aansteker of lucifer door de wiet en pijkop naar binnen zuigt. Kijk maar naar een verdamper, daar brand de wiet ook niet. Als je je wiet verbrand zoals tabak krijg je ongewenste teer en andere rotzooi naar binnen.

Daar ben ik het niet helemaal met je over eens.

Jij bedoeld denk ik de stof thc... maar in hash en wiet zitten nog veel meer werkende stoffen.

Maar je hebt een punt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...